Fredda'..

Haha har DET noe å si da? Er jo ditt valg om du bruker ditt eget navn ellet noe annet:p

★sender fra pipe-gjøken★

De mente at de ikke kunne stole på meg:-)
Jeg ble kastet ut faktisk, enda jeg sa jeg kunne gi dem navnet mitt der inne. Alltid noen som skal leke politi over andre, dessverre blir jeg ofte skuffet over mitt eget skjønn, for det er mange megger rundt omkring. Heldigvis er det ikke slik her inne:-)

Jaha!? som om det va så nøye ke du heita...tåpele syns eg! jaja....e mysje rart folk heng seg opp i :p

Enig der, man har aldri garantier for at folk er ærlige uansett hvilket navn man har.

Vi stod opp sju i dag, leverte lille nasse i bh, begynner nok å gå litt opp for henne at vi er borte nå, hun var litt sår.
Ellers er jeg i en interessant diskusjon på facebookgruppa for mars 2014, om jeg får bli der inne på grunn av at jeg kaller meg barseltreff:p Ikke alle likte det tydeligvis.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Hahaha, så bra! Blir morro å høre hva de finner ut da! :p

God formiddag!
Her pakker og styrer vi på, reiser til Mallorca i morgen tidlig! :D
Hermine var så urolig i natt, klynker og piper i søvne :confused: så ble ikke så mye søvn på noen av oss! Hun tok igjen litt søvn og spv 1,5 time på første lur, mens jeg har hodepine og nakkesmerter :oops: mannen tok med seg snuppa og dro en tur til svigermor nå, så jeg får en time på sofaen alene :rolleyes: så nå skal det powerhviles!!! ;)

Jeg ble kastet ut faktisk, enda jeg sa jeg kunne gi dem navnet mitt der inne. Alltid noen som skal leke politi over andre, dessverre blir jeg ofte skuffet over mitt eget skjønn, for det er mange megger rundt omkring. Heldigvis er det ikke slik her inne:-)
Men du! Hadde jeg vært deg hadde jeg uansett droppet de Facebookgruppene som stjeler brukertid fra forumet ;)
Det er jo en grunn for at staben her har forbudt rekruttering til de fb-gruppene her inne! Da dør forumet ut til slutt :)
Overse de meggene du, kos deg her i stedet :-)

Goood ettermiddag:D
Blei ingen sverigetur på oss likevel. Vi har vært og kjøpt en ny skjenk og noen lamper. Nå er jeg igang med og bake ostekake til barnebursdag i morgen:D Fadder barnet til mannen som feirer bursdag:) Så det blir gøy for jentene;) Sverige tur tar vi til uka:cool: ha en fiiiin fredag, folkens:D:D:D:D

Men du! Hadde jeg vært deg hadde jeg uansett droppet de Facebookgruppene som stjeler brukertid fra forumet ;)
Det er jo en grunn for at staben her har forbudt rekruttering til de fb-gruppene her inne! Da dør forumet ut til slutt :)
Overse de meggene du, kos deg her i stedet :)

Det er sant, koser meg veldig her inne:-) Marsforumet blir ikke det samme.

Blei ingen sverigetur på oss likevel. Vi har vært og kjøpt en ny skjenk og noen lamper. Nå er jeg igang med og bake ostekake til barnebursdag i morgen:D Fadder barnet til mannen som feirer bursdag:) Så det blir gøy for jentene;) Sverige tur tar vi til uka:cool: ha en fiiiin fredag, folkens:D:D:D:D

Mmm ostekake er digg:-) Jeg driver å funderer på kake til 1 årsdagen til nasse, ikke lett når den må være melkefri synes jeg.

God formiddag!
Hermine var så urolig i natt, klynker og piper i søvne :confused: så ble ikke så mye søvn på noen av oss! Hun tok igjen litt søvn og spv 1,5 time på første lur, mens jeg har hodepine og nakkesmerter :oops: mannen tok med seg snuppa og dro en tur til svigermor nå, så jeg får en time på sofaen alene :rolleyes: så nå skal det powerhviles!!! ;)

Så godt at du får hvile:-) Blir digg med sydentur:-)

Er dårlig gjort av dem! Finnes maaaange megger ja! :mad::confused:
Nei finner nok ikke en gruppe som dette, noen andre stedet ;):D

★sender fra pipe-gjøken★

God formiddag!

Ha en god hvil ;) håper du føler deg bedre når du våkner:)

★sender fra pipe-gjøken★

Er dårlig gjort av dem! Finnes maaaange megger ja! :mad::confused:
Nei finner nok ikke en gruppe som dette, noen andre stedet ;):D

★sender fra pipe-gjøken★

Nei det skal være sikkert:-)
De kalte meg troll og snoker hehe:-)

Mmmmm ostekake! Åssen smak på den har du? :)

★sender fra pipe-gjøken★

Det er sant, koser meg veldig her inne:-) Marsforumet blir ikke det samme.

Hehe jeg er jo med i oktober forumet her, men ikke så ofte jeg går inn der :P blir ikke det samme..

★sender fra pipe-gjøken★

Mmm ostekake er digg:-) Jeg driver å funderer på kake til 1 årsdagen til nasse, ikke lett når den må være melkefri synes jeg.
Jeg skal lage melkefri banankake med sjokoladesmørkrem, melkefrie muffins og gelė til bursdagen her ;)

Jeg skal lage melkefri banankake med sjokoladesmørkrem, melkefrie muffins og gelė til bursdagen her ;)

Oioi:-) Har du oppskrift til meg også :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Gele tenkte jeg også på:-)

Vi stod opp sju i dag, leverte lille nasse i bh, begynner nok å gå litt opp for henne at vi er borte nå, hun var litt sår.
Ellers er jeg i en interessant diskusjon på facebookgruppa for mars 2014, om jeg får bli der inne på grunn av at jeg kaller meg barseltreff:p Ikke alle likte det tydeligvis.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Høres ut som en spesiell hjeng. Det burde ikke ha noe å si hva du kaller deg når de vet det er deg. Lykke til med diskusjonen! ;)

Back
Topp