Fredrikstad

Venter nok en spire....

Forelsket i forumet
Hei
Lurer på om det er noen jenter ifra fredrikstad her inne...
Jeg selv henger på januar 2014 men hadde jo vært kost om vi ble en gjeng med termin sånn ca likt.
 
Hehe! Vittig! Første? Vår første ihvertfall, så er veldig nervøs å spent!
 
Jeg er fra Særp ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vel, jeg er egentli svensk, men har bodd i Norge i 8 år. Første året i Hemsedal, å så 7 år i Bergen. =) Flyttet hit i april.
 
Fornuftig valg.. hehe. Selv om jeg elsker Bergen er det bedre å bo her. Jeg kjenner flere som er gravide med terminer i okt, nov og des. Jeg kommer til å invitere til en felles lunsj for oss gravide i distriktet etter sommeren tenker jeg, og kan godt sende deg en invitasjon om du vil.
 
Ja, været er ihvertfall bedre her! :rolleyes:
Hadde vært kjempe koselig å bli med på noe sånt, trenger å bli kjent med litt folk her nede! Var et ganske stort steg å flytte hit, uten å kjenne noen annen en kjæresten. Men en må jo ta sjanser her i livet! :)
 
Jobber du om dagen da? Jeg går sykemeldt og har masse tid til overs kan man si, så kan sikkert møtes en dag over en kaffe eller noe. Jeg er ikke venneløs av noe slag, men vet jeg hadde satt pris på å bli invitert på noe om jeg flyttet til et nytt sted. Vi nordmenn er stive og private nok som det er!
H
 
Back
Topp