Fredagsbabbel

Vi har hatt en flott dag med nabojenta og tur til butikken!
Lillebror på ryggen og 4-åringene med sparkesykler. Turen er i underkant av 5 km og hele tilbakeveien er for det meste oppover :-p flinke unger altså!!
ImageUploadedByBV Forum1368204604.612394.jpg
Denne fant jeg ut at er min nye favorittis!!!!!!
Og kjære, søte mammaen til jenta kom med blomster og jordbær til oss for å ha hjulpet med pass!
Så nå som Lillebror nettopp sovnet skal jeg ned og kose meg med jordbær med gutta :)

Hahahah, den var dagens:D:D:D:D sitter og ler meg ihjææææl:D:D:D:D:D kjedelig med lite finvær a gitt:confused: er så mye lettere når man har godt vær ute mht ungan:p hatt finvær ei ukes tid bortsett fra 2 dager med regn og overskya;) ja, heller på litt nytt vann hver dag:cool: all moro trenger ikke og koste penger:)
Flira godt sjøl når jeg såg feilen og vurderte faktisk å la den stå, til glede for fellesskapet! ;) :p
Holder med deg.. Vi hadde det plenty gøy i/med naturen da vi voks opp. Hurra for rumpetroll, trehytter og piknikk ute i det fri. :)

Vi har hatt en flott dag med nabojenta og tur til butikken!
Lillebror på ryggen og 4-åringene med sparkesykler. Turen er i underkant av 5 km og hele tilbakeveien er for det meste oppover :-p flinke unger altså!!
Vis vedlegget 14461
Denne fant jeg ut at er min nye favorittis!!!!!!
Og kjære, søte mammaen til jenta kom med blomster og jordbær til oss for å ha hjulpet med pass!
Så nå som Lillebror nettopp sovnet skal jeg ned og kose meg med jordbær med gutta :)
Ooh, den der MÅ bare prøves!!!

*Surfer mobilt*

Det holder jeg deg med i!
Som sagt før har du stått veldig på med den pumpingen! :) supermamma altså!!!
Ja, driver å overbeviser meg selv om at det er en fornuftig løsning:p selv om jeg helst ville gi henne mm tileæ ett år så må jeg bare innse at det går nok ikke;)

*Surfer mobilt*

Ja, driver å overbeviser meg selv om at det er en fornuftig løsning:p selv om jeg helst ville gi henne mm tileæ ett år så må jeg bare innse at det går nok ikke;)

*Surfer mobilt*
Nei, jeg synes du gir deg mens leken er god :D

Nei, jeg synes du gir deg mens leken er god :D
Ja, blei akutt kjempelei hele opplegget:p
For to uker siden gikk alt på skinner, fikk ut 6dl om dagen og alt var bare velstand! Men de siste to ukene har det bare vært tull med tette melkekjertler, lite melk og alt blir så mye styr plutselig:confused::p;)
Ser nå hvor mye enklere det er å amme, for da behøver man ikke å dra hjem kl 15.30 hver dag pga melkespreng:p

*Surfer mobilt*

Hermine er blitt så selvsikker når hun reiser seg opp på knær, hun står på knærne og slipper seg så står hun sånn og leker:D

*Surfer mobilt*

Nå sover vesla si første natt på eget soverom derr, og så langt går det glatt. Jeg er skikkelig spent på hvordan natta blir!:p Rart å ikke ha henne to meter unna meg, men jeg tror hun har stort utbytte av eget rom og uavbrutt søvn. Krysser fingrene for at hun får ei god natt uten snorkepappa og uroligemamma. :)

Nå sover vesla si første natt på eget soverom derr, og så langt går det glatt. Jeg er skikkelig spent på hvordan natta blir!:p Rart å ikke ha henne to meter unna meg, men jeg tror hun har stort utbytte av eget rom og uavbrutt søvn. Krysser fingrene for at hun får ei god natt uten snorkepappa og uroligemamma. :)
Lykke til :D

Hermine er blitt så selvsikker når hun reiser seg opp på knær, hun står på knærne og slipper seg så står hun sånn og leker:D

*Surfer mobilt*

Flinke Hermine!!Jeg må le litt,for det går ca 4-5 dager til-fra mellom hvordan våre jenter utvikler seg!Så jeg bare "slenger meg på" dine oppdateringer i stum symfoni;-)

Flinke Hermine!!Jeg må le litt,for det går ca 4-5 dager til-fra mellom hvordan våre jenter utvikler seg!Så jeg bare "slenger meg på" dine oppdateringer i stum symfoni;-)
hehehe, så morro da! :D Turbojentene våre ;)

Back
Topp