Fredagsprat og- unger :D

Jeg sitter på pause, noen har bursdag i dag, har et bord med masse kaker foran meg, men kan ikke smake siden det er melk i det. Merker viljestyrken er litt satt på prøve hehe:cool:
Grått vær og masse regn i dag. Skal til MR undersøkelse etter jobben i dag.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Uff, det er kjedelig å ikke kunne spise noe :(

Hvorfor blir jeg så nervøs når jeg egentlig er så rolig????

Så skjønn han Eskil er♥ Masse lykke til på jobbintervju etterpå:cool: utrolig spennende:D

God morgen :)
Så flink liten gutt du har ;)
Og massr lykke til med jobbintervju! :D

Jeg og Lianamor har akkurat forlatt frokostbordet ;) og sitter nå i stua :P
Liana spiste en halv brødskive med leverpostei, etter å ha drukket mme en time tidligere :D tydelig at hun har fått smaken på brød :)
Planen idag er vel å skifte på sengene og få gjort litt helgevask, meeen får se hvor langt man kommer med det :P

Liana er 9mnd idag :D
Vis vedlegget 18553

*sender fra pipe-gjøken*

Gratulerer så mye med ei lita vakker 9mnderstulle i huset☆♡♥♡♥♡☆

Idag har vi hatt besøk av venninna mi og sønnen hennes:) har fortsatt vondt i nakken, men er blitt litt bedre heldigvis:D jeg vurderer og bestille meg samsung galaxy s4. Har galaxy s2 ifra før, men lyst på litt større skjerm til og taste på:p

Hvorfor blir jeg så nervøs når jeg egentlig er så rolig????
Jeg var på jobbintervju i går, så kjenner følelsen. Jeg var rolig inntil jeg satt i bilen på vei dit. Den verste følelsen er imidlertid i etterkant når jeg analyserer alt jeg sa og tenker på alt jeg burde sagt annerledes, og lurer på hvordan de tolker det. En time med analysering av hvem en er er intenst! Arbeidssøking kan være en tøff prosess! ;)

Sitte stille på fanget du liksom? :P
Den tiden er visst forbi... ;)
ImageUploadedByBV Forum1371211292.763736.jpgImageUploadedByBV Forum1371211304.297561.jpg

Idag har vi hatt besøk av venninna mi og sønnen hennes:) har fortsatt vondt i nakken, men er blitt litt bedre heldigvis:D jeg vurderer og bestille meg samsung galaxy s4. Har galaxy s2 ifra før, men lyst på litt større skjerm til og taste på:p

Sååååå BRA at nakken er litt bedre :D
hehe den mobilen skal jeg få snart, har også s2 men samboer har klart å knuse sjermen på sin egen, og siden han sjelden bruker mobilen sin, så skal han overta min, og jeg få s4 :P :D syns det var en bra løsning jeg!.. hahah :D

Her er vi på en flott fredag

sendt via bv app til Android!

Vedlegg

• 1371215280757.jpg
    1371215280757.jpg
    38,8 KB · Visninger: 16
Jeg var på jobbintervju i går, så kjenner følelsen. Jeg var rolig inntil jeg satt i bilen på vei dit. Den verste følelsen er imidlertid i etterkant når jeg analyserer alt jeg sa og tenker på alt jeg burde sagt annerledes, og lurer på hvordan de tolker det. En time med analysering av hvem en er er intenst! Arbeidssøking kan være en tøff prosess! ;)
Gikk det bra synes du? =)
Det værste var at jeg skulle jo egentlig ikke på intervju, bare en liten samtale.
Det var frot unnagjort, og det ser ut til at det blir noen vakter på meg.
De hadde mest behov for nattevakter da :o
Så det blir spennende hvordan det vil gå her hjemme ;)

Gikk det bra synes du? =)
Det værste var at jeg skulle jo egentlig ikke på intervju, bare en liten samtale.
Det var frot unnagjort, og det ser ut til at det blir noen vakter på meg.
De hadde mest behov for nattevakter da :o
Så det blir spennende hvordan det vil gå her hjemme ;)
Uansett om en kaller det samtale eller intervju, så er det jo et møte hvor en skal bli vurdert, så det er jo helt naturlig å bli litt ekstra skjerpet.
Jeg synes det er veldig vanskelig å si hvordan det gikk. Det kommer jo veldig an på hvilke andre kandidater det er som skal inn til intervju - det er visst ganske mange. Det er rundt 6-7 ledige stillinger, men bare 2-3 faste, og resten vikariater. Vil helst ha en fast stilling nå. Godt med den tryggheten før jeg plutselig går gravid med nr.3 ;)

Uansett om en kaller det samtale eller intervju, så er det jo et møte hvor en skal bli vurdert, så det er jo helt naturlig å bli litt ekstra skjerpet.
Jeg synes det er veldig vanskelig å si hvordan det gikk. Det kommer jo veldig an på hvilke andre kandidater det er som skal inn til intervju - det er visst ganske mange. Det er rundt 6-7 ledige stillinger, men bare 2-3 faste, og resten vikariater. Vil helst ha en fast stilling nå. Godt med den tryggheten før jeg plutselig går gravid med nr.3 ;)
Ja det skjønner jeg godt! : D
Jeg ble forespeilet behov for ekstravakter utver høsten også - eller det var egentlig en forutsetning. De orker ikke å ha opplæring på noen som bare skal jobbe noen uker i sommer og hun håpet at jeg var interessert i å jobbe der videre!
Da sa jeg at kveldsvakter og helgevakter var mest interessant og det virket som et reelt behov hos dem.
Så nå er jeg nesten helt sikker på at vi sier opp barnehageplassen til Lillebror... Det er bare litt skummelt å ta sjansen når jeg ikke vet helt sikkert at det blir jobbing. Men jeg regner med at det ordner seg!

Ja det skjønner jeg godt! : D
Jeg ble forespeilet behov for ekstravakter utver høsten også - eller det var egentlig en forutsetning. De orker ikke å ha opplæring på noen som bare skal jobbe noen uker i sommer og hun håpet at jeg var interessert i å jobbe der videre!
Da sa jeg at kveldsvakter og helgevakter var mest interessant og det virket som et reelt behov hos dem.
Så nå er jeg nesten helt sikker på at vi sier opp barnehageplassen til Lillebror... Det er bare litt skummelt å ta sjansen når jeg ikke vet helt sikkert at det blir jobbing. Men jeg regner med at det ordner seg!
Så flott da! :)
Blir du hjemme med Eskil ett år til da, mens du jobber og studerer deltid?

Back
Topp