Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok ikke alle det fungerer på, nei.Ja, det ble mye sex på oss også siste tiden, men til ingen nytte...
Tror rett og slett ikke at akupunktur har noen stor effekt på meg, men har absolutt tro på at det kan fungere på andre!
Jeg er fleksibel, men du nevnte vel Frognerparken?Gøy!Noe spesielt du kunne tenke deg å gjøre??
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vi hadde jo tropevarme i mai og juni...brukte tydeligvis opp sommervarmen daUnnskyld at jeg fniser høyt her jeg sitterhadde vi vært hjemme på vestlandet, hadde nok det vært lignende tilstander her også
Hehehe, sånn kan det gåJa, det ble mye sex på oss også siste tiden, men til ingen nytte...
Tror rett og slett ikke at akupunktur har noen stor effekt på meg, men har absolutt tro på at det kan fungere på andre!
Jeg tok også akupunktur for å forberede kroppen og ikke for å sette i gang fødselen, men da tiden gikk og legene begynte å snakke om igangsetting og fødsel på ABC klinikken begynte å henge i en tynn tråd ble behandlingen rettet mer mot å sette i gang fødselen. Fødselen startet omsider av seg selv 15 dager over termin, men ble ikke den naturlige fødselen jeg så sterkt ønsket likevel....Det er nok ikke alle det fungerer på, nei.
Jeg skulle egentlig til fødselsforberedende aku denne gangen, men det ble aldri noe av (for å forberede kroppen - IKKE for å føde før!), men jeg hadde god effekt av akupunktur for å bli gravid![]()
Jeg er fleksibel, men du nevnte vel Frognerparken?
Vi hadde jo tropevarme i mai og juni...brukte tydeligvis opp sommervarmen da![]()
Jeg har begynt å skru sammen en kommode og nekter å ta i mot hjelp fra mannen!
Har nå spist salat med egg og fetaost og er klar for å skru igjen![]()
Det er synd når det ikke går som man ønsker! Det endte i hastesnitt med storebroren her, og jeg var så spent denne gangen! Jeg fikk heldigvis føde vaginalt, selvom det var med litt hjelp!Jeg tok også akupunktur for å forberede kroppen og ikke for å sette i gang fødselen, men da tiden gikk og legene begynte å snakke om igangsetting og fødsel på ABC klinikken begynte å henge i en tynn tråd ble behandlingen rettet mer mot å sette i gang fødselen. Fødselen startet omsider av seg selv 15 dager over termin, men ble ikke den naturlige fødselen jeg så sterkt ønsket likevel....
Hehe! Ja, det er egentlig ganske moro! MÅtte ha litt bære/løftehjelp nå nettopp da, og pauser resten til i morgen da jeg skal spare ungene for spikring rett utenfor soverommene deresÅååå sånt er gøy!!Lego for voksne jenter
Frognerparken er koselig daMøtes ved hovedporten kl 12???
Hahaha, men da var det sikkert en fin sommer, siden du husker årstalletDa har dere i alle fall hatt et snev av sommerTror ikke vi har hatt ordentlig sommer på Haugalandet siden 2008
Kos dereJa, det er en avtale!Blir hyggelig!
Tok også for å forberede kroppen, og ikke for å føde tidligereJeg tok også akupunktur for å forberede kroppen og ikke for å sette i gang fødselen, men da tiden gikk og legene begynte å snakke om igangsetting og fødsel på ABC klinikken begynte å henge i en tynn tråd ble behandlingen rettet mer mot å sette i gang fødselen. Fødselen startet omsider av seg selv 15 dager over termin, men ble ikke den naturlige fødselen jeg så sterkt ønsket likevel....
Hehe! Ja, det er egentlig ganske moro! MÅtte ha litt bære/løftehjelp nå nettopp da, og pauser resten til i morgen da jeg skal spare ungene for spikring rett utenfor soverommene deres![]()
JaKan vel være greit å la dem slippe å bråvåkne av snekring jahar en litt lei tendens til å bli grining og krøll av slikt
Ja, det er en avtale!Blir hyggelig!
Greit å ikke forstyrre mer enn høyt nødvendig daJa![]()
Og Lillebror har allerede trengt litt kos to ganger etter at han sovnet kl 21![]()
Hahaha, men da var det sikkert en fin sommer, siden du husker årstallet![]()