Noen som har? Fornøyd? Hvorfor/hvorfor ikke??
Fryktelig nysgjerrig på dette produktet altså.. .
Fryktelig nysgjerrig på dette produktet altså.. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har! Kjekt med alt samlet når man skal dekke på til frokost, smøre matpakke, etc. Også opplever jeg at barna spiser mer frukt og grønt når de vet å finne det ferdig oppskjærtden holder maten fersk å fin!
Hvor mange slike trenger man da?? vi er skikkelig dårlig på å spise frukt og grønt..så bør jo gjøre noe... smart å ha det skjært opp hvis det holder seg ja!
Vi har! Kjekt med alt samlet når man skal dekke på til frokost, smøre matpakke, etc. Også opplever jeg at barna spiser mer frukt og grønt når de vet å finne det ferdig oppskjærtden holder maten fersk å fin!
Held epler seg fine oppskåret?
hmmmm... tror egentlig at det holder med 1 til pålegg og 1 til frukt jeg...Jeg kjøpte tre stk. To til pålegg, paprika, agurk, etc og en til fruktholder seg bra og lukt/snak smitter ikke over da det er "vegger"
hmmmm... tror egentlig at det holder med 1 til pålegg og 1 til frukt jeg...
Ja, det er vel opp til hver enkelt![]()
ja det var ikke ment som at DU bare trengte 2 altså.. haha... bare jeg som sitter å funderer!![]()
Funder i vei, uansett hvor mange du velger så tror jeg du blir fornøydmannen i huset synes det er sååå tungvint å måtte ut med en boks for å smøre matpakke, men ser ikke annet ar til og med han spiser mer frukt og grønt
![]()