Fredda'..

Oioi:-) Har du oppskrift til meg også :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Gele tenkte jeg også på:-)
Du kan få oppskrift når jeg har testa ut mine :p
Men tenker å bruke vanlig oppskrift og bytte ut kumelk med rismelk og bruke Soft flora melkefri margarin ;) gjorde det da jeg ammet og ikke kunne drikke melk, ble kjempebra! :)

Heihei:)

Her var vi oppe 06.40 i dag, ganske "seint" for å være oss;) herli!! Ellers har formiddag gått i lek og morro, en tur på lekeplassen, litt handling og husvask. Akkurat nå sitter jeg på seinvakt, mannen er også på jobb, så svigermor har tatt over lillegutt:) SÅ rart at vi begge er ijobb igjen, er så vant med at en av oss nesten alltid er hjemme. Takk og lov for gode svigerforeldre/foreldre som har fått jobben som dagmammaer i høst:)

Du kan få oppskrift når jeg har testa ut mine :p
Men tenker å bruke vanlig oppskrift og bytte ut kumelk med rismelk og bruke Soft flora melkefri margarin ;) gjorde det da jeg ammet og ikke kunne drikke melk, ble kjempebra! :)

Kan man bruke softflora til baking altså, det er jo supert:-)

Høres ut som en spesiell hjeng. Det burde ikke ha noe å si hva du kaller deg når de vet det er deg. Lykke til med diskusjonen! ;)

Hehe, jeg ble kastet ut før jeg fikk sagt så mye, ikke at jeg orket å anstrenge meg noe særlig:-)

Man må vel teste ut litt melkefrie oppskrifter før bursdagen??? Så det ikke blir flause og krise altså! :p ;) prøver ut denne fra Detsoteliv.no idag:
ImageUploadedByBV Forum1376061431.650123.jpg

Her var vi oppe 06.40 i dag, ganske "seint" for å være oss;) herli!! Ellers har formiddag gått i lek og morro, en tur på lekeplassen, litt handling og husvask. Akkurat nå sitter jeg på seinvakt, mannen er også på jobb, så svigermor har tatt over lillegutt:) SÅ rart at vi begge er ijobb igjen, er så vant med at en av oss nesten alltid er hjemme. Takk og lov for gode svigerforeldre/foreldre som har fått jobben som dagmammaer i høst:)
Så heldige dere er som har familie som kan passe :)

6:40 seint?:eek::p hvor tidlig pleier dere å ta morgen da? Her går det stort sett i 7 tiden:p men er noen tenner som straks bryter ut, så blir litt tidligere morgener her..
Så godt med besteforeldre som kan være litt barnevakt :D

★sender fra pipe-gjøken★

På detsoteliv.no kan du krysse ut allergener og søke på oppskrifter :)

Kansje jeg å skal inn der å se? Har jo visst om siden leeenge, men har ikke tenkt over at det er allergi vennlige oppskrifter:) Min lillesøster har antageligvis gluten allergi, så blir noen endringer i matveien for mamma..

★sender fra pipe-gjøken★

Kansje jeg å skal inn der å se? Har jo visst om siden leeenge, men har ikke tenkt over at det er allergi vennlige oppskrifter:) Min lillesøster har antageligvis gluten allergi, så blir noen endringer i matveien for mamma..

★sender fra pipe-gjøken★
Har kun brukt detsoteliv som kokebok de siste årene ;)

Har kun brukt detsoteliv som kokebok de siste årene ;)

Så kjekt :) må nok teste litt jeg å.. for søstra mi har bursdag 11 september :)

★sender fra pipe-gjøken★

Så kjekt :) må nok teste litt jeg å.. for søstra mi har bursdag 11 september :)

★sender fra pipe-gjøken★
De har VELDIG mye vanlige kaker og smågodt også ;) har først nå begynt å bruke de melkefrie oppskriftene da!
Anbefaler New York cheesecake!!!! :rolleyes:

De har VELDIG mye vanlige kaker og smågodt også ;) har først nå begynt å bruke de melkefrie oppskriftene da!
Anbefaler New York cheesecake!!!! :rolleyes:

Hehe ja har sett innpå der på kaker :D og "liker" siden på fb..

Høres jo godt ut! Må inn å sjekke når jeg er på pcen :D takk for tips;)

Men jeg husker når jeg gikk på kokkelinje (halvt år) så brukte vi bare samme oppskrifter på kaker og gjærbakst, men erstattet hvetemel med gluten fritt. .for var en i klassen som hadde gluten allergi ;)

★sender fra pipe-gjøken★

Kynnere!:confused::mad: HATE it!

★sender fra pipe-gjøken★

Ugh, ja DET er ubehagelig!!! Bare å ta det rolig så det ikke blir tidlige rier :confused: ;)

Uff ja..hvertfall den siste tiden:oops: tar det ganske så rolig :) men har noen dager/kvelder kan det være en del kynnere i en liten stund.. men enda bare at magen blir hard :) kommer vel mer "smerter" etterhvert :P

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp