Frekt??

*~Trine~*

Gift med forumet
Har ei "venninne" som ikke bor her, men som er på besøk her i byen.. hun har ringt meg 2 ganger i dag, men jeg har vært opptatt å har ikke fått svart...
Plutselig har sønnen min besøk av ungen hennes[:-][:-] hun har bare vært å lempa ungen av, uten å si noe som helst[:-]

Man gjør jo IKKE sånt vel?? jeg er helt sjokka jeg[>:]

Man gjør ikke sånt, nei..[&:]

ORIGINAL: Helene Burugle

HAHAHAHA!

Ja, det var grisefrekt!

[>:]

Hahaha! Hvor gammel er han?!?

hadd itj brydd mæ så my om det va venninna mi. hadd det passa dårlig, så hadd æ ringt hu å fått hu te å henta han,eller levert han på veien hvis æ skull bort.

HAHAHAHA!

Ja, det var grisefrekt!

HAHAHAHA!

Ja, det var grisefrekt!

Hva sier ho da?? [8|]

Regner med du har ringt henne??

ææ er vel ikke normalt det i hvert fall ikke i mitt hode[&:]

kommer litt an på hvor gammel denne ungen er det. Er det skolealder synes jeg det er helt greit at ungene har besøk når de vil. Dersom dette er et lite barn som trenger tilsyn hele tiden er det frekt

ORIGINAL: mb

kommer litt an på hvor gammel denne ungen er det. Er det skolealder synes jeg det er helt greit at ungene har besøk når de vil. Dersom dette er et lite barn som trenger tilsyn hele tiden er det frekt

Ser den.

Men så er den venninna bare på besøk i byen, så da har kanskje ikke gutten en plass å gå "hjem" hvis HI skal noe, feks? Hva om familien til HI skulle på besøk til noen i dag?

er dere seriøse nå? Synes dere det er et problem at 10 og 11 år gamle gutter kan ha besøk når de selv vil? Her i huset kommer og går det unger hele dagen. minsten som er 5 vil jeg gjerne ha avtale om, men når de begynner på skolen så får de selvfølgelig lov å ha besøk av hvem de vil når de vil så lenge vi skal være hjemme.

er dere seriøse nå? Synes dere det er et problem at 10 og 11 år gamle gutter kan ha besøk når de selv vil? Her i huset kommer og går det unger hele dagen. minsten som er 5 vil jeg gjerne ha avtale om, men når de begynner på skolen så får de selvfølgelig lov å ha besøk av hvem de vil når de vil så lenge vi skal være hjemme.

Les svaret mitt rett over her til deg.

En ting er kompiser fra skolen og omgangskretsen. De kan jo bare gå hjem hvis de ikke kan være der lengre.

slik jeg forstår sitvasjonen er dette ungene til ei vennine som ikke bor i omeråde som bare er på besøk i området.Så da kan jo ikke ungene gå hjem eller noe hvis de vil det

Det er jo greitr når de kommer gående, men som en over her nevnte; er man bare på besøk i byen er det ikke sikkert det bare er for gutten og gå "hjem" om denne familien har planer! Det gjør det litt annerledes enn om "naboen" kommer på uanmeldt besøk!

Back
Topp