Fremdeles ikke positiv cb digital..

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Hadde håpet på positiv clearblue digital idag, men nei den ble negativ idag også :/ får fremdeles positive strimler. Så vet jo at det er noe på gang.. bare begynner å mistenke kjemisk... æsj altså...

♡ ønsker en liten ♡
 
Er ikke helt sikker. Men siste sengekos var 13 juli, dagen før mannen reiste på jobb i nordsjøen. Mener på at jeg hadde eggløsning dagen etter han reiste eller en av de første dagene kanskje.

♡ ønsker en liten ♡
 
Er det CB digital med eller uten uker?
Min erfaring er at den med uker er veldig sensitiv, men den uten er treg med å vise positivt..
 
Er den med uker.. har en ny for i morgen. Håper den blir positiv. Får jo positiv strimmel test hver dag

♡ ønsker en liten ♡
 
Ja de blir litt sterkere for hver dag. Men de er ikke super sterke enda.

♡ ønsker en liten ♡
 
Jammen, du, er jo knapt to uker siden 13. Strimlene tror jeg er mer sensitiv enn CB, så kan hende hcg nivået ikke er høyt nok.

Men litt merkelig og, ja...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jammen, du, er jo knapt to uker siden 13. Strimlene tror jeg er mer sensitiv enn CB, så kan hende hcg nivået ikke er høyt nok.

Men litt merkelig og, ja...


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg får bare gå å finne noe tålmodighet i en skuff her en vei! Hehe.. får teste igjen i morgen! :)
Bare vil att den himla testen skal bli positiv!

♡ ønsker en liten ♡
 
Tar du disse strimlene i morgenurin?
Har hørt om flere, inklusive med, som får sterkere i løpet av dagen.
Jeg får sterkest tester rundt kl 13.

Ta en i morgenurin i morgen som vanlig, og så ta en rundt kl 12-13 (Drikk og gå på do som vanlig før dette).
Dersom den blir en del sterkere enn morgen testen, prøv å ta en digital på det tidspunktet om en dag eller to..
 
Tar du disse strimlene i morgenurin?
Har hørt om flere, inklusive med, som får sterkere i løpet av dagen.
Jeg får sterkest tester rundt kl 13.

Ta en i morgenurin i morgen som vanlig, og så ta en rundt kl 12-13 (Drikk og gå på do som vanlig før dette).
Dersom den blir en del sterkere enn morgen testen, prøv å ta en digital på det tidspunktet om en dag eller to..
Takk for råd :) skal gjøre det! :)

♡ ønsker en liten ♡
 
De er tydlige, men ikke sterke :)

♡ ønsker en liten ♡
 
Back
Topp