Fredags skravletråd 23 juni!!!

ORIGINAL: Monicus

Jeg er veldig på utkikk etter en kul/søt stellebag/veske.
Noen som har noen gode tips?

Den jeg har er så kjip og siden vognen er litt kjip også så vil jeg gjerne ha en fet bag jaffal..

Leter etter det samme selv.. Se her: http://www.landsend.com/cd/fp/prod/0,,1_2_678_67500_109422_87869_5:view=-1,00.html?sid=4413132949755119040&CM_MERCH=SRCH#pagetext

Eller her:
http://www.going.no/stellevesker.html

Den siste linken er best og der har de så mye kult., jeg skal nok ha en av dem der ja.. [;)]

Chello.

Jeg syns du skal gi han smertestillende, de skal jo egentlig gjøre han roligere også.. merkelig!! Han skal heller ikke løpe rundt for det er nok til at indreblødninger kan oppstå. Merklig å aktiv hunden din er??
Vi hadde på skjermen når vi luftet også for at hunden skulle gå litt roligere.. de blir så flaue så de labber bare avsted. De fleste i allefall[;)]
De smertestillende som vi hadde var også hevelsedempende så du burde fortsette med dem.

Schnuppa.

Takk! skal rett inn å titte nå[;)]

Schnuppa igjen

Den siste linken der... fysøren! Det akkurat noe sånt jeg hadde tenkt på.
Hvem av de vil du ha?

Så mange fine det var på siste linken! Kasta den gamle stelleveska mi i forrige uke, så her skal det handles!

HVEM SKAL JEG TA??

ORIGINAL: chello

Chello.

Jeg syns du skal gi han smertestillende, de skal jo egentlig gjøre han roligere også.. merkelig!! Han skal heller ikke løpe rundt for det er nok til at indreblødninger kan oppstå. Merklig å aktiv hunden din er??
Vi hadde på skjermen når vi luftet også for at hunden skulle gå litt roligere.. de blir så flaue så de labber bare avsted. De fleste i allefall[;)]
De smertestillende som vi hadde var også hevelsedempende så du burde fortsette med dem.

Takk for råd. Ja han er kjempe aktiv. Skulle ikke tro at han hadde vært i oprasjon. I skrivende stund er han ikke aktiv da. Sitter her å vet han ser dum ut.. stakaren... Hadde han i bånd når vi gikk ut og han hoppte rundt omkring som en tulling. Ville leke han.

Ok, da får han en tablett... så slapper han mer av når jeg er ute i dag.

Kan ikke å skjermen på da han nekter å gå ute. Bare legger seg ned så må jeg slepe han med meg... Prøvde å bære han i går til "tisseplassen" sin.. Men da han skulle finne en plass å tisse klarte han ikke å lukte seg fram til det... så jeg måtte bare ta den av. Men får bare ha stramt båndt på å gå rolig som han klarer. Jeg går nå jallefall rolig... [;)][;)].. Går en fast rute med bikkja 1 gang til dagen.. og før brukte jeg 30 min... nå bruker jeg nesten 1 1/2 time [:D][:D]... Går 1 skritt fram 2 tilbake... hehehehe...

Jeg har en diger hund som trenger lange turer. Før gikk jeg alt fra 1 time til 2 timers turer.. Nå får stakkaren en museskritt tur på ca 30 min. Han begynner å bli lei av meg nå tror jeg[8|]
Godt at gubben tar han på et par tre sykkelturer i uka.

Schnuppa igjen

Den siste linken der... fysøren! Det akkurat noe sånt jeg hadde tenkt på.
Hvem av de vil du ha?

Vet det de er helt rå.. Hm lyst på alle jeg.. he he he

Enn du fant du noen du spes likte??

HVEM SKAL JEG TA??

Jeg liker den nederste utrolig godt.. [;)]

ORIGINAL: schnuppa

HVEM SKAL JEG TA??

Jeg liker den nederste utrolig godt.. [;)]

Men tror jeg skal ha en av dem begge. En til travel og en til å ha på vogna.

Schnuppa.

Det var kjempe lurt, da kan jeg kjøpe begge de to jeg likte best!!

Hørte på radioen at 80% av norges befolkning får sine skattepenger i dag...... Trist som det er så er jeg av de 20% må vente til neste uke....
Har ikke hørt noe om skatt jeg

ORIGINAL: chello

Trenger tips til tissing på komando....

Glemte å tisse i glasset i dag... og er NÅ NØDT til å tisse NÅ!!!!!! HJELP!

Sett deg på doskåla, konsentrer deg om urinrøret, slapp av i kroppen, gå tilbake til urinrøret (snakker med yoga stemme) kjenner du barnet i magen, konsentrer deg om urinrøret.. vips noen dråper i galsset. Akkurat nok til en prøve[;)][:D][;)]

Mornings jenter!!
så tili dere er på'an idag da!![:D]
skal inn til byen å treffe noen venninner idag jeg, så er er bare innom en snartur..

er lite her,dessverrre..[&:][:(].farter rundt til venner og kjente,,,men har det bare bra! Ingen tegn til plager eller fødsel enda...kun litt stikking i underlivet, men jeg skjønner på dere at det er noemalt, og heter modning!![;)]

Ellers fikk jeg B på eksamenen jeg tøt så mye om i Mai... Bare en som fikk A, og vi var fire som fikk B.. gjennomsnittet fikk D...vi var 99 stk som tok eksamen, så er ganske stolt av resultatet!![:)]

Jaja, lykke til dere alle sammen!! Snakkes!! Ha en superduper dag!!!![:)]

Det stikker så i underlivet, og i trusa er det vann!
Noen som vet hva det betyr?

ORIGINAL: 2gang

HÆ?? Nei, nå kniper du igjen!!![;)]

Er det mye vann eller?

Førstegangsgravid.

Så koselig å høre fra deg og gratulerer med bra karakter!!!!

Juhuuu.. skattepengene er inne på min konto[:D][:D]
16146 kr. + at sykepengene kommer om 3 dager.
Shoppeguri[:D]

Schnuppa.

Det var kjempe lurt, da kan jeg kjøpe begge de to jeg likte best!!

Jepp snuppa, gjør det.. Lurt ikke sant [;)][;)]

æææ heldig du er da, har ikke fått mine enda jeg.. [:@][:@][:(]

ORIGINAL: schnuppa

æææ heldig du er da, har ikke fått mine enda jeg.. [:@][:@][:(]

Buhuu.. har så lyst til å kjøpe den reisebaggen i rosa, men det er jo litt teit er det ikke[8|] Og stellebaggen i blå.

quote:

ORIGINAL: 2gang

HÆ?? Nei, nå kniper du igjen!!!

Er det mye vann eller?

Nok vann til at det er vått på utsiden av kjolen min, når jeg reiser meg. Skal snart til jordmor uansett, må snakke med henne.

Back
Topp