Fredagsbabbel

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!!
Alle hatt en grei natt?
Litt grått her ute i dag, men jeg tror vi skal våge oss på trilletur/sparkesykkeltur til butikken for å kjøpe is sammen med nabojenta som skal være hos oss i dag pga plandag i barnehagen =)
Hun skulle vært her nå, men kommer vel snart! :D
Ellers er det jo fredag, så det er fare for at det blir tacokveld her :D
Og selvsagt IDOL-finale :)

Hei på deg :-)
Her også er grått og vått, men vi har vært ute på en liten trilletur likevel. Gleder meg til idol finale! Skulle ha taco her også, men bestemte meg for å lage fiskegryte i stedenfor siden Simone er så glad i fisk :-)
Gøy med besøk av nabojenta da! Tror nok is faller i smak :-)
Vi har hatt ei super natt. Simone sov helt til fem på seks fra kl 19.30 i går :-) jeg hengte opp mørke tepper utenpå gardinene hennes siden hun bruker å våkne når det lysner, og det funket. Funket det på sikt, så får vi kjøpe ny rullegardin og henge den utenpå lista så det blir lystett der :-)
Vi skal være hjemme og vaske hus som jeg starta på i går, men ga opp siden hun var litt dårlig.

Hei på deg :)
Her også er grått og vått, men vi har vært ute på en liten trilletur likevel. Gleder meg til idol finale! Skulle ha taco her også, men bestemte meg for å lage fiskegryte i stedenfor siden Simone er så glad i fisk :)
Gøy med besøk av nabojenta da! Tror nok is faller i smak :)
Vi har hatt ei super natt. Simone sov helt til fem på seks fra kl 19.30 i går :) jeg hengte opp mørke tepper utenpå gardinene hennes siden hun bruker å våkne når det lysner, og det funket. Funket det på sikt, så får vi kjøpe ny rullegardin og henge den utenpå lista så det blir lystett der :)
Vi skal være hjemme og vaske hus som jeg starta på i går, men ga opp siden hun var litt dårlig.
Ja det bør gjøre seg med en is, nå kom sola også =)
Lillebror sover, så vi får ta oss en tur når han har våknet og spist litt =)

Så godt at hun sover så bra da :D

Ja det bør gjøre seg med en is, nå kom sola også =)
Lillebror sover, så vi får ta oss en tur når han har våknet og spist litt =)

Så godt at hun sover så bra da :D

Kos dere med sola :-) her åpnet alle himmelens sluser seg

Good morning darlings!:)
Natta var god, men lillemor våkna som vanlig 05.30. I dag var de t mannens tur til å stå opp med henne, så da fikk jeg sove til kl.10. Nesten litt for lenge syns jeg..:p
Grått og vått i Romsdalen også, men god temperatur for små vognsovere. I dag skal huset bli rent, og da lurer mannen på å ta med vesla på bytur slik at jeg får vaska i fred. Hahaha... Han er lur den mannen min forstår dere!;) :p

Natta var god, men lillemor våkna som vanlig 05.30. I dag var de t mannens tur til å stå opp med henne, så da fikk jeg sove til kl.10. Nesten litt for lenge syns jeg..:p
Grått og vått i Romsdalen også, men god temperatur for små vognsovere. I dag skal huset bli rent, og da lurer mannen på å ta med vesla på bytur slik at jeg får vaska i fred. Hahaha... Han er lur den mannen min forstår dere!;) :p

Haha! Akkurat noe min kjære kunne funnet på ;-) men det er egentlig like greit å vaske alene, for da blir alt gjort på min måte (og den er jo alltid best..haha). Simone dubba fra 08.00-08.35, og sovna klokka 10.45 og sover ennå...hun bruker å sove tre lurer på 30 min, og er generelt grinete fra ca kl 15 til leggetid...enn om det blir bedre i dag, og at hun sover enda bedre i natt! Skal avslutte en evt neste dubb seinast klokka 16, for de dubbene hun har etter det har ikke ført til noe godt.
Deilig at du fikk sove lenge da! Det føles alltid litt rart å ligge lenge nå etter at hun er komt. Før kunne jeg glatt sove til klokka 12...fysj og fysj..

hehe er det for at du skal få vaska i fred, eller at han skal slippe å hjelpe til? :P hehe

Haha! Akkurat noe min kjære kunne funnet på ;-) men det er egentlig like greit å vaske alene, for da blir alt gjort på min måte (og den er jo alltid best..haha). Simone dubba fra 08.00-08.35, og sovna klokka 10.45 og sover ennå...hun bruker å sove tre lurer på 30 min, og er generelt grinete fra ca kl 15 til leggetid...enn om det blir bedre i dag, og at hun sover enda bedre i natt! Skal avslutte en evt neste dubb seinast klokka 16, for de dubbene hun har etter det har ikke ført til noe godt.
Deilig at du fikk sove lenge da! Det føles alltid litt rart å ligge lenge nå etter at hun er komt. Før kunne jeg glatt sove til klokka 12...fysj og fysj..
Helt enig med deg, på alle punkt!;)
Syns det er godt å få holde på sjøl. Og å få den tiden for seg selv er gull! Slippe å tenke på annet enn å får vaska ferdig. ;)
Very sneaky de mannfolka, men hva storvasking angår, så er det en grei deal. Blir mer jobb på meg om han skal gå oppå meg i tillegg..
"Kass klut ska i bruke? Ska i ha grønnsåpa oppi vatnet?"
Mm-hmm.. :p

Hei og hopp :)
Her har natten vært god, som vanlig :) og jeg fikk sove litt lenger idag! mannen har faktisk støvsugd, vaska og tørket støv, mens jeg badet Emira, og matet Liana :) noe som var helt greit for meg :P heheh.. Liana sover nå, og kommer vel til å sove til 1, så da får jeg utnytte denne tiden til å sminke meg litt :) Kos dere masse idag!

Helt enig med deg, på alle punkt!;)
Syns det er godt å få holde på sjøl. Og å få den tiden for seg selv er gull! Slippe å tenke på annet enn å får vaska ferdig. ;)
Very sneaky de mannfolka, men hva storvasking angår, så er det en grei deal. Blir mer jobb på meg om han skal gå oppå meg i tillegg..
"Kass klut ska i bruke? Ska i ha grønnsåpa oppi vatnet?"
Mm-hmm.. :p

Hihi...eller han bruker glasspray på hele huset fordi det sto jif universal på den...haha!

God middag;)
Vi har vært ute og lekt, vært og gitt kaninene til naboen litt løvetannblomster- og blader, hoppa på trampolina og skal straks opp i elven og hente nytt vann til froskeeggene vi har i en balje ute i hagen:) Håper på og få de til rompetroll og følge utviklingen også slippe de ved det samme vannet der vi fant de:) Emmeth sover dagens andre lur og jeg har sitti og sett på Biefilmen sammen med Mathea:)<3 Dagens planer er og drive litt i hagen og ellers rydde litt inne også:) Må være mest mulig ute nnå som vi har fint vær:D Er blå himmel, lutt hvite skyer og ellers knallsol:) Dagens middag blir mørbradbiff;) I morgen er det tid for Taco her i huset:)

Hihi...eller han bruker glasspray på hele huset fordi det sto jif universal på den...haha!
Ikke sant!!;)
Med mora og mormora spørr han så mange spørsmål når de skal hjelpe han med noe, at de ender opp med å gjøre det for han. JEG går derimot ikke i den fella, til hans store fortvilelse, men som sagt så er det med vaskinga en grei ordning. Han støvsuger og rydder bort papiravfall, flasker o.l, mens jeg rengjør.:)

God middag;)
Vi har vært ute og lekt, vært og gitt kaninene til naboen litt løvetannblomster- og blader, hoppa på trampolina og skal straks opp i elven og hente nytt vann til froskeeggene vi har i en balje ute i hagen:) Håper på og få de til rompetroll og følge utviklingen også slippe de ved det samme vannet der vi fant de:) Emmeth sover dagens andre lur og jeg har sitti og sett på Biefilmen sammen med Mathea:)<3 Dagens planer er og drive litt i hagen og ellers rydde litt inne også:) Må være mest mulig ute nnå som vi har fint vær:D Er blå himmel, lutt hvite skyer og ellers knallsol:) Dagens middag blir mørbradbiff;) I morgen er det tid for Taco her i huset:)
Så herlig!:) Heldiggriser som har finvær. Vi hadde én finværsdag her nylig, men det ble med den..
Det blir nok rumpetroll av det skal du se..Hadde ei stor balje med rumpetroll sammen med nabojenta mi når vi var små. Bare hell oppi mer vann! Trenger ikke å skifte ut vannet.;) (La merke til en skrivefeil i denne setninga før jeg posta den. Hadde skrevet "trenger ikke å skite ut vannet") Hahaha! Ingridhumoren er ganske simpel..;) :D

Hei og hopp :)
Her har natten vært god, som vanlig :) og jeg fikk sove litt lenger idag! mannen har faktisk støvsugd, vaska og tørket støv, mens jeg badet Emira, og matet Liana :) noe som var helt greit for meg :P heheh.. Liana sover nå, og kommer vel til å sove til 1, så da får jeg utnytte denne tiden til å sminke meg litt :) Kos dere masse idag!

Skal si du har fått gjort litt i dag! Deilig å få sminke seg i fred :-) jeg bruker å sette hun på ei lekematte i gangen mens jeg dusjer og sminker meg. Jeg rekker akkurat å få på meg mascra før hun blir utålmodig, så visst jeg skal ha foundation må jeg gjøre det innimellom..hehe..

Skal si du har fått gjort litt i dag! Deilig å få sminke seg i fred :) jeg bruker å sette hun på ei lekematte i gangen mens jeg dusjer og sminker meg. Jeg rekker akkurat å få på meg mascra før hun blir utålmodig, så visst jeg skal ha foundation må jeg gjøre det innimellom..hehe..

hehe ja sånn er det her å, bare at jeg rekker så vidt å dusje/tørke meg før Liana blir utålmodig :P så gjør det ofte når hun sover..da har jeg god tid :) hvis ikke pappan er hjemme da ;) ellers må jeg ta det sånn litt etter litt :P alt kommer lissom ann på humøret til disse små..

Uff syntes såå synd på Emira istad! Når vi kom inn etter å ha vært på butikken, så oppdaget hun at det krabbet en STOR humle oppover beinet hennes :eek: den var MINST 1 meter høy/brei :P hahaha (okey, overdriver litt da).. hun hylskrek og visste ikke hva hun skulle gjøre stakkars.. hehe godt pappan var hjemme :D for jeg var minst like redd :P

Så herlig!:) Heldiggriser som har finvær. Vi hadde én finværsdag her nylig, men det ble med den..
Det blir nok rumpetroll av det skal du se..Hadde ei stor balje med rumpetroll sammen med nabojenta mi når vi var små. Bare hell oppi mer vann! Trenger ikke å skifte ut vannet.;) (La merke til en skrivefeil i denne setninga før jeg posta den. Hadde skrevet "trenger ikke å skite ut vannet") Hahaha! Ingridhumoren er ganske simpel..;) :D

Hahahah, den var dagens:D:D:D:D sitter og ler meg ihjææææl:D:D:D:D:D kjedelig med lite finvær a gitt:confused: er så mye lettere når man har godt vær ute mht ungan:p hatt finvær ei ukes tid bortsett fra 2 dager med regn og overskya;) ja, heller på litt nytt vann hver dag:cool: all moro trenger ikke og koste penger:)

Hallo!
Her er vi akkurat kommet fra begravelse vi! Sliten og tung i hodet, men godt at det er over!

Hermine har sovet SÅ godt i natt, MEN nekta å ta puppen i natt så nå er det helt slutt på amminga:oops: måtte opp og varme flaske kl 06, så når jeg likevel må varme flaske på natta/morran så blir det nok slutt på pumpinga snart! Har kroniske tette melkekjertler, og når Hermine ikke tømmer de på natta kan det fort bli betennelse:confused: Så her begynner nok prosjekt nedleggelse av meieriet over helga!

*Surfer mobilt*

Hallo!
Her er vi akkurat kommet fra begravelse vi! Sliten og tung i hodet, men godt at det er over!

Hermine har sovet SÅ godt i natt, MEN nekta å ta puppen i natt så nå er det helt slutt på amminga:oops: måtte opp og varme flaske kl 06, så når jeg likevel må varme flaske på natta/morran så blir det nok slutt på pumpinga snart! Har kroniske tette melkekjertler, og når Hermine ikke tømmer de på natta kan det fort bli betennelse:confused: Så her begynner nok prosjekt nedleggelse av meieriet over helga!

*Surfer mobilt*
Det holder jeg deg med i!
Som sagt før har du stått veldig på med den pumpingen! :) supermamma altså!!!

Back
Topp