Fremheve eller skjule?

Åja, da blir det litt annerledes :p Hehe. Trodde du mente andre som ikke vet det :p

De har vel heller ikke sagt noe her, annet enn at de har kommentert at nå er den en kul der :p men vi blir litt tullete når vi er gravide, vi hadde sikkert reagert om de hadde kommentert magen og :p
Hehe tenkte pp det at hadde de sagt noe hadde vell det vært feil også :-P hehe, men her har de ikke komentert magen i det hele tatt. Ja de er vell redd jeg skal ta det feil :-P men om et parr 2-3 uker da bør det vell syns :) gleder meg veldig

Skjuler magen offentlige men ikke hjemme. Gleder meg til midt mai da jeg kan vise den frem. :)

Har gått med cardigan og gensere som er litt løse. Men nå den siste uken har jeg gått med mine normale klær, da ser man tydelig baby magen. Jeg syns det er helt greit :D

Jeg tar meg selv i å skjule magen.. Har mage fra før, og har alltid skjult den for at folk ikke skal tro jeg har vært gravid. Så er nok en vane. Men kommer jo til å vise den frem om en stund, når jeg føler størrelsen på magen står mer i forhold til str på baby. Nå føles den liksom altfor stor til å kun være 17 uker :)

jeg skjuler den på jobb, da jeg ikke vil dele det med beboerene helt enda. Men når jeg er med familie og venner bryr jeg meg ikke om det vises, går i det jeg føler for:) De fleste klærene mine passer heldigvis enda:)

Tips til dere som ikke fått gravidkulen enda, men som vil vise fram magen: bruk en Jersey/stretch/trikå-kjole - hvis magen bare ser litt smålubben ut ellers så blir den mirakuløst gravidkul-stilig da!

Oppdageded av en tilfeldighet for noen dager siden :)

Føler også at det kun ser ut som at jeg har blitt litt rundere, men jeg viser frem magen fordi om jeg altså :p

Hehe tenkte pp det at hadde de sagt noe hadde vell det vært feil også :-P hehe, men her har de ikke komentert magen i det hele tatt. Ja de er vell redd jeg skal ta det feil :-P men om et parr 2-3 uker da bør det vell syns :) gleder meg veldig
Åååh, er jo så fint med gravidmage :D

hjemme går jeg i mannes jogge bukser & stor hette jakke. ute blir det jeans som er litt for store & tshorte + en jakke. av og til syntes magen godt, av og til ikke, allt etter som hvilken topp jeg bruker. men de som vet jeg er gravid ser det med en gang ;) så litt tydlig er det nokk.

Jeg prøvde å skjule det litt frem til for en uke siden, for da kunne magen "misforstås" :P Nå er det ikke noe tvil om hva det er så nå strutter jeg :D

Har Drivi febrilsk å skjule den. Men nå har alle som trenger å få vite det av oss fått vite det. Så endelig kan jeg gå i mine egene klær uten å se ut som en dass:p men heller litt småfeit en stund nå:)

Jeg bruker omtrent bare stramme topper. :)

Back
Topp