Fredag.

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Ja, i dag sto eg å Fie opp klokka 7.15. Og Fie ha fått frokost, og no ha eg lagt ho igjen, men vill IKKE søv :confused:

Så ho ligg bære å skrik, å sutter...prøvd å gå inn tell ho å gje ho suttn og melk, meeen ingenteng e gagni o_O

Håp ho legg seg ned snart....ho e ikje helt i form i dag :/ Huff...syns synd på ho når ho skrik....men eg veit jo at ho vill eg ska ta ho opp....Ont i mamma hjerte når ho e lei seg :(

Ikke noe moro når de små ikke erbi form:( Er hu forkjølet eller hva er det som feiler hu?:oops: Det er vondt og høre de ligger og skriker og må innrømme jeg sjeldent lar Emmeth ligge og skrike, med mindre han er veldig overtrøtt. Har du prøvd og legge hu i vogna om hu bedre liker det? Håper hu sovner så dere begge får en liten pust i bakken:)

Ja, i dag sto eg å Fie opp klokka 7.15. Og Fie ha fått frokost, og no ha eg lagt ho igjen, men vill IKKE søv :confused:

Så ho ligg bære å skrik, å sutter...prøvd å gå inn tell ho å gje ho suttn og melk, meeen ingenteng e gagni o_O

Håp ho legg seg ned snart....ho e ikje helt i form i dag :/ Huff...syns synd på ho når ho skrik....men eg veit jo at ho vill eg ska ta ho opp....Ont i mamma hjerte når ho e lei seg :(

God morgen :)
Kan det være at hun ikke er trøtt nok når du legger hun så raskt etter at dere har stått opp? Her er det som regel bare en dubb om dagen nå. Det var slitsomt en periode i overgangen fra 2-1 dubb. Hun var urolig og sov dårlig på dagen og hadde vanskeligheter for å sovne på dagtid.

Idag sto jeg opp med Emmeth halv 9:) Han er alltid super blid og smiler som en sol når vi kommer inn og henter han:rolleyes: Fikk i han en flaske på 200 ml med mme og en halv brødskive:) han er ikke så sulten i denna varmen, men det er jo ganske vanlig, så lenge han drikker er jeg fornøyd:) er på vei til senteret for og finne en bursdags gave til Mathea:rolleyes: lettere sagt enn gjort for hu ønsker seg kun zhu zhu pets hamstere og tilbehør til de.hu har en hamster ifra før.

God morgen!
Idag sov vi alle til 08.15, jeg begynner ikke før 10:)
Hermine snasker cheerios og super appelsinjuice av glasset mitt, mens jeg koser meg med kaffe! :)
Litt jobbings og så drar vi på hytta for helga :D skal passe en liten hund i to uker, så han får vi idag! :) blir koselig å ha hund igjen, selv om det bare er på låns!

vigdis88: snuppelupp her begynte plutselig å ikke trenge lur før det var gått 3 timer etter at hun våkna...kan det være tilfellet hos dere? At hun rett og slett ikke er trett nok ennå ;) eller som Mammatil2prinsesser&1prins sier, prøv vogna! Kun det som brukes til dagsoving her! :)

Idag sto jeg opp med Emmeth halv 9:) Han er alltid super blid og smiler som en sol når vi kommer inn og henter han:rolleyes: Fikk i han en flaske på 200 ml med mme og en halv brødskive:) han er ikke så sulten i denna varmen, men det er jo ganske vanlig, så lenge han drikker er jeg fornøyd:) er på vei til senteret for og finne en bursdags gave til Mathea:rolleyes: lettere sagt enn gjort for hu ønsker seg kun zhu zhu pets hamstere og tilbehør til de.hu har en hamster ifra før.
Men da er hun jo forsåvidt lett å handle til da, bare heng i å kjøpe hamsterutstyr ;)
God shopping!!! :D

Ho bruk å bi trøtt etter 2 tima, ette at ho e stått opp :-) men ikje i dag. Eg trur dt e dn dr eine fortainna som plag ho :-( men ho har ikje feber, men e litt dåle i magen :-(

Det vart at eg tok ho opp, så no sett ho å lek me myggnettingen tell vågna :-)

Så ska prøv igjen om ei lita stund å legg ho igjen :-)

<3 Fie Elise <3

Ho bruk å bi trøtt etter 2 tima, ette at ho e stått opp :-) men ikje i dag. Eg trur dt e dn dr eine fortainna som plag ho :-( men ho har ikje feber, men e litt dåle i magen :-(

<3 Fie Elise <3
Kjedelig når der blir sånn.. Jenny også blir trøtt veldig snart etter at hun har stått opp. Det tar ca 1.5-2timer, men selv om hun er trøtt så vil hun ikke sove bestandig, og da blir det en kamp uten like.:confused:

I dag har vi vært oppe siden 05.30 og det var litt tidlig for har ikke sovet noe godt i natt, er for varmt. Det nytter ikke og bli sur heller for jeg har verdens blideste sol på morran og stort sett hele dagen :) I dag har man date med vaskemaskinen og guttungen koser seg med disney junior enda. Skal ut og gå tur etterpå og kose oss hjemme i dag :)

Men da er hun jo forsåvidt lett å handle til da, bare heng i å kjøpe hamsterutstyr ;)
God shopping!!! :D

Shhhhaaaiit, de har ikke zhu zhu pets på ringo lenger:mad::( big bajs kan man si:oops: blir ikke levende hamster da vi har 2 katter som så og si tar alt de får tak i:eek:

<3 Fie Elise <3

Hjelper det ikke med dentinox lenger? Tenner kan slå ut magen, så kan tenkes det er det.. ha hu oppe ei halvtime eller en time til og prøv igjen:)

Hei alle sammen:-)

Vi er endelig hjemme i vårt eget hus igjen:-) Kom i går kveld, snuppa var glad for å se tingene sine igjen.
Hun tar første luren nå, mens vi har gjort litt husvask, rocker litt til 90 tallsmusikk som jeg bare plutselig fikk for meg jeg måtte høre på nå:-)
Hvor blir det av godværet egentlig???

Hei alle sammen:)

Vi er endelig hjemme i vårt eget hus igjen:) Kom i går kveld, snuppa var glad for å se tingene sine igjen.
Hun tar første luren nå, mens vi har gjort litt husvask, rocker litt til 90 tallsmusikk som jeg bare plutselig fikk for meg jeg måtte høre på nå:)
Hvor blir det av godværet egentlig???

Heeei:)
Godt og være hjemme igjen?:);) Har dere hatt en god tur? 90tallsmusikk er toppen;) Hvordan er formen din om dagen? Skrangler bekkenet? Go`været er her det;):p Meldt 29 grader i morgen og 24 idag:)

Heeei:)
Godt og være hjemme igjen?:);) Har dere hatt en god tur? 90tallsmusikk er toppen;) Hvordan er formen din om dagen? Skrangler bekkenet? Go`været er her det;):p Meldt 29 grader i morgen og 24 idag:)

Heldige dere som har sneket til dere godværet hehe, håper det kommer noe neste uke, det er siste ferieuka mi:-)
Det har vært en grei tur, men det var litt slitsomt også.

Jeg er helt utrolig trøtt om dagen, og vil helst bare sove..kjenner tegn til bekkenløsninga ja, mest på høyre side. Men det var vel ikke så rart, det hadde vel ikke grodd sammen skikkelig igjen etter kun 9 mnd siden sist.

Heldige dere som har sneket til dere godværet hehe, håper det kommer noe neste uke, det er siste ferieuka mi:)
Det har vært en grei tur, men det var litt slitsomt også.

Jeg er helt utrolig trøtt om dagen, og vil helst bare sove..kjenner tegn til bekkenløsninga ja, mest på høyre side. Men det var vel ikke så rart, det hadde vel ikke grodd sammen skikkelig igjen etter kun 9 mnd siden sist.

Håper det ikke blir så ille som sist:)
Det er så utrolig smertefullt:( Ja, blir fort litt annet når man er på ferie enn hjemme, men masse kos også da selvsagt:);) De har meldt fint vær i HELE norge til uka, så håper det:) Ja, skjønner du er veldig trøtt, helt normalt og være det i første trimester:)

Idag er det overskyet,men varmt. Skal handle masse mat idag. Spes.fruktnog grønt.. er så billig og fresht.. dadler,fiken og druer ♡

♥♥♥♥

Vedlegg

• 1374228127834.jpg
    1374228127834.jpg
    27,9 KB · Visninger: 16
Idag er det overskyet,men varmt. Skal handle masse mat idag. Spes.fruktnog grønt.. er så billig og fresht.. dadler,fiken og druer ♡

♥♥♥♥

Mmmmm:D Hørtes godt ut:)

Back
Topp