Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig hun er!Vis vedlegget 18608Vis vedlegget 18607
Nasse i dag
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Den dressen så veldig god utTakk![]()
Den dressen så veldig god ut![]()
Gikk det bra synes du? =)
Det værste var at jeg skulle jo egentlig ikke på intervju, bare en liten samtale.
Det var frot unnagjort, og det ser ut til at det blir noen vakter på meg.
De hadde mest behov for nattevakter da
Så det blir spennende hvordan det vil gå her hjemme![]()
Uff, det er kjedelig å ikke kunne spise noe![]()
Ja, eller, de hade ikke lyst ut noe. Bare jeg som har vært frempå og spurtSå du fikk jobben? Så bra da![]()
Ja, eller, de hade ikke lyst ut noe. Bare jeg som har vært frempå og spurt
Så jeg håper på å få opplæring når politiattest er i orden =)
Jepp! =)Det lønner seg å prøve seg![]()
Høres ut som en bra dag, håper dere får ei go nattI dag spiste Lillebror godt med annen mat på dagen!
Blir spennende å se hvordan det går med natten da
Men fortenne oppe presser skikkelig på, så om det er pga de han er urolig er det ikke så rart!
Til frokost spiste han en liten porsjon hirsegrøt med en halv smoothie i, og en dæsj kokosolje
Lunch ble en brødskive med leverpostei
Middag ble noen pastaskruer og mais
Kveldsmat: en ny porsjon hirsegrøt med smoothie og kokosolje.
Og endel pupp innimellom![]()
Godt for bekkenet å få dem i seng daÅ så deilig å slappe av! Skravla på Emira har gått i ett (uten å overdrive)hehe.. og Liana har styra på masse på gulvet idag, det er så gøy når hun endelig klarer å komme seg rundt, for dette tror jeg hun har ventet lenge på
så nå holder hun seg opptatt med seg selv og ting rundt
Men stakkar, hun ble visst sliten idag etter vi hadde vært ute en tur fra kl 18-19, så hun sovna nesten på gulvet!![]()
hahah.. da var det bare å stelle hun og gi hun flaske
Fikk lagt begge jentene innen 8, og jeg har sittet siden det, for bekkenet og jeg er uvenner for tiden merker jeg
![]()
![]()
KultYeeejsamboer har bestilt Samsung Galaxy s4 til meg
![]()
![]()
gleeeeder meg til å få den
Så nå må jeg bare bestille et deksjel med bilde av snuppene mine påsånn at den blir perfekt
![]()
Så flott hun erIiik jeg har glemt å ta bilder av snuppelura idag. Men vi har vært på barnehagebesøk idag for å bli litt kjent. Starter 1august!! Er såå spent! Og atpåtil har svigers vært på middag idag, så ems har fått maaaasse beste-kos!
Rekker aldri innom her lenger.. gått i ett siden vi flytta tilbake til sivilisasjonen
Slenger med bilder fra grilling hos pappan min her om dagen. Hihi
♥ appen ♥
Godt for bekkenet å få dem i seng da![]()
Kult
Hvor bestiller du deksler?