Fredag!

En tråd i 'Januar 2016' startet av Januargullet<3, 24 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Så deilig å ha barnefri en gang i blandt

2. Januarmamma87 Flørter med forumet Januarlykke 2016

Her blir det hjemmelaga pizza med skinke og ananas[emoji38] Veldig barnevennlig! Gadd ikke å gå på butikken for å kjøpe inn noe, så måtte ta av det som var å finne i skapene[emoji6] I morgen blir det muligens hjemmelaga kyllingnuggets med potetbåter og gresk salat, får se hva jeg får tid til.

Håper på filmkveld i kveld, med tilhørende snaks[emoji1] Jeg er fan av romantiske komedier eller fantasy og mannen liker godt drama. Den nyeste Captain America ligger på Viaplay, så mulig det blir den[emoji4] Av filmanbefalinger har jeg f.eks. 12 years a slave, frihetens regn (drama begge to) eller en komedie som No strings attached, the intern eller the perks of being a wallflower [emoji4]

3. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Hehe, ja den kan jeg skjønne[emoji28][emoji87] går den ikke an å fryse?[emoji5]

4. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Den har vi faktisk ikke sett![emoji5]
    Mannen hadde kjøpt grandis[emoji30] vet nesten ikke om jeg gidder se film sammen med han i kveld bare på grunn av det[emoji23]

• Liker Liker x 1
  5. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Taco er jo alltid godt da![emoji7] sliter litt med p ha faste dager på middag, og hver uke, for jeg blir så lei[emoji28]

Men biff hørtes ikke feil ut[emoji7] med litt hjemmelaget potetmos og peppersaus[emoji33][emoji7]

6. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Det stemmer[emoji4] og da blir det kjærestetid og soving[emoji2]

7. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Er vel kun taco jeg kan ha fast en dag i uka også tror jeg. Varierer om det er shell, tortilla, pita og type kjøtt [emoji6]

8. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Joda ligger i frysa.. men vrukte noe i januar som har logget et halvt år og kvaliteten var ikke like god lenger...

9. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Seriøst, jeg trenger taco, NÅ![emoji23][emoji7]

• Liker Liker x 1
  10. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Ja, skjønner[emoji51][emoji848]

11. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Det er så digg. Men her i gården er vi så slitne når vi får barnefri at vi kollapser i vær vår ende av sengen etter god middag og kos:p

12. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Gubben tok kurs og kjøpte tarm le mye pølser der en stund. Nå er jeg glad vi slipper det på en stund

13. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Hehe[emoji23] fort gjort, hva ble det?

14. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Det ble ingen ting[emoji23] jeg sovna på sofaen og våkna nå[emoji85]

15. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Hehe [emoji6] godt å sove da, og da trengte du det sikkert.

16. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Ja, hehe, jeg sover somregel fra lillingen er lagt og til neste dag for tiden[emoji85] litt kjedelig for kjæreste når vi egentlig har lagt planer, men jeg har ikke sjans å holde meg våken[emoji849]

17. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Det er jo heldigvis for en periode, selv om det er kjett. Og hvor ålreit er det å skulle finna på noe med noen Som er trøtt som ei strømpe og man vet trenger å få sove.

18. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Ja, håper det går over snart[emoji23] har ikke sjans å se film heller, så hvis vi skal det, blir det en film mannen vil se og så ligger jeg i armkroken å sover istede[emoji87][emoji23]

19. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018

Hvor langt er du på vei nå?
    Koselig det og da[emoji6] Her ender vi opp en i sofaen og den andre sovende i stolen [emoji85]

20. Januargullet<3 Glad i forumet Januarlykke 2016

Aner ikke faktisk[emoji28] kan være alt mellom 8 og 12 uker, har kkke hatt kontroll på syklusen etter at jeg var ferdig med ammingen på mini i begynnelsen av desember[emoji5]

Hehe, men jeg synes det er veldig godt det også da[emoji5]

Del denne siden