Freia jellypop

Morsom å spise, men er ikke sikker på om den var så veldig god akkurat.
Og dyr..

Synes den var knallgod! Mulig det er gravidhormoner!!

Høres jo ut som dere snakker om sjokoladeplate til 399,- :p haha
Hehe, nei så ille er det ikke, og vi kjøper den nok igjen, men markant dyrere enn de andre platene på butikken

Hadde holdt med poppinga for min del, ble litt for søtt med jellyen :)

Syns også den var gøy å ete:-) kjøpte den på 40% på mega, for måtte jo teste. Hadde veldig lave forventingar, men den overgikk dei:-D kjem nok til å kjøpe den fleire gongar, men helst på tilbud. (Med mindre eg får veeeldig lyst på den utenom:p)

Kjenner på meg at jeg kommer til p kjøpe et par - 3 (sikkert 5) plater av den i morgen når det er ukesinnkjøp :D gøy å spise!!

Er den ikke veldig søt da?

De skal visst lage sjokoladeplater av alt mulig nå... har sett den i butikken, men ser lite innbydende ut :P

Ja har en tendens til å bli dratt mot nye ting :-P syns den var knallgod, likte kombinasjonen :-)

De skal visst lage sjokoladeplater av alt mulig nå... har sett den i butikken, men ser lite innbydende ut :P
Den var bedre enn den så ut til ;) men fortsatt ikke noe høydare :p

Den ser skikkelig kvalm ut :p Jellybeans, nonstop og pop? Åja, og sjokolade da. Også itilegg nesten en 50 lapp for ei plata. Neiitakk. :p

Man klarer seg fint uten :)

Den var bedre enn den så ut til ;) men fortsatt ikke noe høydare :p
Den ser skikkelig kvalm ut :p Jellybeans, nonstop og pop? Åja, og sjokolade da. Også itilegg nesten en 50 lapp for ei plata. Neiitakk. :p

Jeg liker mer de tradisjonelle platene... ikke de nyere... syns ikke noe om det. Ikke alt som egner seg, da blant annet denne med jellypop :P

Er det nonstop også i??? Har jo en egen variant med det... Følte ikke det passa inn sammen med resten da.... Men ikke smakt..

Back
Topp