Fremvising av ultralydbilder

Selmaen

Glad i forumet
Hva tenker du om å vise frem ultralydbilder til andre? Familien? Venner? Evt kolleger? Har ikke slått meg at dette er "private" bilder før jeg hørte noen kommenterte på det. Til og med noen som synes det er ekkelt å se andres... Selv husker jeg at familien fikk se våres og noen nære venner. Det er naturlig for meg. Hva tenker du? ;-)

Da vi fikk første bildene av Vesla stod folk mer eller mindre i kø!
Ser ikke på det som mer privat enn vanlige bilder. Vil noen se så skal de da få se.

Ser ikke hvorfor det er noe problem med å vise ultralydbildene til familie og venner! Men når jeg skulle annonsere graviditeten på Facebook syntes jeg de bildene var litt for "private" for å legge ut. Har masse folk der jeg egentlig ikke kjenner så godt.

Familie og venner har fått sett. Mennesker ikke på Facebook eller instagram

Alle kan få se hvis de vil! Har ikke opplevd noen som ikke ville se heller. Alle synes det er spennende. Men jeg liker ikke å legge de ut på nettet akkurat...

Ekkelt? Det har jeg aldri hørt før! At noen kanskje ikke syns det er så spennende er greit nok, men har da aldri hørt at det skal være noe privat som ikke skal kunne vises frem.

Da vi fikk første bildene av Vesla stod folk mer eller mindre i kø!
Ser ikke på det som mer privat enn vanlige bilder. Vil noen se så skal de da få se.
Her og. På jobben fikk jeg beskjed om å ta dem med, slik at de fikk se.

at noen kan synes at ul bilder er ekkelt er det rareste jeg har hørt..... Her også sto folk i kø for å se :) Kom nesten ikke inn døra på jobb engang etter OUL før folk spurte "fikk du med bilder?" :)

Det er koselig å vise. Er jo første 'møte' med babyen i den spennende ventetia! Jeg syns det er artig å se andres bilder og :)

Skjønner ikke helt hvordan UL-bilder er mer private enn vanlige bilder, det er jo ikke støtende på noe vis. :P
Jeg har iallefall ingen problemer med å vise de til andre.

Ville aldri postet dem på Facebook . Synes ikke det er noe bekjente av bekjente på den digitale boka trenger å bli involvert i. Å vise dem til venner og familie synes jeg er helt ok. De som vil får se.

vel de kom ikke på facebook av den enkle grunn at ikke alle helt forstår hva som er hva men viste selvsagt bildene til de som ville se :) og var ikke få av dem heller :)

Jeg ville vist til de som var interessert, men ikke "dyttet de" på noen. Noen er ikke interessert i å se og det må jeg bare respektere:)

Back
Topp