Fremheve eller skjule?

blessed

Betatt av forumet
Viser dere magen frem med stramme topper eller skjuler dere? Merker jeg ønsker å vise men føler jeg ennå ser bare litt småfet ut :p Å hvor selger de gode tightser eller leggings?? Hm sine synes jeg er dritt :wtf:

jeg går med singletter og cardigans for tiden, så her skjules ingenting. men føler bare at jeg ser bittelitt feitere ut enn vanlig :p hahaha huff :p

Foreløpig skjules det. Er ikke klar til å rope det ut i verden enda.

Har ikke sjangs å skjule det! Her roper magen etter oppmerksomhet :p

Bruker klær som er lignende dem jeg bruker til vanlig, så jeg prøver verken å skjule eller framheve magen. Den er så synlig som den er ;)

Her vises mage frem :) men skal sies at den var gjemt under vide klær frem til den så ut som en babymage og ikke bare at det så ut som at jeg hadde spist litt mye ;)

Forrige helg skulle vi på en fest og jeg hadde ingen klær som passet. Fant ut at jeg måtte kjøpe noe nytt. Ente med en lang enkel sort bomullskjole. Den er ganske trang så magen synes ekstra godt. Mannen fikk nesten litt sjokk over hvor gravid jeg så ut. Nå skal det sies at legger kun på meg på magen og puppene uansett så har blitt tatt for å være gravid hele livet.

Fått en baby on board-button av en britisk kollega. Skal til London og da får man visst sitte på t-banen. Festa den på jakka. Nyheten er sluppet og ikke lengre en hemmelighet selvom vi ikke annonserer det på Facebook. I grunn ganske befriende:)

Huff føler meg bare feit men klarer ikke skjule den lenger. Så da får det bare være. Jeg har fått stor mage i forhold til med nr 1 i samme uke. ImageUploadedByBV Forum1427540835.352433.jpg

Viser dere magen frem med stramme topper eller skjuler dere? Merker jeg ønsker å vise men føler jeg ennå ser bare litt småfet ut :p Å hvor selger de gode tightser eller leggings?? Hm sine synes jeg er dritt :wtf:
Jeg pleier å bruke tights fra gina tricot :) de er veldig gode ;)

Jeg bruker de vanlig klærne mine enda, high waist jeans og ulike topper til, har ikke fått så mye mage enda :( men når den kommer mer synlig frem skal jeg fremheve den :)

Jeg sjuler det ikke, går med vanlige singletter og gensere fra cubus. Jeg syns jo magen er litt fin jeg da :-P men ingen som har komentert det og mannen sa at det var jo for tidlig å se enda. Så tydelig at de rundt meg bare syns jeg ser feit ut -_-

Jeg viser magen med stolthet, har gjort det hele tiden, selv da det ikke var offentlig ;) Jeg setter heller på meg en topp som fremhever magen, framfor og skjule magen :)
Mitt flesk ligger mer bakpå hofter og rompa, mens magen som alltid er flat til vanlig, nå strutter utover :D

Jeg er ganske stor fra før av, så har bare store klær :p men merker at enkelte gensere begynner å bli små trang :/

Jeg sjuler det ikke, går med vanlige singletter og gensere fra cubus. Jeg syns jo magen er litt fin jeg da :-P men ingen som har komentert det og mannen sa at det var jo for tidlig å se enda. Så tydelig at de rundt meg bare syns jeg ser feit ut -_-
Jeg tør ikke å spørre andre om de er gravide så fremt de ikke er tydelig gravide, altså nærmere fødsel :p

Jeg bruker vanlige klær egentlig og skjuler ingenting :)

Jeg tør ikke å spørre andre om de er gravide så fremt de ikke er tydelig gravide, altså nærmere fødsel :p

Jeg bruker vanlige klær egentlig og skjuler ingenting :)
Men mente nærmeste familie, de vet jo at jeg er gravid :-P hehe... De kunne jo hvertfall sagt at jeg var fin selv om de ikke mener det :-D haha er ikke bare bare. ;)

Jeg sier heller ikke noe til andre, om jeg ikke er 100% sikker :)

Jeg bruker nå mine vanlige ettersittende trøyer igjen, og har fått kommentarer fra bekjente som tydelig ser jeg er gravid. Har visst stor mage til å være snart 4 mnd ifølge folk. Særlig etter litt mat og drikke ;-) Liker det bedre enn da jeg bare så småtjukk ut for to uker siden :-P

Har skjedd mye de to siste ukene. Luften har gått ut og magen strutter.. så her vises den fram. Ser feit ut om jeg går med store klær og skjuler.

Men mente nærmeste familie, de vet jo at jeg er gravid :-P hehe... De kunne jo hvertfall sagt at jeg var fin selv om de ikke mener det :-D haha er ikke bare bare. ;)

Jeg sier heller ikke noe til andre, om jeg ikke er 100% sikker :)
Åja, da blir det litt annerledes :p Hehe. Trodde du mente andre som ikke vet det :p

De har vel heller ikke sagt noe her, annet enn at de har kommentert at nå er den en kul der :p men vi blir litt tullete når vi er gravide, vi hadde sikkert reagert om de hadde kommentert magen og :p

Back
Topp