Frekvens på hjerteslag hos foster

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen som vet hva hjerteslag hos foster ligger i uke 11. Er 10+noe
 
Jeg er 10+1 i dag, synes det sto 174 på måleren til jordmor:)
 
Min lå på 156 da jeg var hva hun mente var 8+3, i hvertfall! Hun sa det var helt normalt. Kanskje den går opp igjen utover og fram til den stabiliseres?
 
Når jeg var på tul var den oppe i 170! 10+3 :) også sank den, hun sa det var helt normalt..
 
Jeg var på TUL på tirsdag, da var jeg 8+2 og jordmoren mente jeg var 8+6. Å hjertefrekvensen var bare 119... Akkurat det bekymrer meg litt, for syns det var lavt.
 
Vi var på vår første svangerskapskontroll hos fastlege i dag. Han målte hjerteslagene med doppler som viste 138. Han sa det var fint. Er 9+5 i dag. Jeg ble litt urolig fordi jeg har lest at det skal være på 177 i uke 9.
 
Vi var på vår første svangerskapskontroll hos fastlege i dag. Han målte hjerteslagene med doppler som viste 138. Han sa det var fint. Er 9+5 i dag. Jeg ble litt urolig fordi jeg har lest at det skal være på 177 i uke 9.

Min ble målt til 140 i uke 9+6, jordmor sa det var normalt :bored:
 
Min ble målt til 140 i uke 9+6, jordmor sa det var normalt :bored:
Det var godt å høre at en til har omtrent samme hjerteslagene og at jordmor sa det var normalt! :):Heartbigred Legen min sa også at det var fint. Da kan jeg slå meg til ro med det :signs001
 
164 var det her, 12+2
 
Back
Topp