Fremvising av ultralydbilder

Jeg har alltid vist fram ul-bildene til de som vil se. Men enkelte er rett og slett ikke interesert i å se dem og da skal de få slippe. Kommer ikke til å legge dem ut på Facebook (tror jeg), men kommer nok til å sende dem på snap til en del :-)

De som ville se fikk se :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ultralyd bildene på kjøleskapet så har ikke noe imot at andre titter på dem ;)

Haha:D her hadde storesøster det med i bhg på ha-med-dag. Hun var jo såååå stolt! Litt sånn alien-lignende men ikke fått noe negativ kommentar på det.

Dem som vil se på jobben (vi er en noen som er ganske samensveisa der, noen av dem er veldig opptatt av min graviditet.) og aller nærmeste familie får se her. Er ikke av typen til å legge ut på facebook

Her henger ultralydbilder på kjøleskapet slik at alle kan se ;) Aldri hørt at det kan være ekkelt. Selv elsker jeg å se ultralydbilder. ;)

Jeg har vist dem frem på mobilen til folk jeg har truffet men ikke lagt dem ut på nettet.

Ser ikke problemet med å vise frem UL-bilder til dem som eventuelt vil se, men legger ikke ut på Fb på samme måte som at jeg legger ut svært, svært få bilder av gutten min der generelt (fordi gutten min selv skal få bestemme hvilke bilder man kan søke opp av ham også i fremtiden). UL-bilder er på mange måter mye mindre private i mine øyne da disse stort sett kun viser et omriss av en liten baby. Ingen kan kjenne igjen et barn via ordinære UL-bilder ;). At bildene er ekle forstår jeg ikke, men at de overhodet ikke er interessante for en del har jeg stor forståelse for.

Jeg var superstolt da vi fikk lillegutt, og viste det til alle som ville se.. og jeg er like stolt denne gangen :D Det er vel opp til hver og en hvem de vil vise bildene til :)

Nei herregud, går ikke ant å vise fram UL bilder!! Barna er jo nakne på UL bildene....

(For ordens skyld, dette var ment som ironi.. :p Jeg deler UL bilde på lik linje med andre bilder, de som ikke vil se slipper :) )

Våre ul bilder kommer ikke på nett, og jeg viser dem heller ikke frem med mindre noen spør spesifikt om å få se.

Kan ikke se forskjell på et UL-bilde og et vanlig bilde. Men har ikke lagt ut på fb. De fleste syns det er gøy å se bildet, selv om en må ha litt fantasi og hjelp til å se hva som er hva der :)

Er ikke noe problem for meg å vise det frem :) så de kan gjerne se de som vil. Vis noen ikke vil se så skal de så klart få slippe. Å de fleste som har sett har bedt om å få se.

Back
Topp