Fått sin egen Emily
Gift med forumet
ORIGINAL: Tihii89
ORIGINAL: Fått sin egen Emily
åååh, nå fikk jeg lyst til å bake!!! [:D][:D][:D] *leite frem en god oppskrift på nettet*
I dag er planen å bli ferdig med rommet til Emily (rydde,rydde,rydde) og lage ferdig minneramma jeg driver med! [:)]
Så blir det terteskjell til middag, strikking til kvelds og kjærestearmekrok resten av kvelden.
Eventuelt en handletur da, siden jeg sikkert må handle inn så jeg kan lage noe godt i morgen! mmmm! [:D]
Si fra når du finner ut hva du skal bake da[:D]
Minneramme tenkte jeg også å begynne med snart.. Må bare få kjøpt ramme først! Har de sånne rammer på ikea?[:)][:)][:)] Håper på bilde både av rommet til emily og bilderamma når det er ferdig[:D][:D][:D]
Hørtes ut som ei finfin helg det her altså! Tror jeg skal hekle litt i kveld jeg og, og nyte armkroken til sambo den tiden han er hjemme i kveld [:D]
Ja, den er kjøpt på IKEA [:D] MEN... jeg syntes alle andre sine ser så store ut i forhold til mine, fikk ikke plass
til noenting omtrent jeg... mens andre har jo svære leker og greier inni sine. Kanskje det finnes større
rammer der som ikke jeg så?? [8|]
Vet du, ble akkurat ferdig nå - så du kan få bilde med en gang!

Det ble graviditetstesten, den første smokken, den første bodyen, en tørket rose av blomstene vi fikk på sykehuset,
sykehusbåndet hun hadde på benet og babyen som var på kaka på navnefesten (skikkelig prosjekt å ta vare på den,
og tørke den riktig.. hehe)
ble egentlig ikke så fornøyd... Er liksom ikke så kreativ av meg jeg [&:]
men du? Kan ikke du ikke gi meg noen gode forslag til hva jeg skal lage a, så slipper jeg å leite [8D]
(og rommet kan jeg sikkert ta bilde av i kveld om jeg husker det [:)])