Freia jellypop

Fysj nei, det kan jeg love deg at jeg ikke har. Vet at jeg ikke kommer til å like den kombinasjonen.

Som d sjokolademonstere æ e så har æ selvfølgelig smakt :-) va etanes!alt går i grisen xsmile8xsmile9

Ja, den er dødsgod, og ikke minst morsom! Popper i munnen lenge etterpå:)

Mannen kjøpte den, ham MÅ smake alt mulig nytt :p han likte den kjempegodt, jeg syns det ble for mye av det gode :p hadde holdt med bare popping candy i den for min del, det er jo så morsomt :D

Syns ikke den var noe særlig god, men holdt på å le meg i hjel når det plutselig poppet i munnen:-D hehe.
Ellers syns jeg sjokolade er best når den ikke er tukla for mye med.

Liker ikke sånne geleklumper, men prøvde denne sjokoladen - og jeg må si meg enig med de andre! :) Haha, den er morsom å spise. Hadde ikke trodd det ville knase, rasle og poppe i munnen av sjokoladen - ble så begeistra at jeg sprang inn på soverommet å vekte sambo forrige søndagsmorgen - i eneste ærend for at han MÅTTE høre lydene! :)

Men når det er sagt igjen, så synes ikke jeg den var så veldig god. Ikke første prio, helt grei vil jeg konkludere med :)

Ikke smakt den og det er pga prisen

Syns den var så dyr at jeg fikk meg ikke helt til å kjøpe den :P Men ble jo nysgjerrig på den nå da :P

Spar hadde 30% på sjokoladeplater forrige uke så da prøvde vi. Syns ikke den var spesielt god. Og sånne geleklumper fikk jeg ingen av (men spiste bare 2-3 ruter) men fikk masse smarties og det liker jeg ikke i sjokolade.
Men gleder meg til å ordne lørdagsgodt til ongene i ettermiddag. Da skal jeg legge med noen ruter av den og se hvordan de reagerer på poppingen :p

Vi tok oss råd til en plate for å prøve.. pga prisen blir det nok ikke mange, men blir nok ikke siste plata heller :P var skeptisk pga gelé klumpene jeg også, men de er det få av, og var heller ikke vonde. Hadde det vanvittig gøy med den knitring i starten :D alt i alt fornøyd! Skjønner de prøver å tjene på den sjokoladen, da barn fort blir glad i den knitringa :p

Synes den var dyr, så her ble det Stratos i helga:p

Dyr ja, men god synes jeg. Jeg liker sånne gelegreier da

Back
Topp