Fredrikstad

Stygt å si det, men det gjør jo ikke noe å være hjemme fra jobb når det er så fint vær! :smiley-ashamed008
Hvorfor er dere sykemeldt? Sj er jeg plaget med ryggsmerter med stråling ned i rumpa og lår.
Mistet følelsen i høyre lår, å sliter veldig med å komme meg ut av sengen enkelte dager. :( Skulle prøve med 50%, men måtte få hel sykemelding igjen. Jobber på bensinstasjon, å kan liksom ikke ringe kl 05:00 til sjefen å si at jeg ikke kommer meg opp....vanskelig situasjon.
 
Ja, hvorfor ikke. :thumleft Noe forslag om dag? Tirsdag eller onsdag passer meg best. (Idag og da, men er jo litt kort varsel.) Å uansett, så har vi en stund igjen, så vi rekker de nok! :dance008
 
Jeg sniker litt her jeg også:). Bor også i fr.stad. Er 24 år, dette er min første:). Trodde jeg var 10 uker på vei i dag, men var hos legen idag og han fant hjertelyden med engang. Så han trodde nok jeg var lenger på vei (13-14 uker), så mulig det er en desemberspire i magen! Er også sykemeldt!:)
 
Sykemldt pga bekkenløsning og kvalme. Er gjerne med på treff! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kos dere på treff jenter. Jeg har nettopp kommet hjem fra sykehuset etter en missed abortion utskrapning.
Good Luck til dere alle!!
 
Huff....føles fælt å spørre dere andre om å treffes imorgen nå. :confused: Noen som har lyst/tid? Sånn, mitt på dagen engang?
 
Fredrikstad her også :)
 
Hadde vært koselig, men da er jeg på ferie. For min del må det evt bli etter 7 juli :)
 
Back
Topp