Fredagsskravlings 12.01.07

ORIGINAL: snappi

her har det vært litt tull i natt, vært en del våken.. mulig pappan ga han litt for lite melk etter grøten i går, for jeg var nemlig ute og spiste med noen venner... kjenner jeg er trøtt gitt, men har vært det noen uker nå, så kanskje jeg må spise litt jerntabletter.. (men det er ikke magen min noe glad i..[&:])

Bens mamma; du får bare gi han brød da.  men er kanskje greit at han spiser litt variert, og lærer seg å like middagsmat??..[;)] Jeg har lest at middagsmat er kun av pedagogisk betydning når de er så små, for de de skal lære seg til å spise det...men vet ikke om jeg stoler 100% på det, for man skulle jo tro at det er av næringsmessig betydning også.

vi skal en liten tur ut å handle, muligens kjøpe ny stelleveske, for den vi har har begynt å blir temmelig råtten...

Nydelig vær her i dag.. frister med en skitur..

ha en fin dag alle sammen[:)]

 
Ja, han får brød.
Har fått middag(sglass) siden han var 5 mnd, så han er muligens litt lei.
 
ORIGINAL: suprAnirac

Halla damer.
 
Må begynne ¨å telle opp missekåringa på generell je nå. Denne gangen tok det av!*hva har jeg begitt meg ut på*[&:]
 
Jeg har bekkenløsning igjen. Jepp mensen er her. Værre enn etter jeg hadde etter fødselen til othilie.
Hehe, Othilie så jeg satt  på do, å skifta bind og tørka meg. Hun ble helt sjokkert! Spurte om hvorfor jeg har bleie og hvorfor jeg har bæsja meg ut!
(uff, tenk om hun sier det i barnehagen da)[&o]
 Hehe.
 
Ha en super dag alle sammen!

 
  
Utrolig til fantasi i den alderen, så noe kan nok komme frem.. hihi
 
ORIGINAL: suprAnirac

Halla damer.
 
Må begynne ¨å telle opp missekåringa på generell je nå. Denne gangen tok det av!*hva har jeg begitt meg ut på*[&:]
 
Jeg har bekkenløsning igjen. Jepp mensen er her. Værre enn etter jeg hadde etter fødselen til othilie.
Hehe, Othilie så jeg satt  på do, å skifta bind og tørka meg. Hun ble helt sjokkert! Spurte om hvorfor jeg har bleie og hvorfor jeg har bæsja meg ut!
(uff, tenk om hun sier det i barnehagen da)[&o]
 Hehe.
 
Ha en super dag alle sammen!


hehe, får håpe hun ikke sier noe i barnehagen da. hørte mye rart når jeg jobba i barnehage selv. blant annet en mor som pleide å gå naken og prate i telefonen[8|] hun ble ganske så flau når hun hørte at gutten sa det, hehe. må jo le...
god bedring med bekkenløsninga
 
ORIGINAL: Bens mamma

Det sies at de blir tette når tenner er på vei.. og matlyten blir så som så.
Håper det retter seg snart.

 
ja får håpe det er det da
 
ORIGINAL: suprAnirac

Halla damer.
 
Må begynne ¨å telle opp missekåringa på generell je nå. Denne gangen tok det av!*hva har jeg begitt meg ut på*[&:]
 
Jeg har bekkenløsning igjen. Jepp mensen er her. Værre enn etter jeg hadde etter fødselen til othilie.
Hehe, Othilie så jeg satt  på do, å skifta bind og tørka meg. Hun ble helt sjokkert! Spurte om hvorfor jeg har bleie og hvorfor jeg har bæsja meg ut!
(uff, tenk om hun sier det i barnehagen da)[&o]
 Hehe.
 
Ha en super dag alle sammen!

 
 
 
da henger Tuva i hoppedissa, tror jammen jeg skal støvsuge mens hun henger der...
å stakkars pusen blir jo velidg skeptisk når den kommer frem, er redd å gjemmer seg, men må samtidig ha oversikten å følge med hvor den er..komisk[:D][:D]
 
 
 
er tilbake før dere vet ordet av det[;)]
så ikke finn på noe faenskap mens jeg er borte[8D]
 
God morgen alle sammen [:D]. Selv om jeg ikke har sansen for snø må jeg si det er pent ute nå [:)]. Vi dro oss lenge i dag. Har vi ikke noen spes planer i dag.
Tok ut Learning houset av esken i går ligger strødd utover gulvet, mange biter [:(]. Er ikke flinK til å sette sammen ting blir så for lei [:'(], men jeg får prøve.
Får ta oss en tur ut i solen. 
Ha en kos dag alle sammen kos fra oss
 
 
Victoria begynner få tenner oppe [:)]. Ser de snart presser seg ut. Ikke merket noe til det selv enda får håpe hun slipper få vondt.
 
ORIGINAL: solsikke76=0)

Victoria begynner få tenner oppe [:)]. Ser de snart presser seg ut. Ikke merket noe til det selv enda får håpe hun slipper få vondt.

 
krysser fingra for at hun slipper det ja
må komme oss ut i sola vi også. nyydelig vær idag!!
 
god morgen.
nå var marcell lagt igjen, så da har jeg tid til å sitte her litt, men må sveipe over gulvet også i full fræs. det er grusomt med bikkje, må jo vaske gulvet hver dag skal det holdes reint[:'(], har ikke lyst til å ha marcell liggende på et møkkete gulv[:'(][&:].
 
I dag er det oppholds vær (enn så lenge[8|]), så da må jeg ut å gå litt. Vet ikke om det kanskje bare er meg kanskje, men det er liksom litt tiltak å gå på trilletur alene, hadde vært så mye mer koselig å gå sammen med noen, men alle mine venninner bor så lang vekk, men sånn er det jo bare. prøver å overtale bestevenninna mi til å flytte opp her jeg bor, ho bor hos oss annehver helg likevel så[:D][:D].
 
Ellers så blir det en stille og rolig dag her tror jeg, håper jeg[8D].
 
God bedring til alle syke.
 
Og god fredag til alle.
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~

da henger Tuva i hoppedissa, tror jammen jeg skal støvsuge mens hun henger der...
å stakkars pusen blir jo velidg skeptisk når den kommer frem, er redd å gjemmer seg, men må samtidig ha oversikten å følge med hvor den er..komisk[:D][:D]
 
 
 
er tilbake før dere vet ordet av det[;)]
så ikke finn på noe faenskap mens jeg er borte[8D]

 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   Har Lisbeth gått nå??????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Da danser vi på bordet!!! Noen som vet hvilken faenskap vi kan finne på?   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
her sitter jeg og skriver imens marcus ligger i et hav av gulp på gulvet. stakkars. bra tina[:@]
nå er det tid for pupp og soving!
 
Natti natt lille Marcus mannen [:)]. Her blir det snart puppestopp hun er så lite interessert snur seg bort. Så snart går ammebhene i søpla og pumpa på loftet. Litt trist men kan jo ikke tvinge henne, hun begynner å bli en stor jente bu hu.
 
ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHRRRRR må bare få det ut, håpet på en stille og rolig kveld sammen med min kjære, men tror dere ikke at han ringer å sier at han og sjefen og nest sjefen skal opp til oss og jobbe med et prosjekt[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]. Hva skal jeg gjøre da?, har lissom bare en stue og en tv, gå å legge meg kanskje? ARRG...jepp pms i tillegg[:@][:'(][&:][:(].
 
Sånn måtte bare få det ut.
 
ORIGINAL: solsikke76=0)

Natti natt lille Marcus mannen [:)]. Her blir det snart puppestopp hun er så lite interessert snur seg bort. Så snart går ammebhene i søpla og pumpa på loftet. Litt trist men kan jo ikke tvinge henne, hun begynner å bli en stor jente bu hu.

 
sånn er det her også. blir bare pupp på morran og kvelden. ikke mye melk igjen. mest for kosen tror jeg. snart er det slutt. blir rart[:(]
 
ORIGINAL: enit

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHRRRRR må bare få det ut, håpet på en stille og rolig kveld sammen med min kjære, men tror dere ikke at han ringer å sier at han og sjefen og nest sjefen skal opp til oss og jobbe med et prosjekt[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]. Hva skal jeg gjøre da?, har lissom bare en stue og en tv, gå å legge meg kanskje? ARRG...jepp pms i tillegg[:@][:'(][&:][:(].

Sånn måtte bare få det ut.

 
åååå, så utrolig irriterende, kjenner jeg blir irritert på dine vegne, hehe[:@]
 
ORIGINAL: enit

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHRRRRR må bare få det ut, håpet på en stille og rolig kveld sammen med min kjære, men tror dere ikke at han ringer å sier at han og sjefen og nest sjefen skal opp til oss og jobbe med et prosjekt[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]. Hva skal jeg gjøre da?, har lissom bare en stue og en tv, gå å legge meg kanskje? ARRG...jepp pms i tillegg[:@][:'(][&:][:(].

Sånn måtte bare få det ut.

 
Så irriterende [:@], du får ta deg en tur til meg [:D].
Min man begynte i ny jobb etter nyttår. Etter det har jeg nesten ikke sett ha. To dager siden ble det virus på alle maskinene så da var han på jobb fra 8 til 7 dagen etter, så på jobb igjen 10 dagen etter til 24. På jobb igjen i dag kl 9 til ? Så du får ta en tur til meg som sikkert blir alene i kveld også bu hu [:(].
 
ORIGINAL: tina-75

ORIGINAL: solsikke76=0)

Natti natt lille Marcus mannen [:)]. Her blir det snart puppestopp hun er så lite interessert snur seg bort. Så snart går ammebhene i søpla og pumpa på loftet. Litt trist men kan jo ikke tvinge henne, hun begynner å bli en stor jente bu hu.


sånn er det her også. blir bare pupp på morran og kvelden. ikke mye melk igjen. mest for kosen tror jeg. snart er det slutt. blir rart[:(]

 
Her er det ikke noe kos lengre heller. Hun er så nyskjerring ser ser rundt overlat. Biter når hun er lei det er ikke godt bu hu. Har aldri vært avhengig av puppen, har brukt den til mat men ikke kos. Så det er mer trist for meg enn henne [:(]. 
 
Heia skravlehøner,

snuppa sov fremragende i natt i egen seng...æhh bag. (den er mindre og det foretrekekr hun visst) Sov fra 2230 (jaja i hvert fall et fremskritt) til 08.30 for breakfast in bed. Digg! Men det hindrer ikke meg fra å våkne i tide og utide i løpet av natten... må jo sjekke at hun puster og har det bra [&:]

I dag skal jeg abre rydde/støvsuge litt her/kose vårs inne, kanskje gå en liten tur... Og i kveld skal vi besøke en venninnne som fikk bebis forrige uke [:)] Synes ikke det er lenge sia det var de som besøkte vår lille bebis! hehe tia går faretruende fort [8|]

Ha en fin freddan alle sammen!
 
Back
Topp