Fredagsprat og- unger :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hellu!
Rolig formiddag hjemme i dag (og kanskje en dupp sammen med Lillebror), før jeg skal på et lite uformelt jobbintervju senere!
Spørs om vi rekker svømming i dag, men det får vi ta på sparket eventuelt.
Mannen er sliten etter fest i går :p
Så han skal få sove en stund tenker jeg.
Ellers har vi ikke så masse planer i helgen. Hunderfossen om været tillater det, kanskje! Og grilling med søs og familien :D

Her er Eskil i dag, litt vanskelig å reise seg opp langs en vegg fant han ut
1FAEB1DB-1D97-4F1E-A881-D2EA368C0D2A-4004-00000358408BBCFC_zpse772044d.jpg

God morgen :-)

Flinke Eskil!
Spennende med jobbintervju da! Hvilken jobb er det?

Vi skal dra på barnas lekeland når snuppa har dubba. I helga har vi lite planer men det blir vel å fortsette i hagen om været blir bra.

God morgen :)

Flinke Eskil!
Spennende med jobbintervju da! Hvilken jobb er det?

Vi skal dra på barnas lekeland når snuppa har dubba. I helga har vi lite planer men det blir vel å fortsette i hagen om været blir bra.

Barneverntjenesten driver et bofellesskap for mindreårige asylsøkere i byen her =) Og jeg sendte en melding til hun som driver vaktlistene for å si at jeg kunne ta noan vakter. Men så må det gjennom bv-tjenesten da, er sikkert litt strengt...:D
Så moro med lekeland! Har lyst til å ta med Lillebror dit snart, tror T var på samme alder første gang vi tok med han!

Så flink liten gutt du har ;)
Og massr lykke til med jobbintervju! :D

Jeg og Lianamor har akkurat forlatt frokostbordet ;) og sitter nå i stua :P
Liana spiste en halv brødskive med leverpostei, etter å ha drukket mme en time tidligere :D tydelig at hun har fått smaken på brød :)
Planen idag er vel å skifte på sengene og få gjort litt helgevask, meeen får se hvor langt man kommer med det :P

Liana er 9mnd idag :D
1371195782402.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Gratulerer med 9 måneder,og så skjønn hun er :)

Eskil er kjempeflink og søt han også Fru H :)
Vi skal på Tusenfryd igjen i dag. Var der på lørdag også. Men,da var det så mye folk.
Satser på litt mindre skolebarn i dag :)
Masse morsomme karuseller for storebror :D

Gratulere til Liana!
Nå sovnet Lillebror nettopp i den store sengen inne på rommet til T! Jeg skal jammen meg sove litt sammen med han :)

Barneverntjenesten driver et bofellesskap for mindreårige asylsøkere i byen her =) Og jeg sendte en melding til hun som driver vaktlistene for å si at jeg kunne ta noan vakter. Men så må det gjennom bv-tjenesten da, er sikkert litt strengt...:D
Så moro med lekeland! Har lyst til å ta med Lillebror dit snart, tror T var på samme alder første gang vi tok med han!

Høres ut som en veldig interessant jobb :-) håper den blir din! :-)

Ja lekeland er supert! Vi har vært der før men hun får nok mer ut av besøket denne gangen.

God morgen! :)
Fikk sove lenge idag jeg! Herlicht! MEN hjelper ikke mye med to timer ekstra på øyet når Hermine våkna og skreik et uvisst antall ganger i natt :eek: o_O Hverken mme, nesedråper eller dentinox hjalp nevnverdig...og ikke var det smokk som manglet :confused: Hun skreik i noen minutter hver gang, og trøst/kos hjalp nada! Så til slutt ga jeg opp, for fant ut at hun stoppa jo like fort igjen selv om jeg ikke stakk hodet ned i senga til henne :P Håper de tennene kommer gjennom snart, for regner med det er dem som er årsaken til eskapadene!

Er nydelig vær idag, men nå MÅ vi få vaska stue, bad og soverom så er vel bare å brette opp ermene og finne vaskebøtte! *sukke* Vil myyyye heller dra på tur :P

Liana spiste en halv brødskive med leverpostei, etter å ha drukket mme en time tidligere :D tydelig at hun har fått smaken på brød :)
Planen idag er vel å skifte på sengene og få gjort litt helgevask, meeen får se hvor langt man kommer med det :P

Vis vedlegget 18553

*sender fra pipe-gjøken*

Da hadde vi samme dagsplan, men jeg omfavna tilbudet om lekeland med åpne armer ;-p

Gratulerer med 9 måneder!!! :-) store babyene våres!

God morgen! :)
Fikk sove lenge idag jeg! Herlicht! MEN hjelper ikke mye med to timer ekstra på øyet når Hermine våkna og skreik et uvisst antall ganger i natt :eek: o_O Hverken mme, nesedråper eller dentinox hjalp nevnverdig...og ikke var det smokk som manglet :confused: Hun skreik i noen minutter hver gang, og trøst/kos hjalp nada! Så til slutt ga jeg opp, for fant ut at hun stoppa jo like fort igjen selv om jeg ikke stakk hodet ned i senga til henne :P Håper de tennene kommer gjennom snart, for regner med det er dem som er årsaken til eskapadene!

Er nydelig vær idag, men nå MÅ vi få vaska stue, bad og soverom så er vel bare å brette opp ermene og finne vaskebøtte! *sukke* Vil myyyye heller dra på tur :P

Høres ut som en slitsom natt så det var deg vel unnt å sove lenge! Håper tennene kommer snart så dere får bedre netter :-) her har nettene vært bra i det siste men hver gang jeg føler det går bra så begynner hun å våkne tidlig igjen ;-)

Jeg skal vaske hus i kveld så det blir gjort for tror det er meldt fint vær i helga og da blir det ikke vaska og jeg kommer til å irritere meg over det..hehe..før vi fikk baby så hadde vi det alltid strøkent og skinnende rent, men nå blir det fort litt rot og støv. Merkelig hvordan man prioriterer når man får barn. Men jeg takler ikke for mye støv og rot for da føler jeg at jeg mister kontrollen.

Kanskje Hermine er i en overgangsfase der hun til slutt ikke vil ha melk på natta siden hun roa seg av seg selv til slutt :-)

Vi skal på Tusenfryd igjen i dag. Var der på lørdag også. Men,da var det så mye folk.

Takk :D
Åh! Tusenfryd er jo bare så gøy da :D syns hvertfall jeg :P Dere må kose dere masse!! ;)

Gratulere til Liana!
Nå sovnet Lillebror nettopp i den store sengen inne på rommet til T! Jeg skal jammen meg sove litt sammen med han :)

takk :)
Sov godt begge to ;) :)

Kos dere på Tusenfryd i dag! :-)

Da hadde vi samme dagsplan, men jeg omfavna tilbudet om lekeland med åpne armer ;-p

Gratulerer med 9 måneder!!! :) store babyene våres!

haha ja blir lett sånn :P Skal ikke så mye til her heller for å få meg med på noe annet enn husvask :P
Har hvertfall fått tørket litt støv og brettet klær :P men resten på tas når mannen har stått opp og Liana er i seng ;)
Kos dere på Lekeland :D

Takk! ja de blir så store nå :eek: :D

Hellu!
Rolig formiddag hjemme i dag (og kanskje en dupp sammen med Lillebror), før jeg skal på et lite uformelt jobbintervju senere!
Spørs om vi rekker svømming i dag, men det får vi ta på sparket eventuelt.
Mannen er sliten etter fest i går :p
Så han skal få sove en stund tenker jeg.
Ellers har vi ikke så masse planer i helgen. Hunderfossen om været tillater det, kanskje! Og grilling med søs og familien :D

Her er Eskil i dag, litt vanskelig å reise seg opp langs en vegg fant han ut
1FAEB1DB-1D97-4F1E-A881-D2EA368C0D2A-4004-00000358408BBCFC_zpse772044d.jpg
Like før han går han tror jeg:p
Spennende med jobb intervju, lykke til:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 18553

*sender fra pipe-gjøken*
Gratulerer med ni mnd vakker pia:rolleyes:

Jeg sitter på pause, noen har bursdag i dag, har et bord med masse kaker foran meg, men kan ikke smake siden det er melk i det. Merker viljestyrken er litt satt på prøve hehe:cool:
Grått vær og masse regn i dag. Skal til MR undersøkelse etter jobben i dag.

Jeg skal bli bedre på å sove dupp!
Det er jo så deilig :)
Og lettere når han sover i seg enn ute i vogn :)
Våknet av litt lugging og en våt nuss (les:sikling) i panna!

Like før han går han tror jeg:p
Spennende med jobb intervju, lykke til:)

Hehe, nåja; han har nettopp begynt å reise seg :)
Takk!

Back
Topp