Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å bruke tights fra gina tricotViser dere magen frem med stramme topper eller skjuler dere? Merker jeg ønsker å vise men føler jeg ennå ser bare litt småfet utÅ hvor selger de gode tightser eller leggings?? Hm sine synes jeg er dritt
![]()
Syns du er fin jegHuff føler meg bare feit men klarer ikke skjule den lenger. Så da får det bare være. Jeg har fått stor mage i forhold til med nr 1 i samme uke. Vis vedlegget 109758
Jeg tør ikke å spørre andre om de er gravide så fremt de ikke er tydelig gravide, altså nærmere fødselJeg sjuler det ikke, går med vanlige singletter og gensere fra cubus. Jeg syns jo magen er litt fin jeg damen ingen som har komentert det og mannen sa at det var jo for tidlig å se enda. Så tydelig at de rundt meg bare syns jeg ser feit ut -_-
Men mente nærmeste familie, de vet jo at jeg er gravidJeg tør ikke å spørre andre om de er gravide så fremt de ikke er tydelig gravide, altså nærmere fødsel![]()
Jeg bruker vanlige klær egentlig og skjuler ingenting![]()
Åja, da blir det litt annerledesMen mente nærmeste familie, de vet jo at jeg er gravidhehe... De kunne jo hvertfall sagt at jeg var fin selv om de ikke mener det :-D haha er ikke bare bare.
Jeg sier heller ikke noe til andre, om jeg ikke er 100% sikker![]()