Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gyrid
jeg vet ikke hvilken avd jeg skal på, hvordan får vi vite d? Hehe. Vet jo såvidt hvor sykehuset er jeg. Hihi. Men har termin en dag før deg Dery* så stor sjanse for vi er der samtidig [:)]
ORIGINAL: CIlen
ORIGINAL: Rebecca85
Når jeg skulle ha Tara fikk jeg velge avdeling selv, sa ifra hvor jeg ville når jeg ringte inn før vi kom[:)] da var jeg veldig på overtid så de ville egentlig ha meg på b3 i tilfelle komplikasjoner men jeg maste meg til B2[:)] regner med man velger ennå[:)]
Jeg fikk beskjed om at jeg er for tjukk til å føde på vanlig avdeling. Det var skikkelig koselig å få slengt i tryne etter å ha gått ned mange kilo.
Jeg er da ikke så stor..[>:][:-]
Når jeg skulle ha Tara fikk jeg velge avdeling selv, sa ifra hvor jeg ville når jeg ringte inn før vi kom[:)] da var jeg veldig på overtid så de ville egentlig ha meg på b3 i tilfelle komplikasjoner men jeg maste meg til B2[:)] regner med man velger ennå[:)]
Jeg fikk beskjed om at jeg er for tjukk til å føde på vanlig avdeling. Det var skikkelig koselig å få slengt i tryne etter å ha gått ned mange kilo.
Jeg er da ikke så stor..[>:][:-]
Ja det syns jeg er så teit [:'(] de regnet ut min bmi på ordinær ul med Tara men da gikk jeg akkurat under den grensa..denne gangen ble det ikke nevnt engang[8|] og nå veide jeg 10 kg mer når jeg ble gravid!! men nå søkte jeg ks etter det da så har ikke noe å si, men rart det ikke ble nevnt på ul da[:-]
Jeg var rett over den grensa. Hva er risikoen? Jeg er vant til mye fysisk aktivitet, er frisk, og har en god helse.
ORIGINAL: Devilina
B7 er stengt ja, men man kan ligge der ;) Er det ikke der de har enkelt rom også?
Si meg... jeg fikk ikke høre noe om bmi'en min og før graviditeten var jeg da på nesten 28..... det er jo å regne som lett overvektig vil jeg tro
ORIGINAL: Dery*
så gøy at det er så mange som skal føde på samme sykehus[:D] hva er egentlig forskjell på b2 og b3??? hva anbefaler dere??? [:)]