fredrikstad sykehus!!!

ditdit

Glad i forumet
dere som skal føde på fredrikstad sykehus hvem avdeling skal dere føde på? denne gangen tror jeg det blir b2 på meg[:D] kansje vi møtes?[:D]

Har hørt at B7 skal stenge i Juli..

Men jeg skal på B3 grunnet komplisert svangerskap..

jeg vet ikke hvilken avd jeg skal på, hvordan får vi vite d? Hehe. Vet jo såvidt hvor sykehuset er jeg. Hihi. Men har termin en dag før deg Dery* så stor sjanse for vi er der samtidig [:)]

ORIGINAL: gyrid

jeg vet ikke hvilken avd jeg skal på, hvordan får vi vite d? Hehe. Vet jo såvidt hvor sykehuset er jeg. Hihi. Men har termin en dag før deg Dery* så stor sjanse for vi er der samtidig [:)]

Det avtaler du med jordmora di..

Mener å huske fra sist at vi ikke trenger å søke plass, slik de må i Oslo o.l..

jeg skal på b3 fordi jeg ikke hadde en ukomplisert fødsel sist. huff som jeg gruer meg til denne gangen.

Når jeg skulle ha Tara fikk jeg velge avdeling selv, sa ifra hvor jeg ville når jeg ringte inn før vi kom[:)] da var jeg veldig på overtid så de ville egentlig ha meg på b3 i tilfelle komplikasjoner men jeg maste meg til B2[:)] regner med man velger ennå[:)]

ORIGINAL: CIlen

ORIGINAL: Rebecca85

Når jeg skulle ha Tara fikk jeg velge avdeling selv, sa ifra hvor jeg ville når jeg ringte inn før vi kom[:)] da var jeg veldig på overtid så de ville egentlig ha meg på b3 i tilfelle komplikasjoner men jeg maste meg til B2[:)] regner med man velger ennå[:)]

Jeg fikk beskjed om at jeg er for tjukk til å føde på vanlig avdeling. Det var skikkelig koselig å få slengt i tryne etter å ha gått ned mange kilo.
Jeg er da ikke så stor..[>:][:-]

Ja det syns jeg er så teit [:'(] de regnet ut min bmi på ordinær ul med Tara men da gikk jeg akkurat under den grensa..denne gangen ble det ikke nevnt engang[8|] og nå veide jeg 10 kg mer når jeg ble gravid!! men nå søkte jeg ks etter det da så har ikke noe å si, men rart det ikke ble nevnt på ul da[:-]

Jeg fikk beskjed fra jordmor at B7 er stengt på sommeren, og at jeg kommer på B2 eller B3, alt etter hvor de har ledig kapasitet når jeg skal føde. Hun snakket ikke om at jeg kunne velge. [:)]

B7 er stengt ja, men man kan ligge der ;) Er det ikke der de har enkelt rom også?

Si meg... jeg fikk ikke høre noe om bmi'en min og før graviditeten var jeg da på nesten 28..... det er jo å regne som lett overvektig vil jeg tro

Jeg fikk beskjed om at jeg er for tjukk til å føde på vanlig avdeling. Det var skikkelig koselig å få slengt i tryne etter å ha gått ned mange kilo.
Jeg er da ikke så stor..[>:][:-]

Ja det syns jeg er så teit [:'(] de regnet ut min bmi på ordinær ul med Tara men da gikk jeg akkurat under den grensa..denne gangen ble det ikke nevnt engang[8|] og nå veide jeg 10 kg mer når jeg ble gravid!! men nå søkte jeg ks etter det da så har ikke noe å si, men rart det ikke ble nevnt på ul da[:-]

Jeg var rett over den grensa. Hva er risikoen? Jeg er vant til mye fysisk aktivitet, er frisk, og har en god helse.

Aner ikke..det jeg vet kan være med overvekt er vel svangerskaps diabetes og forgiftning..men det kan jo alle få[:-] vet ikke om man kan ha mer problemer under selve fødselen[8|] syns det høres rart ut egentlig..Men vet om flere overvektige som måtte føde der pga vekta si[8|]

Siden 1 avd er stengt i sommer blir det nok annerledes, virker som det er mange som skal føde i juli også syns jeg så de kan få mye å gjøre og sikkert omrullering etter som hvor fult det er på div avd så kanskje du ender på B2 allikevel, har uansett hørt det ikke er store forskjellen der[;)]

ORIGINAL: Devilina

B7 er stengt ja, men man kan ligge der ;) Er det ikke der de har enkelt rom også?

Si meg... jeg fikk ikke høre noe om bmi'en min og før graviditeten var jeg da på nesten 28..... det er jo å regne som lett overvektig vil jeg tro

Jeg tror grensa de satt var på rundt 30 om jeg ikke husker helt feil[:-] mener jeg gikk rett under den grensa sist..men denne gangen regnet de den ikke ut engang men nå er den over 30 [:'(]

Jeg fødte på B7 sist, og skulle ønske jeg kunne det denne gangen også, men siden de er stengt i sommer, regner jeg med å havne på B2. Men håper på å få rom på B7 etter fødselen da.

jeg tror heller ikke man kan velge i juli, siden den ene avdelingen er stengt. tror vi kommer dit hvor det er ledig.
helt greit for meg, har ingen ønsker annet enn at jeg vil føde på sykehuset [;)]
men har heller ikke satt meg inn i de forskjellige avdelingene.
har bare vært hos jordmor en gang, og det var helt i førsten av graviditeten.
går bare til legen, men går til jordmor nærmere fødsel.

så gøy at det er så mange som skal føde på samme sykehus[:D] hva er egentlig forskjell på b2 og b3??? hva anbefaler dere??? [:)]

Ikke ha for store forhåpning om hvor dere ønsker å være, mest sannsynelig blir man bare plassert et sted grunnet stor pågang el.l.. mht at de stenger en avdeling også[:)] Jeg har på følelsen at jeg havner på B3, spesialenheten denne gangen også - fordi jeg sikkert kommer til å få før ultralydtermin nå som sist. Forberedt på det iallfall. Ellers et lite ønske om b7 - men egentlig er det akkuratt det samme, bare jeg blir godt tatt vare på[:)][:D]

ORIGINAL: Dery*

så gøy at det er så mange som skal føde på samme sykehus[:D] hva er egentlig forskjell på b2 og b3??? hva anbefaler dere??? [:)]

'
Det er ikke no spes forskjell på B2 og B3.. B3 er for kompliserte svangerskap (de som har hatt problemer under svangerskapet o.l) Det er fordi B3 ligger i samme etasje som operasjon i tilfelle hastesnitt o.l..
Men du får akkurat det samme der som på B2..

Jeg skal på B3 siden jeg fikk blodpropper etter forrige svangerskap..

Back
Topp