Fredagstrollene

Trollene og den aggressive stemningen døde ut når vi fikk struktur på forumet og opparbeidet oss en flott flink moderatorgjeng, samt at vi hadde en sjef som virkelig satte ned foten. Og slik har vi klart å ha det siden :)
Å bra er det! :D Deilig å slippe de trollene. De er så slitsomme :P

Trollene og den aggressive stemningen døde ut når vi fikk struktur på forumet og opparbeidet oss en flott flink moderatorgjeng, samt at vi hadde en sjef som virkelig satte ned foten. Og slik har vi klart å ha det siden :)

Ja, en sjef som setter ned foten og en god moderatorgjeng fikk orden på det, og takk for det :)

Dere har gjort en super jobb :) stortrives her inne nå!

Petra prøvedokke :( hun fikk jo folk til p virkelig bry seg! Og så var hun jo ikke den hun utgav seg for å være...
Hvem var denne Petra Prøvedokke?

Høres ut som noen skikkelige utrivelige damer som regjerte her inne, hehe. Skjønner det var gøy med litt liv, men synd å ikke kunne spørre om noe uten å bli hudfletta

Jeg savner litt den tida med trolling, var vel derfor jeg ble hengende på BV så lenge, selv om jeg ikke var prøver lengre :p Men da det ble omlegging av forumet mistet hele BV gnisten synes jeg, har omtrent ikke vært her inne før jeg ble gravid :)
Husker deg fra den tiden;)

Høres ut som noen skikkelige utrivelige damer som regjerte her inne, hehe. Skjønner det var gøy med litt liv, men synd å ikke kunne spørre om noe uten å bli hudfletta
Det var veldig hyggelig også . Og jeg lærte veldig mye av disse krangledamene. De brant jo virkelig for mange av sakene sine!

Hudflettet ble man vel ikke? Jeg syntes det bare var bra jeg, lærte utrolig mye!
Jeg vet rett og slett ikke om min eldste hadde sittet lenge bakovervendt om jeg ikke hadde vært her på bv på den tiden.
I dag kan man ikke si at det er uansvarlig å snu ett år gamle barn uten å bli fortalt at da er man ikke hyggelig :o

Hudflettet ble man vel ikke? Jeg syntes det bare var bra jeg, lærte utrolig mye!
Jeg vet rett og slett ikke om min eldste hadde sittet lenge bakovervendt om jeg ikke hadde vært her på bv på den tiden.
I dag kan man ikke si at det er uansvarlig å snu ett år gamle barn uten å bli fortalt at da er man ikke hyggelig :eek:
Helt enig. Hadde helt sikkert kjøpt babybjørn bæresele også, hadde det ikke vært for dette forumet.

Hvem var denne Petra Prøvedokke?
Hun lurte alle med å late som hun var en dame som prøvde å få barn. Husker hun prøvde en stund og ble så glad når hun endelig ble gravid, la ut bilder av babyen også når den "kom". Også la hun ut bilder av hun og mannen sin og de var så pene og mannen hennes var kjempekjekk husker jeg. Var mye annet hun løy om også, diktet opp et helt perfekt liv! Også visste det seg at det var en jente på ca 18-19 år som hadde diktet opp alt.. og funnet bilder på nettet! Husker ikke hvordan hun ble avslørt, men det var ganske sjokkerende. Hun var ei de fleste likte og hun var veldig aktiv i en lang periode!

Helt enig. Hadde helt sikkert kjøpt babybjørn bæresele også, hadde det ikke vært for dette forumet.

Jeg kjøpte den :o
Kom inn her å kjøpte ergo med engang, jeg fikk også beskjed av hs å legge eldste fra meg å la han gråte når han hadde kolikk. Veldig glad jeg hadde bv da :D

Man kunne meget mulig lære noe, og både bakovervendte og babybjørn er gode greier, men det var mye annet også. Rett og slett, våg ikke å være ny, våg ikke å ha en annen mening enn de disse sto for på noe som helst tema, uten å være veldig, veldig sterk og tøff, for det var et.... Det var et tøft tog som kjørte over deg om du sa et ord feil.

I dag kan man ikke si at det er uansvarlig å snu ett år gamle barn uten å bli fortalt at da er man ikke hyggelig :o
Ikke vet jeg. Var ikke her jeg, bare leste noen andre skrev det :-)

Det er ett troll her sol prøver seg igjen og igjen og igjen og det døvver jeg av!!! Hahaha alle som har sett det èn gang skjønner at det er samme person hver gang!

Jeg kjøpte den :eek:
Kom inn her å kjøpte ergo med engang, jeg fikk også beskjed av hs å legge eldste fra meg å la han gråte når han hadde kolikk. Veldig glad jeg hadde bv da :D
Fikk en babybjørn bæresele da vi fikk vesla, den ble borte ganske fort:p Bildene Sisly (?) alltid la ut, gjorde saken lett:)

Ikke vet jeg. Var ikke her jeg, bare leste noen andre skrev det :-)
Det var mitt innlegg. Og jo, jeg står for det, det var rett og slett skummelt å ha en feil mening, eller stille feil spørsmål for en som ikke var "innenfor den gode kjerne" en periode.

Back
Topp