Fredagsskravlings 12.01.07

everonic

Elsker forumet
Då prøver eg meg igjen jenter med å lage denne skravle tråden (het alene inne hos oss no)
 
Skravle i vei snupper,å kje glem å ha en knakande go dag [:D]
 
Hmm... Æ som trudd æ va tili opp i dag.[:D][:D] HEHE jaja...
I dag e d lønnings dag... Jippi... bli væll å dra en tur på salg da ja... Håpe d e ijænn nå da...
 
Vet dåkk ka...  Æ bada litjen i gårkveld å da tok han tak i kantn på balja si å prøvd å reis sæ... *stoltmammanoja* [:D][:D][:D] Han klart d nestn å... tjihi...
 
Dåkk må no ha en fin dag da damer...[:D][:D]
 
Heisann!!
 
I dag blir det vel en liten trilletur til byen igjen... Er et fint lag med snø her nå, håper det går greit å trille i.... Ønsker alle en fin dag!! Det er se&hør dag i dag[:D]
 
god morgen, sitter og spiser frokost jeg. marcus leker på teppet. sov helt til 9 idag. det var deilig. idag har jeg ingen planer, deilig. blir vel en trilletur tenker jeg. helt hvitt ute, blå himmel og minus 5. vi får kle oss godt.
 
everonic: ha en strålende dag du også[:D]
Tutti80: kos deg på salg. så flink gutten din er[:D]
tingeling1: kos dere i byn. se&hør skal jeg også ha[:D]
Guttemammaen: kos deg i byn dere også[:D]
 
ORIGINAL: tina-75

 
everonic: ha en strålende dag du også[:D]
Tutti80: kos deg på salg. så flink gutten din er[:D]
tingeling1: kos dere i byn. se&hør skal jeg også ha[:D]
Guttemammaen: kos deg i byn dere også[:D]
signerer denne [:D] og god morgen alle sammen
 
god morgen.[:D]

da har vi hatt en eletrikker på døra alerede....følte meg veldig fresj her jeg sto i en slapp pysj med snuppa på armen[:D]jaja han skal bare være glad jeg ikke hadde bh på,å det var kaldt når jeg åpna døre kan du si[:D]*falu*

det ligger bare en tur plan i hodet mitt i dag,kansje montere resten av kjøkkenstolene til spiseborde.i går hang jeg opp lamell gardiner....fytti grisen for et arbeid[:'(]

hihi lillegull er så pratsom,ser på meg å prater med lys stemme....så har hun begynt å vinke....selv om vinkinga kommer uten om når noen går også da.plutselig begynner hun å vinke for hardelivet[:D]

var det noe mer jeg skulle få med da tro[8|]hmmmm......nei tror ikke det.jo!!!svigermor var i barein nylig å kom med en stappfull pose klær til lillegull,hun fikk:

3langerma pysjer med ben.
7 korterma boddyer til å sove i (med forskjellig saue motiv)til våren
4 bukser
1bluse
3langerma boddyer med hals å glitter
1 prikkete lang kjole
dongiveske med sommer motiv og matchende sko til våren
joggesko med glitter
1 mini kjørt

i tillegg til klærna hun fikk til jul så må jeg virkelig anstrenge meg for å bruke dem.merker di bare blir liggende å hun vokser jo i rekord fart[:(]synd syns jeg.

everonic:ha en knakanes god dag du også[:D]

tutti80:lønnings dag på en fredag når det enda er salg....jøss.god start på helga.håper du finner noe fint du kan frekke deg til i[:D]så flink emil er d å snart løfter seg opp.vi har tatt ned bunnen på senga alerede,for jeg ser magemusklene blir bedre og bedre.skremmende[8|]

tingeling:kose deg på tur til byn.jeg vil også ha snø som ligger[8|]

guttemammaen:kose deg på bytur.her er det også kaldt nå....brrrrrr,selv om det står 6pluss på målestoken[8|]det føles ikke slik altså[:D]


tina:jeg sitter også å spiser frokost mens snuppa leker på teppe,å vi sov til ni i dag å har ingen planer men blir nok en trilletur[:D][:D][:D]

fælt så mye jeg hadde på hjertet i dag da......[:D]

gooood helg alle sammen!
 
God morgen
Her er vi syk syk syk og atter syk

Lillegutt har masse feber, tett nese, hoste og alt som følger med[:(]
Jeg er like forkjøla, mens sambo begynner å dra seg til.
Skulle bare innom å ønske alle god helg, må nok finne senga mi
igjen kjenner jeg........

god helg og god bedring til andre som er snufsen og syk[:'(]
 
å nei gira for noe dritt.drikk nype te for harde livet...det gjore jeg å ble frisk[:)]
 
god bedring til dere allle sammen.
 
kunne sittet å lest i hele evigheten her jeg...men må komme meg ut...snuppa skal snart ha hvilen sin.å hun har vert så tolmodig å leke for seg selv i dag[:)]kansje tennene har roa seg[8|]
 
snakkis!
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: tina-75

 
everonic: ha en strålende dag du også[:D]
Tutti80: kos deg på salg. så flink gutten din er[:D]
tingeling1: kos dere i byn. se&hør skal jeg også ha[:D]
Guttemammaen: kos deg i byn dere også[:D]
signerer denne [:D] og god morgen alle sammen

 
Signerer også og sier endelig fredag![:D]
 
ORIGINAL: gira

God morgen
Her er vi syk syk syk og atter syk

Lillegutt har masse feber, tett nese, hoste og alt som følger med[:(]
Jeg er like forkjøla, mens sambo begynner å dra seg til.
Skulle bare innom å ønske alle god helg, må nok finne senga mi
igjen kjenner jeg........

god helg og god bedring til andre som er snufsen og syk[:'(]


 
huffa, sender over en stooooooooooor klem og ønsker dere god bedring!
 
delig å sove litt lengre idag..
sambo sto opp med tuva halv sju så kom han inn med henne litt over sju når han dro på jobb..da ble det litt pupp så sov vi til kvart over ni[:D][:D]
deilig..så nå har vi fått i oss frokost, tuva NEKTER å spise brød[&:]
skjønner ingentingen tingeling1[8D][:D]
 
det snør det snør.........så kos, men en mnd forsinket!
Tuva sitter nå i stolen sin å leser i bok, frøser å babler[:D]
å jeg måtte seff stikke innom her....
 
btw:jeg har gått ned 0,5 kg til(hadde på meg klær når jeg veide meg så har nok gått ned litt til)...uten slanking[:D]
så fornøyd atte[:D]
 
ORIGINAL: gira

God morgen
Her er vi syk syk syk og atter syk

Lillegutt har masse feber, tett nese, hoste og alt som følger med[:(]
Jeg er like forkjøla, mens sambo begynner å dra seg til.
Skulle bare innom å ønske alle god helg, må nok finne senga mi
igjen kjenner jeg........

god helg og god bedring til andre som er snufsen og syk[:'(]


 
dakar Noah[:(]
Tuva sender stor trøste/god bedringsklem[:)]
hun er enda tett i nesa...
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~

delig å sove litt lengre idag..
sambo sto opp med tuva halv sju så kom han inn med henne litt over sju når han dro på jobb..da ble det litt pupp så sov vi til kvart over ni[:D][:D]
deilig..så nå har vi fått i oss frokost, tuva NEKTER å spise brød[&:]
skjønner ingentingen tingeling1[8D][:D]
 
det snør det snør.........så kos, men en mnd forsinket!
Tuva sitter nå i stolen sin å leser i bok, frøser å babler[:D]
å jeg måtte seff stikke innom her....
 
btw:jeg har gått ned 0,5 kg til(hadde på meg klær når jeg veide meg så har nok gått ned litt til)...uten slanking[:D]
så fornøyd atte[:D]

 
Ben fikk grøt og melk til frokost, men tror du han var fornøyd? Nope.. han strekte hender mot brødskiva mi og skulle ha!
Så nå gomler han brødskive m leverpostei igjen..
Og i går nekta han middagsglass. Bare skrek og skrek, så da brødskiva ble satt frem ble han som ei sol[&:][:D]
 
Litt for glad i brød kanskje......?[8D]
 
ORIGINAL: Grusomme Gabriel

ORIGINAL: tina-75 
everonic: ha en strålende dag du også[:D]
Tutti80: kos deg på salg. så flink gutten din er[:D]
tingeling1: kos dere i byn. se&hør skal jeg også ha[:D]
Guttemammaen: kos deg i byn dere også[:D]


Signerer denne . GIRA: God bedring til dere!!
 
Her går det i absolutt husrengjøring...Brette klær og brette klær, legge dem på plass...
 
Får besøk her i dag av Dildosjefen i 14 tiden. Og en venninne med baby kommer snart på besøk....Må få shinet badet og støvsuge gulvene fri for hundehår!
 
God helg allesammen!

 
Så flink du er. Har gjort litt selv i dag, men må ta meg sammen og få vaska badene og støvsuge 2 etg.
 
God helg tilbake!
 
Tuva fikk grøt til frokost isteden for da..
men hyla å bælja til det også..
enten er det tenner som gjør at hun styrer så fælt eller så kan det være at hun har vondt i halsen[&:]
hun hoster en del å når hun hyyler så blir det ikke noe særlig fin lyd
 
skulle ha vaska å rydda her også, har ett tonn klær i kjellern som skulle vært bretta å lagt på plass...
på gulvet er det masse tuvasikkel, så det skulle vært vaska...
huff[&o]
kjenner ikke at formen vil dettan[&:]
 
Det sies at de blir tette når tenner er på vei.. og matlyten blir så som så.
Håper det retter seg snart.
 
her har det vært litt tull i natt, vært en del våken.. mulig pappan ga han litt for lite melk etter grøten i går, for jeg var nemlig ute og spiste med noen venner... kjenner jeg er trøtt gitt, men har vært det noen uker nå, så kanskje jeg må spise litt jerntabletter.. (men det er ikke magen min noe glad i..[&:])
 
Bens mamma; du får bare gi han brød da.  men er kanskje greit at han spiser litt variert, og lærer seg å like middagsmat??..[;)] Jeg har lest at middagsmat er kun av pedagogisk betydning når de er så små, for de de skal lære seg til å spise det...men vet ikke om jeg stoler 100% på det, for man skulle jo tro at det er av næringsmessig betydning også.
 
vi skal en liten tur ut å handle, muligens kjøpe ny stelleveske, for den vi har har begynt å blir temmelig råtten...
 
Nydelig vær her i dag.. frister med en skitur..
 
ha en fin dag alle sammen[:)]
 
Halla damer.
 
Må begynne ¨å telle opp missekåringa på generell je nå. Denne gangen tok det av!*hva har jeg begitt meg ut på*[&:]
 
Jeg har bekkenløsning igjen. Jepp mensen er her. Værre enn etter jeg hadde etter fødselen til othilie.
Hehe, Othilie så jeg satt  på do, å skifta bind og tørka meg. Hun ble helt sjokkert! Spurte om hvorfor jeg har bleie og hvorfor jeg har bæsja meg ut!
(uff, tenk om hun sier det i barnehagen da)[&o]
 Hehe.
 
Ha en super dag alle sammen!
 
masse god bedring til dere alle gira
 
stardust: hehe, det var en lik dag som min ja
husker jeg følte meg utrolig teit når vi fikk to rørleggere på besøk tidlig en morgen når marcus var baby. jeg følte meg veldig lite fresh, og rørleggerne var selvfølgelig superkjekke begge to
 
Back
Topp