Fredag.

Håper det ikke blir så ille som sist:)
Det er så utrolig smertefullt:( Ja, blir fort litt annet når man er på ferie enn hjemme, men masse kos også da selvsagt:);) De har meldt fint vær i HELE norge til uka, så håper det:) Ja, skjønner du er veldig trøtt, helt normalt og være det i første trimester:)

Nei, jeg håper på at det ikke blir like ille, men pessimisten i meg sier noe annet:(
Håper du har rett angående godværet:-)

Idag er det overskyet,men varmt. Skal handle masse mat idag. Spes.fruktnog grønt.. er så billig og fresht.. dadler,fiken og druer ♡

♥♥♥♥

Så deilig:-)

Nei, jeg håper på at det ikke blir like ille, men pessimisten i meg sier noe annet:(
Håper du har rett angående godværet:)

Det skjønner jeg veldig godt for og si det sånn, det er MØKKvondt og ha bekkenløsning, krysser fingrene for at det ikke blir like ille denne gang, men hos meg har det blitt verre og verre de siste 2 gangene:( Yes, sender det nordover jeg;):D

Det skjønner jeg veldig godt for og si det sånn, det er MØKKvondt og ha bekkenløsning, krysser fingrene for at det ikke blir like ille denne gang, men hos meg har det blitt verre og verre de siste 2 gangene:( Yes, sender det nordover jeg;):D

Hører mange sier det blir verre ved neste graviditet..får bare krysse fingrene, har i hvertfall en supergod manuellterapaut:-)
Takker for godværet, satser på at det ordner seg:-)

Hører mange sier det blir verre ved neste graviditet..får bare krysse fingrene, har i hvertfall en supergod manuellterapaut:)
Takker for godværet, satser på at det ordner seg:)

Så bra, da kan det jo hjelpe litt iallfall:)

Ja, han er utrolig forståelsesfull, det er ikke mange slike ute å går:)

Nei det skal være sikkert og visst:(
Heldig som har funnet en som kan hjelpe deg og som er forståelsesfull:) Akupunktur kan også hjelpe mener jeg og ha hørt?!

Shhhhaaaiit, de har ikke zhu zhu pets på ringo lenger:mad::( big bajs kan man si:oops: blir ikke levende hamster da vi har 2 katter som så og si tar alt de får tak i:eek:
Ååå, TENK for lykkelig lita jente om hun fikk en levende hamster, eller kanin:rolleyes::p Men jeg synes igrunn ikke man skal gi levende dyr i gave likevel, det er noe man kjøper til hele familien og har felles ansvar for;):)
Du må vel bare lete i flere lekebutikker!

*Surfer mobilt*

Eg la ho igjenn, i 11 tia, og ho søv endå :P jaja, ho må no bære søv, ho e ikje helt fresk :/ Lite matløst, og suttrat...det e nokk den der tanna som e på tur :) Men ho må bære søv så lenge ho vill, ho har ikje ont a det akkurat :) e no litt gått med avslappartid mett på dagen åg :)

Idag er det overskyet,men varmt. Skal handle masse mat idag. Spes.fruktnog grønt.. er så billig og fresht.. dadler,fiken og druer ♡

♥♥♥♥
Lille søta:rolleyes:
Åååh, sydenfrukt er SÅ godt!!! Ordentlig moden og søt:):rolleyes::D

*Surfer mobilt*

Heldig som har funnet en som kan hjelpe deg og som er forståelsesfull:) Akupunktur kan også hjelpe mener jeg og ha hørt?!
Akupunktur var heaven her!!!
OG fødselsforberedende akupunktur!!! Tror det var en av grunnene til at snuppa kom 15 dager før tida, og at jeg hadde så kort og lett fødsel:)

*Surfer mobilt*

Hallo!
Har pause nå, koser meg med en boks cola zero:p
Har bakt 150 boller sammen med alle de 5 barna som er i bhg idag:p:D og så har vi kosa oss med kjøttboller, fullkornspasta og kokte grønnsaker til lunsj! Kos å være på jobb når det er så få barn;):cool:

*Surfer mobilt*

Det gjør det, har fått mange behandlinger i ettertid, helt utrolig:-)

Ååå, TENK for lykkelig lita jente om hun fikk en levende hamster, eller kanin:rolleyes::p Men jeg synes igrunn ikke man skal gi levende dyr i gave likevel, det er noe man kjøper til hele familien og har felles ansvar for;):)
Du må vel bare lete i flere lekebutikker!

*Surfer mobilt*

Har sjekka på nettet, ingen som har på lager, dessverre, men fant på europris, faktisk:D men det var med ponyer, men det får gå;) Tenkte og kunne kjøpe en levende hamster, men vi har 2 katter og de dreper alt de får tak i:eek: Gjør meg ikke noe og ta neg av flere dyr:)

Det gjør det, har fått mange behandlinger i ettertid, helt utrolig:-)

Oi, så braaa:D:D:D Det er jo kjempe flott, så kanskje du kan holde bekkenløsningen i sjakk med akupunktur:p:):D:cool:

Har sjekka på nettet, ingen som har på lager, dessverre, men fant på europris, faktisk:D men det var med ponyer, men det får gå;) Tenkte og kunne kjøpe en levende hamster, men vi har 2 katter og de dreper alt de får tak i:eek: Gjør meg ikke noe og ta neg av flere dyr:)
Marsvin er jo såå kos da! Og det tar vel ikke katten? :p;)

*Surfer mobilt*

Akupunktur var heaven her!!!
OG fødselsforberedende akupunktur!!! Tror det var en av grunnene til at snuppa kom 15 dager før tida, og at jeg hadde så kort og lett fødsel:)

*Surfer mobilt*

Dumt at jeg ikke gjorde det med hyperemesis' n, men nå er ikke det en problemstilling lenger:p;) så godt og høre det funka for deg:) venninna mi gjorde også som deg og fødte 14 dager før tia:D vannet gikk sammr kveld son hu hadde tatt fødsels akupunktur:)

Hallo!
Har pause nå, koser meg med en boks cola zero:p
Har bakt 150 boller sammen med alle de 5 barna som er i bhg idag:p:D og så har vi kosa oss med kjøttboller, fullkornspasta og kokte grønnsaker til lunsj! Kos å være på jobb når det er så få barn;):cool:

*Surfer mobilt*

Det er dama si som kan og bake boller:D
Hahah;) En boks Cola er aldri dårlig;) Mmmm... Nammis, nå blei jeg sulten her;)Jentene skal til svigermor og overnatte til i morra idag, så her blir det en rolig dag:D

Hei og hå! :)
Her har vi vært ute og gått tur i Frognerparken og matet endene i andedammen og spist is i dag :) Good times!! :D Asle var så sliten da vi kom hjem at det var såvidt han ikke sovnet i matfatet under middagen :P Han skulle selvsagt ikke legge seg likevel, men nå sover han som en stein :)

Er det noen som forviller seg inn til Oslo i morgen,forresten??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp