Fredda'..

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, jenter!
Her våkna vesla litt før 06, og hun var en snartur innom i senga vår før bleia var overfyllt av tiss og vi måtte stå opp.:p
Grått, kaldt og regn her i dag. Skikkelig høstvær jo!:confused: Vi skal i begravelse til mannens morfar i dag, så dagen vår går bort til det. Håper været letner litt..

Mårn! Jeg jobbet til ca 4 i natt og rakk 3 tiner på øyet :-o om jeg ikke er på vakt må jeg sove litt med Lillebror senere ;)
Nydelig vær her i dag! Jeg tok med altfor lite sommerklær og blant annet badetøy!!!!

God morgen :-)
Vått og grått her også (ikke så rart kanskje..).
Vi sto akkurat opp. I dag skal vi til byen og handle litt bursdagsgaver.
Kjedelig med begravelser, men håper den blir fin :)
Kondolerer til dere ;(

God morgen:)

Så det er ikke bare vi som er tidlig på'n idag:p kjedelig med begravelse, men håper den blir fin;)

Her våkna snuppa kl halv 6..men hun satt å skravla litt i senga si før hun la seg ned.. sovnet i noen minutter til og med:p
Er fortennene oppe som er i ferd med å bryte ut, så er nok derfor hun våkner så tidlig:confused::oops::eek:;):p
Nå sitter jeg å venter på at sambo skal bli ferdig på badet, sånn at jeg får stelt Emira ;) ellers er været greit, sol/skyer men ikke så varmt..merker det går mot høsten:eek::p idag blir det husvask på meg;) "wohoo":p

★sender fra pipe-gjøken★

Mårn! Jeg jobbet til ca 4 i natt og rakk 3 tiner på øyet :-o om jeg ikke er på vakt må jeg sove litt med Lillebror senere ;)
Nydelig vær her i dag! Jeg tok med altfor lite sommerklær og blant annet badetøy!!!!
Heldig dere er med finværet!!:)
Håper du får sove litt i løpet av dagen. Gjør det med en liten dubb når nettene blir så korte.

God morgen :-)
Vått og grått her også (ikke så rart kanskje..).
Vi sto akkurat opp. I dag skal vi til byen og handle litt bursdagsgaver.
Kjedelig med begravelser, men håper den blir fin :)
Kondolerer til dere ;(
Takk for det, C!♡ Ja, det er ikke spesielt gøy med begravelser, men håper han får en verdig seremoni siden slutten på sykehjem ikke var noe særlig.:(

Kos dere på handletur, snupper!:)

God morgen:)

Så det er ikke bare vi som er tidlig på'n idag:p kjedelig med begravelse, men håper den blir fin;)

Her våkna snuppa kl halv 6..men hun satt å skravla litt i senga si før hun la seg ned.. sovnet i noen minutter til og med:p
Er fortennene oppe som er i ferd med å bryte ut, så er nok derfor hun våkner så tidlig:confused::oops::eek:;):p
Nå sitter jeg å venter på at sambo skal bli ferdig på badet, sånn at jeg får stelt Emira ;) ellers er været greit, sol/skyer men ikke så varmt..merker det går mot høsten:eek::p idag blir det husvask på meg;) "wohoo":p

★sender fra pipe-gjøken★
Hehe.. Skravla seg selv i søvn igjen rett og slett?;)

Heldig dere er med finværet!!:)
Håper du får sove litt i løpet av dagen. Gjør det med en liten dubb når nettene blir så korte.
Er glad vi ble utstyrt med presskanne i hytta her :) vi bor så fint til at jeg vil ut og bade med en gang!
ImageUploadedByTapatalk 21376029615.803113.jpg

Næmmen, så fint!! Heldiggris..:)
Ja vi lever luksuslivet hos slektninger av han vi reiser med!! Mangler ingenting her ;)
Kunne bare blitt her jeg, altså - om mannen og T kunne kommet etter :-p
Nå har jeg funnet ut at jeg ikke kommer hjem før mandag kl 18! Savner de andre gutta masse allerede jo...!

Hehe.. Skravla seg selv i søvn igjen rett og slett?;)

Haha ja antageligvis :P hun er trøtt når hun våkner til den tiden, gjesper heletiden..men hjalp nok med de få minuttene hun ga set selv :P:)

★sender fra pipe-gjøken★

God morgen, jenter!
Her våkna vesla litt før 06, og hun var en snartur innom i senga vår før bleia var overfyllt av tiss og vi måtte stå opp.:p
Grått, kaldt og regn her i dag. Skikkelig høstvær jo!:confused: Vi skal i begravelse til mannens morfar i dag, så dagen vår går bort til det. Håper været letner litt..

Huff så trist å miste morfaren sin:(
Lykke til i dag, klem

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vi stod opp sju i dag, leverte lille nasse i bh, begynner nok å gå litt opp for henne at vi er borte nå, hun var litt sår.
Ellers er jeg i en interessant diskusjon på facebookgruppa for mars 2014, om jeg får bli der inne på grunn av at jeg kaller meg barseltreff:p Ikke alle likte det tydeligvis.

Vi stod opp sju i dag, leverte lille nasse i bh, begynner nok å gå litt opp for henne at vi er borte nå, hun var litt sår.
Ellers er jeg i en interessant diskusjon på facebookgruppa for mars 2014, om jeg får bli der inne på grunn av at jeg kaller meg barseltreff:p Ikke alle likte det tydeligvis.

Haha har DET noe å si da? Er jo ditt valg om du bruker ditt eget navn ellet noe annet:p

★sender fra pipe-gjøken★

Hiv å hoi jente!

Dåkk sjønn at eg ha ikje internett i leiligheta endå, og mobil nette eeee såååå trææægt! så eg får ikje tell bestandi å svar å sånt :/

Men no ska dåkk hør! Vi e då fløtta inn i leiligheta :D og stooor trives :D e såååå fiiint ;) Men bi beire etter kvart når eg får hengt opp bilda, og får inn tv å tv bord å sjenk :p

Ska tell byen i dag lamme pappa (kan bi spennanes med han på bytur...)
Ellers så e det lite nytt!

Fie e begynnt me å ska suss med av og tell <3 kjæm mot meg med munn åpen :p hahaha!
Også e ho begynnt med å bøy hode framover og ser liksom sånn over "brillene" :p samtidig som ho sei "oij oij oij" og gap me munn helt åpen som om ho e forbaust over nåkka :p

Og enda ein ny teng, det e å slå seg sjøl :confused: med flathanda i ansekte...slår seg på kjekan me hendern på begge siden samtidig...ser urkomisk ut! :laughing002

Her e enda nån bilda av leiligheta...veit ikje om det vart gagni sist gang :p

5lbl.jpg

akb4.jpg

Og et snikbilde av Snuppa <3 Ska prøv å få filma ho...men ho bi helt vill når ho ser tlf eller kameraet...så dåå slutt ho med det ho hold på med :p

zusp.jpg

Jaha!? som om det va så nøye ke du heita...tåpele syns eg! jaja....e mysje rart folk heng seg opp i :P

Hiv å hoi jente!

Dåkk sjønn at eg ha ikje internett i leiligheta endå, og mobil nette eeee såååå trææægt! så eg får ikje tell bestandi å svar å sånt :/

Men no ska dåkk hør! Vi e då fløtta inn i leiligheta :D og stooor trives :D e såååå fiiint ;) Men bi beire etter kvart når eg får hengt opp bilda, og får inn tv å tv bord å sjenk :p

Ska tell byen i dag lamme pappa (kan bi spennanes med han på bytur...)
Ellers så e det lite nytt!

Fie e begynnt me å ska suss med av og tell <3 kjæm mot meg med munn åpen :p hahaha!
Også e ho begynnt med å bøy hode framover og ser liksom sånn over "brillene" :p samtidig som ho sei "oij oij oij" og gap me munn helt åpen som om ho e forbaust over nåkka :p

Og enda ein ny teng, det e å slå seg sjøl :confused: med flathanda i ansekte...slår seg på kjekan me hendern på begge siden samtidig...ser urkomisk ut! :laughing002

Her e enda nån bilda av leiligheta...veit ikje om det vart gagni sist gang :p

5lbl.jpg

akb4.jpg

Og et snikbilde av Snuppa <3 Ska prøv å få filma ho...men ho bi helt vill når ho ser tlf eller kameraet...så dåå slutt ho med det ho hold på med :p

zusp.jpg

Så fin leilighet du har fått deg:D blir nok godt når ALT er ferdig;)

Haha også må jeg le av lille snuppa di! Så nydelig og flink;):D de gjør mye rart for tiden :P

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp