Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: 2gang
Jeg har alltid støv på hjernen, noe som er litt slitsomt siden ingen andre i huset deler den belastningen. Men nå har de i hvert fall lært å ta av seg skoene i gangen. Tror eneste grunnen til at de gjør det er at jeg ikke skal bli sur.
Ellers har jeg gjort minimalt av babyforbredelser. Begynte å snakke om å få mannen min til å hente ting på loftet i går, men vi gjorde det ikke.
Jeg utsetter babyting, merker jeg. Orker ikke helt forholde meg til det. Samtidig som jeg er superklar for å føde, orker jeg ikke har huset fullt av babyting.
Vi har ingen planer for kvelden. Vi har barnefri, så vi burde absolutt finne på noe og kose oss. Men vet ikke om jeg orker, og da er det så kjedelig å legge planer. får ta noe på sparket. Har bare lyst til å sitte i sofaen, drikke te, spise is og lese i boka mi![:)]
Lakrisis høres jo helt supert ut!
I dag skal jeg til jordmor, ta blodprøver pga blodtypen min. Håper alt er greit. Skal spørre hvorfor det stikker så "der oppe", husker ikke at det gjorde det sist. Håper det kanskje kan bety at jeg er i ferd med å åpne meg[;)]
Jeg er lei, og vil få barn nå, samtidig som jeg vil vente til etter 1.7.
ORIGINAL: FirstTime
2 gang: nei vet ikke. Du får spørre når du er der
Moncius: En venn av meg har sånn kjøleskap, blir jæævlig med fingermerker på det. Men det er nok ikea greier tror jeg. Har du sjekka ut det?? Hans blir ikke pent når man tar på det, og ikke klarer man vaske det vekk helller....
Skjønner godt hva du mener for reise en liten tur for å få tiden til gå. Sånne småturer hjelper faktisk
Fader..tror jeg må bikke nedpå igjen jeg..er så kvalm idag.. [&:] Gud, tror jeg må kaste opp jeg..
..

woho...Skal bli så digg..