Uff nei. Det er ikke så lett å begrense segja er detmen er jo litt min skyld å da, jeg vet jeg får ekstra vondt ved å gå turer, men klarer lissom ikke å bare sitte stille hele dagen heller
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff nei. Det er ikke så lett å begrense segja er detmen er jo litt min skyld å da, jeg vet jeg får ekstra vondt ved å gå turer, men klarer lissom ikke å bare sitte stille hele dagen heller
![]()
Høres ut som en slitsom natt så det var deg vel unnt å sove lenge! Håper tennene kommer snart så dere får bedre netterher har nettene vært bra i det siste men hver gang jeg føler det går bra så begynner hun å våkne tidlig igjen ;-)
Jeg skal vaske hus i kveld så det blir gjort for tror det er meldt fint vær i helga og da blir det ikke vaska og jeg kommer til å irritere meg over det..hehe..før vi fikk baby så hadde vi det alltid strøkent og skinnende rent, men nå blir det fort litt rot og støv. Merkelig hvordan man prioriterer når man får barn. Men jeg takler ikke for mye støv og rot for da føler jeg at jeg mister kontrollen.
Kanskje Hermine er i en overgangsfase der hun til slutt ikke vil ha melk på natta siden hun roa seg av seg selv til slutt![]()
Jeg skal bli bedre på å sove dupp!
Det er jo så deilig
Og lettere når han sover i seg enn ute i vogn
Våknet av litt lugging og en våt nuss (les:sikling) i panna!
Uff nei. Det er ikke så lett å begrense seg![]()
Her blir det senga på meg nå!
Har stått opp tidlig flere dager nå og håper på å sove litt lenger i morgen..!
Det har vært selvvalgt å stå opp tidlig da, men trøtt er jeg likevel!
Håper alle får ei god natt!
Dette er første kvelden på en stund at lillebror har vært rolig foreløpig. Bortsett fra et lite skrik etter smokk kl 20.!
En kjapp tur innom før senga!
Har vært på bytur etter husvasken idag, kosa oss med is og kaffe og jeg fikk kjøpt meg ny sommerjakke
Etterpå dro vi til søs som skal flytte og hjalp til med pakking, rydding og kasting. Hermine ble stelt og fikk grøt og mme der, og så kjørte hun og pappan hjem kl 20 mens jeg fortsatte å pakke et par timer tilEr NÅ kommet hjem og skal gå å finne den RENE senga mi med nytt sengetøy på
![]()
nonono, hun MÅ ha melka si, ellers blir det bare kaosHun har økt til to flasker hver natt den siste uke
Skrikinga avtar etter melk, og da kan hun roe seg selv, mens når hun MÅ ha melk så er den konstant ei god stund
![]()
Vi tok husvasken på formiddagen, ble ferdig på 2 timer så var i grunn fort gjort! Vi har aldri vært hverken spesielt ryddig eller hatt det strøkent hjemme, og har hvertfall ikke blitt noe bedre etter at vi fikk barnMEN nå er vi flinkere på smårydding hver kveld så det aldri blir SÅ rotete, mens husvask er max 1 gang i måneden...ellers er det bare støvsuging og tørk over badet!
Hihi..de er så søte når de er fast bestemt på noe! De små menneskene med SÅ mye vilje ;-) men vil hun ha melk så er det bare å giher var det ikke melka hun egentlig ville ha om natta så vi slutta med det av den grunn
Ble ikke husvask på meg i dag...vurderte det nøye, men fant ut at det var en fin søndagssyssel og så kan jeg rydde ned for smått babytøy og div andre saker som vippestol, flaskevarmer, sterilisator og litt av flaskene, og få alt opp på loftet.
Her blir det husvask en gang i uka. Nøye vask inn i skap og slikt blir det heller sjelden, men vår kjære pus legger igjen halve pelsen sin her og der og huset vårt er helt nytt så det kommer fortsatt byggestøv frem. Støvsuging skjer et par ganger i uka pga den kjære pelsen ;-) langhåra katt er fint, men det tar aldri slutt på røytinga selv om vi børster han ofte!
Men jeg liker å dille litt og kunne sikkert passet halvveis inn på 50-tallet - bortsett fra klesstilen..haha..passer ikke i kjoler ;-p
Nå skal jeg finne sengasnuppa sovna i armene til sambo klokka halv sju, helt skutt etter en tur til Barnas Lekeland, og sambo var så trøtt at han liksågodt gikk og la seg klokka åtte. Kjenner det er helt rart å være alene et par timer, men det var litt deilig også ;-)
Å så deilig å slappe av! Skravla på Emira har gått i ett (uten å overdrive)hehe.. og Liana har styra på masse på gulvet idag, det er så gøy når hun endelig klarer å komme seg rundt, for dette tror jeg hun har ventet lenge på
så nå holder hun seg opptatt med seg selv og ting rundt
Men stakkar, hun ble visst sliten idag etter vi hadde vært ute en tur fra kl 18-19, så hun sovna nesten på gulvet!![]()
hahah.. da var det bare å stelle hun og gi hun flaske
Fikk lagt begge jentene innen 8, og jeg har sittet siden det, for bekkenet og jeg er uvenner for tiden merker jeg
![]()
![]()
Det må være tungt for deg å være gravid og to små
Har du større mage nå med nr 3 enn med de to andre?
kan være litt tungt av og til, spesielt mot kvelden.. men heldigvis så er samboer hjemme på permisjon
jeg syns magen er bitte litt større, men ifølge bilder så ser den ganske så lik utmen jeg VET at magen kom mye tidligere enn det den gjorde de 2 første gangene
![]()
Det hjelper vel på det ja
Har hørt at den blir tidligere større etter den første graviditeten, spennende, du må legge ved magebilde en gang![]()
ja med de to første var det veldig likt hele veien.. men denne gangen har det vært litt forskjell
hehe tenkte jeg skulle fått tatt magebilde snart, siden det nå er mer synlig "gravidmage", og at jeg ikke bare ser feit uthaha..
Gleder meg til å se, jeg er fryktelig verpesyk fortiden, får se om det blir en spire neste måned![]()
Ååå! Skal dere prøve på en til?![]()
Gleder meg til å se, jeg er fryktelig verpesyk fortiden, får se om det blir en spire neste måned![]()
Ja, regner med det ikke blir noe som sitter fast før det har blitt noen forsøk![]()
Så gøy! Vi også prøverså da kan det hende vi kommer i samme terminklubb igjen
vi er ikke like iherdige som sist da vi brukte eggløsningstestet og var kjempeoppslukt i prøvinga. Jeg har slutta på p-pillen forrige måned og så treffer vi sikkert en gang ;-) men må innrømme at jeg ble litt spent når mensen ikke kom på dag 28, men på dag 35 i stedenfor. Har alltid gått som ei klokke så regner med deg var pga at jeg slutta på p-pillen midt i et brett. Hehe..gadd ikke gå ut brettet når vi likevel skulle prøve ;-p