Frekt??

ORIGINAL: Helene Burugle

ORIGINAL: mb

kommer litt an på hvor gammel denne ungen er det. Er det skolealder synes jeg det er helt greit at ungene har besøk når de vil. Dersom dette er et lite barn som trenger tilsyn hele tiden er det frekt

Ser den.

Men så er den venninna bare på besøk i byen, så da har kanskje ikke gutten en plass å gå "hjem" hvis HI skal noe, feks? Hva om familien til HI skulle på besøk til noen i dag?

Ser det kan bli et problem dersom de skal noe, selv hadde jeg da tatt med gutten og håpt på at mora skulle hente mens vi var borte. Da ville hun nok lært til neste gang at vi avtaler først i et sånt tilfelle. Men jeg står fremdeles for at jeg synes ikke det er noe å blåse seg opp for.

kommer litt an på hvor gammel denne ungen er det. Er det skolealder synes jeg det er helt greit at ungene har besøk når de vil. Dersom dette er et lite barn som trenger tilsyn hele tiden er det frekt

Ser den.

Men så er den venninna bare på besøk i byen, så da har kanskje ikke gutten en plass å gå "hjem" hvis HI skal noe, feks? Hva om familien til HI skulle på besøk til noen i dag?

Ser det kan bli et problem dersom de skal noe, selv hadde jeg da tatt med gutten og håpt på at mora skulle hente mens vi var borte. Da ville hun nok lært til neste gang at vi avtaler først i et sånt tilfelle. Men jeg står fremdeles for at jeg synes ikke det er noe å blåse seg opp for.

Og hvis du hadde tre barn (noe jeg ser du har[:D]) og full bil? Ingen mulighet til å ta med ungen som ble dumpet i huset ditt uten at du fikk noen beskjed om det?

Du måttet være hjemme fra besøket, avlyst eller whatever.

Fortsatt ikke frekt? Hun har ikke akkurat tenkt på noen andre enn seg selv i dette tilfellet synes jeg.

adde iallefall ikke gjort det selv!

Det er ikke guttene som har ringt hverandre og avtalt da? Og så har hun bare stukket for hun tenkte du var opptatt siden du ikke tok telefonen? Vet ikke helt hva jeg synes egentlig for jeg har ikke så store barn selv, så vet ikke helt de sosiale kodene[:)]

Seriøst? Jeg hadde ringt henne og spurt hva hun holder på med.
Er helt greit at barna plutselig får besøk av venner fra skolen og sånt, men jeg hadde ikke akseptert at ei mor bare hadde satt av barnet sitt hos meg, spesielt etter å ha prøvd å ringe uten å få svar.
TS skriver jo at dette er ei "venninne" som ikke bor i byen. Slik jeg tolker det er ikke disse to guttene lekekamerater til vanlig, og kjenner kanskje ikke hverandre kjempe godt. Da er det hvertfall ikke greit å lempe av ungen der, hun har jo ingen garanti for at det blir noen vellykket lek for guttene? Hva skal sønnen hennes gjøre om han ikke vil være der mer, reke i gatene til hun kanskje gidder å hente ham?

Åh, HALLO! Jeg hadde ikke bare ringt henne, jeg hadde sporet henne opp, lempet ungen tilbake og sagt at neste gang hun gjør et stunt som det der ringer jeg barnevernet! [:@] Jeg hadde blitt kok-forbanna! 

jeg ser ikke problemet jeg? kan ikke barna dine få besøk? det er jo ikke akkurat små barn som trenger tilsyn det der..

her er det unger i huset hele uka, så besøk av barn er jo helt ok[;)]
De fleste bor rett i gata her. Denne gutten ble kjørt hit med bil, det er 3 km til der dem er på besøk nå i helga.
Jeg har 4 barn, å mange å ta hensyn til. [;)]

Er ikke barna som får skylden,å jeg har ikke noe imot at barna mine har besøk.. er bare hvordan de voksne får seg til å gjøre noe sånt[8|]

Skulle jeg ha kjørt en av ungene til noen, så hadde jeg såklart avtalt det på forhånd..

(Har ikke ringt henne..har ikke sett snurten av henne heller..
Gidder ikke ta det opp heller, for hun er uansett ikke i min omganskrets lengre.)

Ungene koser seg de.. det er det viktigste[;)]

ORIGINAL: 3xS

jeg ser ikke problemet jeg? kan ikke barna dine få besøk? det er jo ikke akkurat små barn som trenger tilsyn det der..

Poenget er jo at ungen bare plutselig var der uten at HI har fått beskjed. Hun har bare "lurt" ungen inn døra. Og de bor jo ikke i byen, så ungen kan jo ikke bare gå hjem selv. Enn hvis HI hadde planer som gjorde at det ikke passet å ha unger på besøk?

ORIGINAL: 3xS

Problemet her er at denne ungen, stakkars, er dumpet hos HI uten at HI visste noe om dette. Moren til ungen er ikke fra byen, hun er bare å besøk.
Hadde det bare vært en kompis eller en nabo så kunne vedkommende bare dratt hjem hvis HI og familien skulle noe.

Nå har jo ikke denne stakkars gutten noen plass å gå "hjem" til, siden de bare er på besøk i byen.

At unger i nærområdet flyr inn og ut til hverandre er jo bare koselig. [:)] Men de kan som sagt gå hjem hvis det skulle være noe.

ehm! meget spesiellt!! [:o]

oi da.nei det er noe man ikke gjør.hadde sikkert tatt det opp med henne også jeg.når hun kom tilbake

HAHAHAHA!

Ja, det var grisefrekt!

hun henta han 20.30.. kom ikke på døra eller noe..bare sendte han ei mld om at han måtte komme ut[X(]

ORIGINAL: *~Trine~*

hun henta han 20.30.. kom ikke på døra eller noe..bare sendte han ei mld om at han måtte komme ut[X(]

I alle dager for ei frekk dame!!! [>:][:-][:'(]

ORIGINAL: *~Trine~*

det må æ si va en litt pussig oppførsel.

Back
Topp