Fredag!

Her i huset har vi tacofredag, viktig å ikke skille seg ut fra den store mengden [emoji14]
Vesla skal på overnatting hos farmor og farfar i morra og da skal vi kose oss med biff og se film da. Så i kveld skal jeg enten sove eller være med på rush her[emoji6]
Så deilig å ha barnefri en gang i blandt
 
Her blir det hjemmelaga pizza med skinke og ananas[emoji38] Veldig barnevennlig! Gadd ikke å gå på butikken for å kjøpe inn noe, så måtte ta av det som var å finne i skapene[emoji6] I morgen blir det muligens hjemmelaga kyllingnuggets med potetbåter og gresk salat, får se hva jeg får tid til.

Håper på filmkveld i kveld, med tilhørende snaks[emoji1] Jeg er fan av romantiske komedier eller fantasy og mannen liker godt drama. Den nyeste Captain America ligger på Viaplay, så mulig det blir den[emoji4] Av filmanbefalinger har jeg f.eks. 12 years a slave, frihetens regn (drama begge to) eller en komedie som No strings attached, the intern eller the perks of being a wallflower [emoji4]
 
Ja! :D Litt grinete på sambo da for han kjøpte 2 pakker, som koster 900 kroner til sammen, og vi aner ikke hvordan vi skal få råd til å bruke opp all tarmen... Det er.... en god del meter, og så kjøpte han tjukk tarm til å lage kjøttpølse så da går det enda mer kjøtt...

Hehe, ja den kan jeg skjønne[emoji28][emoji87] går den ikke an å fryse?[emoji5]
 
Serie : shameless (den amerikanske versjonen) Den beste serien som noengang er laget!
Fast middag på fredager her i huset er pizza [emoji6]

Den har vi faktisk ikke sett![emoji5]
Mannen hadde kjøpt grandis[emoji30] vet nesten ikke om jeg gidder se film sammen med han i kveld bare på grunn av det[emoji23]
 
Her i huset har vi tacofredag, viktig å ikke skille seg ut fra den store mengden :p
Vesla skal på overnatting hos farmor og farfar i morra og da skal vi kose oss med biff og se film da. Så i kveld skal jeg enten sove eller være med på rush her[emoji6]

Taco er jo alltid godt da![emoji7] sliter litt med p ha faste dager på middag, og hver uke, for jeg blir så lei[emoji28]

Men biff hørtes ikke feil ut[emoji7] med litt hjemmelaget potetmos og peppersaus[emoji33][emoji7]
 
Taco er jo alltid godt da![emoji7] sliter litt med p ha faste dager på middag, og hver uke, for jeg blir så lei[emoji28]

Men biff hørtes ikke feil ut[emoji7] med litt hjemmelaget potetmos og peppersaus[emoji33][emoji7]

Er vel kun taco jeg kan ha fast en dag i uka også tror jeg. Varierer om det er shell, tortilla, pita og type kjøtt [emoji6]
 
Hehe, ja den kan jeg skjønne[emoji28][emoji87] går den ikke an å fryse?[emoji5]
Joda ligger i frysa.. men vrukte noe i januar som har logget et halvt år og kvaliteten var ikke like god lenger...
 
Ja! :D Litt grinete på sambo da for han kjøpte 2 pakker, som koster 900 kroner til sammen, og vi aner ikke hvordan vi skal få råd til å bruke opp all tarmen... Det er.... en god del meter, og så kjøpte han tjukk tarm til å lage kjøttpølse så da går det enda mer kjøtt...
Gubben tok kurs og kjøpte tarm le mye pølser der en stund. Nå er jeg glad vi slipper det på en stund
 
Hehe [emoji6] godt å sove da, og da trengte du det sikkert.

Ja, hehe, jeg sover somregel fra lillingen er lagt og til neste dag for tiden[emoji85] litt kjedelig for kjæreste når vi egentlig har lagt planer, men jeg har ikke sjans å holde meg våken[emoji849]
 
Ja, hehe, jeg sover somregel fra lillingen er lagt og til neste dag for tiden[emoji85] litt kjedelig for kjæreste når vi egentlig har lagt planer, men jeg har ikke sjans å holde meg våken[emoji849]

Det er jo heldigvis for en periode, selv om det er kjett. Og hvor ålreit er det å skulle finna på noe med noen Som er trøtt som ei strømpe og man vet trenger å få sove.
 
Det er jo heldigvis for en periode, selv om det er kjett. Og hvor ålreit er det å skulle finna på noe med noen Som er trøtt som ei strømpe og man vet trenger å få sove.

Ja, håper det går over snart[emoji23] har ikke sjans å se film heller, så hvis vi skal det, blir det en film mannen vil se og så ligger jeg i armkroken å sover istede[emoji87][emoji23]
 
Ja, håper det går over snart[emoji23] har ikke sjans å se film heller, så hvis vi skal det, blir det en film mannen vil se og så ligger jeg i armkroken å sover istede[emoji87][emoji23]

Hvor langt er du på vei nå?
Koselig det og da[emoji6] Her ender vi opp en i sofaen og den andre sovende i stolen [emoji85]
 
Hvor langt er du på vei nå?
Koselig det og da[emoji6] Her ender vi opp en i sofaen og den andre sovende i stolen [emoji85]

Aner ikke faktisk[emoji28] kan være alt mellom 8 og 12 uker, har kkke hatt kontroll på syklusen etter at jeg var ferdig med ammingen på mini i begynnelsen av desember[emoji5]

Hehe, men jeg synes det er veldig godt det også da[emoji5]
 
Back
Topp