Fredags skravletråd 23 juni!!!

FirstTime

Elsker forumet
Er du her 2 gang?? Tidlig oppe du og? fåkke sove??

Deilig vite det er fredag! Godt vite jeg ikke skal sitte alene hele dagene..hehe.. litt lei det jeg da, kommer meg jo ikke så mye ut.[:)]

Går det bra med deg?

Jeg er på jobb allerede. Nest siste dagen. Skal ha siste dag neste torsdag. Frem til da er det fri!!!!
Sliten og trøtt i dag, var på jobb i går også.
Får ikke sove noe særlig på natta, men ikke så lite som deg tror jeg. Våkna i dag, og var helt våt på brystet. Det renner så sinnsykt på natta (gjorde ikke det forrige gang).
Har du planer for St.Hans?
minnimor: Håper det går bra med deg i dag! Lykke til!!!!

oj...RESPEKT FOR DEG!!!
Jeg hadde ikke hatt sjans jobbe. Var dessverre arb.ledig da jeg ble gravid, nytta jo ikke få jobb da. Skulle egentlig begynne på Hudpleieakademiet i Oslo, hadde fått plass og greier, men gikk jo ikke det heller. Uansett jobbe nå hadde ikke gått [8|]

Har ikke noe planer egentlig. tør ikke legge planer lenger ..hehe. men mumlet til sambo i går kveld att vi må ned på CC vest kjøpe lakrisis!! Ohh! så god. Så det er vel planen [:D][:D]. Så skal jeg få sambo til vaske bilen min, har mast i tre uker nå!! Vil att alt skal være rent og pent til den lille kommer. Har du og litt støv på hjernen? Driver du lager rede du og?? kjenner meg ikke igjen jeg. Uansett hva jeg driver vasker og fikser på så blir det assosiasjoner til bebis. Tror jeg driver lager mitt rede som de så fint heter. ..hehe

Jeg har alltid støv på hjernen, noe som er litt slitsomt siden ingen andre i huset deler den belastningen. Men nå har de i hvert fall lært å ta av seg skoene i gangen. Tror eneste grunnen til at de gjør det er at jeg ikke skal bli sur.
Ellers har jeg gjort minimalt av babyforbredelser. Begynte å snakke om å få mannen min til å hente ting på loftet i går, men vi gjorde det ikke.
Jeg utsetter babyting, merker jeg. Orker ikke helt forholde meg til det. Samtidig som jeg er superklar for å føde, orker jeg ikke har huset fullt av babyting.
Vi har ingen planer for kvelden. Vi har barnefri, så vi burde absolutt finne på noe og kose oss. Men vet ikke om jeg orker, og da er det så kjedelig å legge planer. får ta noe på sparket. Har bare lyst til å sitte i sofaen, drikke te, spise is og lese i boka mi![:)]
Lakrisis høres jo helt supert ut!
I dag skal jeg til jordmor, ta blodprøver pga blodtypen min. Håper alt er greit. Skal spørre hvorfor det stikker så "der oppe", husker ikke at det gjorde det sist. Håper det kanskje kan bety at jeg er i ferd med å åpne meg[;)]
Jeg er lei, og vil få barn nå, samtidig som jeg vil vente til etter 1.7.

God morgen snupper

Så godt å se at folk er våkne.
Har vært våken siden kl 0500, men har bare ligget å tittet på min kjære og stått opp litt tittet på babytøy, lagt meg igjen tittet på kjæresten og gråtet en liten skvett. Overdose på kjærlighet tror jeg[8|]

Vi skal kjøpe nytt kjøleskap i dag i børstet stål, har et ganske nytt et egentlig, men passer ikke inn med resten av kjøkkenet.

Så reiser vi muligens til larvik i dag. mÅ FÅ DAGENE TIL Å GÅ LITT FORTERE NÅ.. ups.. den j@vla capslocken.

ORIGINAL: 2gang

Jeg har alltid støv på hjernen, noe som er litt slitsomt siden ingen andre i huset deler den belastningen. Men nå har de i hvert fall lært å ta av seg skoene i gangen. Tror eneste grunnen til at de gjør det er at jeg ikke skal bli sur.
Ellers har jeg gjort minimalt av babyforbredelser. Begynte å snakke om å få mannen min til å hente ting på loftet i går, men vi gjorde det ikke.
Jeg utsetter babyting, merker jeg. Orker ikke helt forholde meg til det. Samtidig som jeg er superklar for å føde, orker jeg ikke har huset fullt av babyting.
Vi har ingen planer for kvelden. Vi har barnefri, så vi burde absolutt finne på noe og kose oss. Men vet ikke om jeg orker, og da er det så kjedelig å legge planer. får ta noe på sparket. Har bare lyst til å sitte i sofaen, drikke te, spise is og lese i boka mi![:)]
Lakrisis høres jo helt supert ut!
I dag skal jeg til jordmor, ta blodprøver pga blodtypen min. Håper alt er greit. Skal spørre hvorfor det stikker så "der oppe", husker ikke at det gjorde det sist. Håper det kanskje kan bety at jeg er i ferd med å åpne meg[;)]
Jeg er lei, og vil få barn nå, samtidig som jeg vil vente til etter 1.7.

Resus minus du og? jeg har vært inne for to blodprøver nå. Er vel ikke mer da tror jeg??

Jeg har allerede tatt 2, og må ta en til i dag. Husker ikke helt hvorfor, men de ville sjekke et eller annet pga den forrige.
Vet du hva det kan bety? Er så sløv på noen ting, mens jeg henger meg helt opp i andre.

Har alle pakka bagen nå? Da mannen min la seg i går, leeenge etter meg, lurte han på om jeg ikke kunne love å pakke bagen i dag. Så slapp han tenke på det. Det er kanskje på tide?

2 gang: nei vet ikke. Du får spørre når du er der

Moncius: En venn av meg har sånn kjøleskap, blir jæævlig med fingermerker på det. Men det er nok ikea greier tror jeg. Har du sjekka ut det?? Hans blir ikke pent når man tar på det, og ikke klarer man vaske det vekk helller....
Skjønner godt hva du mener for reise en liten tur for å få tiden til gå. Sånne småturer hjelper faktisk

Fader..tror jeg må bikke nedpå igjen jeg..er så kvalm idag.. [&:] Gud, tror jeg må kaste opp jeg..

..

ORIGINAL: FirstTime

2 gang: nei vet ikke. Du får spørre når du er der

Moncius: En venn av meg har sånn kjøleskap, blir jæævlig med fingermerker på det. Men det er nok ikea greier tror jeg. Har du sjekka ut det?? Hans blir ikke pent når man tar på det, og ikke klarer man vaske det vekk helller....
Skjønner godt hva du mener for reise en liten tur for å få tiden til gå. Sånne småturer hjelper faktisk

Fader..tror jeg må bikke nedpå igjen jeg..er så kvalm idag.. [&:] Gud, tror jeg må kaste opp jeg..

..

Skal ikke kjøpe Ikea vare[;)] Kjøpte komfyr for et par måneder siden og den er helt super, no fingerprints[:D]

HERREGUD, DET ER SNART VÅR TUR!!!!
Åååhh... i dag så er det første gang på lenge jeg har blitt omveltet av kjærlighet til babyen i magen

Det er 23.juni i dag... snart juli...wææææ..
Åhh.. *dån* *smelt* begynner å glede meg til å se babyen nå!

Legg deg, FirstTime!
Monicus: mamma har et vaskemiddel som tar fingermerker på børsta stål, skal høre med henne hva det heter.
Er formen din god i dag?
Nå er jeg jammen effektiv her jeg sitter på jobb, har jo bare skravla med dere (og gjort bittelitt jobbting) i en time snart, vel 30 minutter...

2gang.

Hehehe.. fort gjort å bli sittende fast her.
Ja, hør gjerne med henne hva slags middel det er, blir jo alltid litt flekker.
Sikkert mer på kjøleskap enn komfyr.

Jeg har sovet som en stein i natt, ikke vært på toalettet en gang[8|]
Helt utrolig!! Våknet kl 05.
Symfysen er bedre nå som hodet er festet også har jeg store sexy lepper i dag.[:D]

Enn du? gudameien så godt det skal bli å gå ut i permisjon!!

God morgen jenter[:)][:)]Fekk ikkje sova lenger en 5 eg heller[>:]Begynne ikkje på jobb før ti,så tippe eg komme te å bli stuptrøtte.....Eg au he begynnt å bli så sinnsykt morgen kvalmen igjen,kanskje det e for at babyen he kvilt på någen nerve igjennom natten???E så klar for baby eg au,men der e nok litt øve fire uker te termin[8|]Håpe at tiå snart begynne å gå litt fort...Ha en fin dag

Jeg blir kvalm dersom jeg ligger på ryggen, så da må jeg ligge på siden. Gleder meg til å ligge på magen!!!!!!
Forrige gang lå jeg på magen samme natt som jeg fødte, og det var så deilig!
Fikk liksom pressa ut de siste restene der inne!

Tjuhu girls..

Ser mange er tidlig oppe som meg.. [;)][;)]

Sitter da på jobben , siste dag før ferie.. woho...Skal bli så digg..
Så på tirsdag drar vi til Hunderfossen fam park å koser oss.. [:)] 
I dag er det ST.hans og i vårt borretslag skal vi ha stort telt, grill, og aktiviteter. Ja og selvsagt BÅL.. Blir morro for barna.. [:)]

Jeg lakk endel melk i går jeg.. [&:][&:] Må gå med innlegg herretter.. ( Lærer aldri jeg)

Jeg er veldig på utkikk etter en kul/søt stellebag/veske.
Noen som har noen gode tips?

Den jeg har er så kjip og siden vognen er litt kjip også så vil jeg gjerne ha en fet bag jaffal..

Back
Topp