Fredag.

Jeg har begynt å skru sammen en kommode og nekter å ta i mot hjelp fra mannen!
Har nå spist salat med egg og fetaost og er klar for å skru igjen :p

Ja, det ble mye sex på oss også siste tiden, men til ingen nytte... ;)

Tror rett og slett ikke at akupunktur har noen stor effekt på meg, men har absolutt tro på at det kan fungere på andre!
Det er nok ikke alle det fungerer på, nei.
Jeg skulle egentlig til fødselsforberedende aku denne gangen, men det ble aldri noe av (for å forberede kroppen - IKKE for å føde før!), men jeg hadde god effekt av akupunktur for å bli gravid :D

Gøy! :) Noe spesielt du kunne tenke deg å gjøre??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er fleksibel, men du nevnte vel Frognerparken?

Unnskyld at jeg fniser høyt her jeg sitter :rolleyes::p:rolleyes: hadde vi vært hjemme på vestlandet, hadde nok det vært lignende tilstander her også :eek:

Vi hadde jo tropevarme i mai og juni...brukte tydeligvis opp sommervarmen da :p

Ja, det ble mye sex på oss også siste tiden, men til ingen nytte... ;)

Tror rett og slett ikke at akupunktur har noen stor effekt på meg, men har absolutt tro på at det kan fungere på andre!
Hehehe, sånn kan det gå :p blir iallfall å ta akupunktur neste gang også! Så får vi se om det funker ;)

Det er nok ikke alle det fungerer på, nei.
Jeg skulle egentlig til fødselsforberedende aku denne gangen, men det ble aldri noe av (for å forberede kroppen - IKKE for å føde før!), men jeg hadde god effekt av akupunktur for å bli gravid :D
Jeg tok også akupunktur for å forberede kroppen og ikke for å sette i gang fødselen, men da tiden gikk og legene begynte å snakke om igangsetting og fødsel på ABC klinikken begynte å henge i en tynn tråd ble behandlingen rettet mer mot å sette i gang fødselen. Fødselen startet omsider av seg selv 15 dager over termin, men ble ikke den naturlige fødselen jeg så sterkt ønsket likevel....

Jeg er fleksibel, men du nevnte vel Frognerparken?

Frognerparken er koselig da :) Møtes ved hovedporten kl 12???

Vi hadde jo tropevarme i mai og juni...brukte tydeligvis opp sommervarmen da :p

Da har dere i alle fall hatt et snev av sommer :) Tror ikke vi har hatt ordentlig sommer på Haugalandet siden 2008 ;):p:eek:

Jeg har begynt å skru sammen en kommode og nekter å ta i mot hjelp fra mannen!
Har nå spist salat med egg og fetaost og er klar for å skru igjen :p

Åååå sånt er gøy!! :) Lego for voksne jenter :p;):D

Jeg tok også akupunktur for å forberede kroppen og ikke for å sette i gang fødselen, men da tiden gikk og legene begynte å snakke om igangsetting og fødsel på ABC klinikken begynte å henge i en tynn tråd ble behandlingen rettet mer mot å sette i gang fødselen. Fødselen startet omsider av seg selv 15 dager over termin, men ble ikke den naturlige fødselen jeg så sterkt ønsket likevel....
Det er synd når det ikke går som man ønsker! Det endte i hastesnitt med storebroren her, og jeg var så spent denne gangen! Jeg fikk heldigvis føde vaginalt, selvom det var med litt hjelp!

Åååå sånt er gøy!! :) Lego for voksne jenter :p;):D

Hehe! Ja, det er egentlig ganske moro! MÅtte ha litt bære/løftehjelp nå nettopp da, og pauser resten til i morgen da jeg skal spare ungene for spikring rett utenfor soverommene deres :p

Frognerparken er koselig da :) Møtes ved hovedporten kl 12???

Ja, det er en avtale! :) Blir hyggelig!

Da har dere i alle fall hatt et snev av sommer :) Tror ikke vi har hatt ordentlig sommer på Haugalandet siden 2008 ;):p:eek:

Hahaha, men da var det sikkert en fin sommer, siden du husker årstallet :p

Tok også for å forberede kroppen, og ikke for å føde tidligere ;) ble rimelig tatt på senga, bokstavelig talt, da vannet gikk to uker før termin ;) men tror ul-termin var feil, for den var 10.september, mens mens-termin var 02.september...jeg fødte 27.august og da var hun helt tørr og glatt ;)

Hehe! Ja, det er egentlig ganske moro! MÅtte ha litt bære/løftehjelp nå nettopp da, og pauser resten til i morgen da jeg skal spare ungene for spikring rett utenfor soverommene deres :p

Kan vel være greit å la dem slippe å bråvåkne av snekring ja :p har en litt lei tendens til å bli grining og krøll av slikt :p;)

Kan vel være greit å la dem slippe å bråvåkne av snekring ja :p har en litt lei tendens til å bli grining og krøll av slikt :p;)

Ja :p
Og Lillebror har allerede trengt litt kos to ganger etter at han sovnet kl 21 :p

Ja, det er en avtale! :) Blir hyggelig!

Gleder meg! :) Du og Arian som kommer da?? :)

Fritt frem for dere andre å hive dere på om dere er i nabolaget! :)

Ja :p
Og Lillebror har allerede trengt litt kos to ganger etter at han sovnet kl 21 :p
Greit å ikke forstyrre mer enn høyt nødvendig da ;)
Hermine har heldigvis ikke vært våken siden hun kasta opp tidligere i kveld, men ble jammen meg jobb nok etter da :p er spent på hvor lenge hun sover nå da, siden hun sover på tom mage :confused: :oops:

Hahaha, men da var det sikkert en fin sommer, siden du husker årstallet :p

Man husker de gode somrene ;):cool:
Jeg har forøvrig min egen lille teori om sommerværet, så den neste kanonsommeren kommer i 2019 ;):cool::p

Back
Topp