FREDAG! plæns?

ORIGINAL: Tihii89

ORIGINAL: Fått sin egen Emily

åååh, nå fikk jeg lyst til å bake!!! [:D][:D][:D] *leite frem en god oppskrift på nettet*

I dag er planen å bli ferdig med rommet til Emily (rydde,rydde,rydde) og lage ferdig minneramma jeg driver med! [:)]

Så blir det terteskjell til middag, strikking til kvelds og kjærestearmekrok resten av kvelden.

Eventuelt en handletur da, siden jeg sikkert må handle inn så jeg kan lage noe godt i morgen! mmmm! [:D]

Si fra når du finner ut hva du skal bake da[:D]
Minneramme tenkte jeg også å begynne med snart.. Må bare få kjøpt ramme først! Har de sånne rammer på ikea?[:)][:)][:)] Håper på bilde både av rommet til emily og bilderamma når det er ferdig[:D][:D][:D]

Hørtes ut som ei finfin helg det her altså! Tror jeg skal hekle litt i kveld jeg og, og nyte armkroken til sambo den tiden han er hjemme i kveld [:D]

Ja, den er kjøpt på IKEA [:D] MEN... jeg syntes alle andre sine ser så store ut i forhold til mine, fikk ikke plass
til noenting omtrent jeg... mens andre har jo svære leker og greier inni sine. Kanskje det finnes større
rammer der som ikke jeg så?? [8|]

Vet du, ble akkurat ferdig nå - så du kan få bilde med en gang!

Det ble graviditetstesten, den første smokken, den første bodyen, en tørket rose av blomstene vi fikk på sykehuset,
sykehusbåndet hun hadde på benet og babyen som var på kaka på navnefesten (skikkelig prosjekt å ta vare på den,
og tørke den riktig.. hehe)

ble egentlig ikke så fornøyd... Er liksom ikke så kreativ av meg jeg [&:]

men du? Kan ikke du ikke gi meg noen gode forslag til hva jeg skal lage a, så slipper jeg å leite [8D]

(og rommet kan jeg sikkert ta bilde av i kveld om jeg husker det [:)])

Har ikke så mye planer idag (tror jeg) [8D]

Men i morgen skal meg og sambo på fest [:)]
Ikke så langt fra der mamma bor, så vi skal hjem til hun å legge småen (hun kommer litt sent fra jobb)
så spiser vi middag med dem, så blir vi kjørt på festen OG hentet, for vi skal overnatte på gjesterommet [:)]
er litt lengre for oss å dra hjem [8D]

Bli kos, gleder meg [:D]

ORIGINAL: Tihii89

åååh, nå fikk jeg lyst til å bake!!! [:D][:D][:D] *leite frem en god oppskrift på nettet*

I dag er planen å bli ferdig med rommet til Emily (rydde,rydde,rydde) og lage ferdig minneramma jeg driver med! [:)]

Så blir det terteskjell til middag, strikking til kvelds og kjærestearmekrok resten av kvelden.

Eventuelt en handletur da, siden jeg sikkert må handle inn så jeg kan lage noe godt i morgen! mmmm! [:D]

Si fra når du finner ut hva du skal bake da[:D]
Minneramme tenkte jeg også å begynne med snart.. Må bare få kjøpt ramme først! Har de sånne rammer på ikea?[:)][:)][:)] Håper på bilde både av rommet til emily og bilderamma når det er ferdig[:D][:D][:D]

Hørtes ut som ei finfin helg det her altså! Tror jeg skal hekle litt i kveld jeg og, og nyte armkroken til sambo den tiden han er hjemme i kveld [:D]

Ja, den er kjøpt på IKEA [:D] MEN... jeg syntes alle andre sine ser så store ut i forhold til mine, fikk ikke plass
til noenting omtrent jeg... mens andre har jo svære leker og greier inni sine. Kanskje det finnes større
rammer der som ikke jeg så?? [8|]

Vet du, ble akkurat ferdig nå - så du kan få bilde med en gang!

Det ble graviditetstesten, den første smokken, den første bodyen, en tørket rose av blomstene vi fikk på sykehuset,
sykehusbåndet hun hadde på benet og babyen som var på kaka på navnefesten (skikkelig prosjekt å ta vare på den,
og tørke den riktig.. hehe)

ble egentlig ikke så fornøyd... Er liksom ikke så kreativ av meg jeg [&:]

men du? Kan ikke du ikke gi meg noen gode forslag til hva jeg skal lage a, så slipper jeg å leite [8D]

(og rommet kan jeg sikkert ta bilde av i kveld om jeg husker det [:)])

åååh, den ble skikkeli fin jo!! skal legge inn graviditetstesten jeg og! Har jo til den enda vi og[:D][:D][:D]

Ja, ser noen får plass til at hentesettet er "utbretta" liksom.. Skal forhøre meg litt på ikea tror jeg[:)] Men synes anyways den der ble dødsfin! Det er jo såå gøy å ha[:D] Kommer helt sikkert til å grine når jeg lager min.. Er så sykt lettrørt[8D][8D] i allefall når det gjelder dennis[8D]

Hmmm, da må jeg komme tilbake til det, for jeg aner ikke hva jeg skal lage enda.. Skal innom bloggen til MariaKA en tur tror jeg, kanskje man blir inspirert[:D][:D]

*venter spent på bilde av rommet*[:)]

ORIGINAL: LinnOgMia

Har ikke så mye planer idag (tror jeg) [8D]

Men i morgen skal meg og sambo på fest [:)]
Ikke så langt fra der mamma bor, så vi skal hjem til hun å legge småen (hun kommer litt sent fra jobb)
så spiser vi middag med dem, så blir vi kjørt på festen OG hentet, for vi skal overnatte på gjesterommet [:)]
er litt lengre for oss å dra hjem [8D]

Bli kos, gleder meg [:D]

Genialt da![:)] Slipper å sove borte fra mini[:D][:D] Kos dere masse på fest! Er ikke så ofte man får tid til det lengre, så da må man nyte det de få gangene man kan[:D][:D]

Muffins med amerikans smørkrem!!! [:D][:D] kaloribombe, men utrolig enkelt og godt. [:D] eller ordentlig hjemmelaga sjkokolade kake med morsom pynt [:)]

Her har vi akkurat kommer hjem fra gåtur. I kveld skal vi handle og ha familie kveld [:)] sambo skal dømem hocky kamp både imorgen og søndag. [&:]

GOD helg til deg og Dennis Tihii89 [:D]

Whaaaat? Er der FREDAG alt? Herregud, mulig å bli så døgnvill? [8D][8D]

Hmm, da må jeg bestemme meg for om jeg skal bli med noen venninner ut i morgen eller ei.. skummeelt[8D]

Du skal bake brownies!! Har en good oppskrift til deg visst du vil[;)]

bursdagsfest hos et vennepar , og da skal a mor nyte ei flaske vin !!! [:D]

her tror jeg det blir tidlig kveld...dere skjønner att Ella mella våkna kl 2 i natt... vi trilla vogna vi gynga baggen vi skifta bleie vi holdt hu innte åss, hu fikk pupp hu fikk vann ... og kl halv 6 måtte jeg bare innse att Ella ikke hadde tenkt og sove.. hun sov sånn 10 min hyl osv,,, barna har vært til mamma mens jeg dro og handlet litt, skal være hjemme alene med barna i morgen HELE dagen ... sambo skal på fest.. handlet meg biff gratinerte poteter osv...nå er det staffet snart =)=)

nå skal jeg bake boller [:)]
senere i kveld skal sambo passe unga og jeg skal ut på jente kveld [:D]

Min pappa har bursdag i dag så imorgen skal vi ta turen dit. Skal bake en tropisk aroma å ha med meg dit[:)] Det er ganske snadder syns jeg da[:D]

Ikke store planene her, kose meg hjemme med mannen! Må kose ekstra mye med han for tiden siden han sa ja til og sende meg på jentetur til Agia Napa alene[:D]
Så derfor blir det taco til middag i dag og kanskje litt kos i kveld[8D]

ORIGINAL: tinuzz

Ikke store planene her, kose meg hjemme med mannen! Må kose ekstra mye med han for tiden siden han sa ja til og sende meg på jentetur til Agia Napa alene[:D]

Da er mannen din snill da [:D] når skal du dit? Har vært der 2 ganger med jentene, var skikkelig morro. [:D][8D][:D]

Ser litt stafett no, imens lillegull sover. Utslått etter vaksine i går og ei lang feber-natt. Fortsatt 38,5 i feber...[:'(]
Skal på "cafè" i barnehagen etterpå og få servert fastelavensboller av storegull[:D]

I kveld blir det kakebaking til bursdagsfeiring i morgon. Eg og veslebroren min har bursdag på søndag, så feirer sammen[:D][;)] Eg blir 27[:-] og han blir 13[:D]...ja...fikk han på 14 årsdagen min...tidenes bursdagsgave[:D]

ORIGINAL: Carrie86

Da er mannen din snill da [:D] når skal du dit? Har vært der 2 ganger med jentene, var skikkelig morro. [:D][8D][:D]

hehe, ja! Tror ike han liker det så veldig men han skal få reise på guttetur en gang så da var det greit[;)]
Vi reiser 23 mai[:D] Aldri vært der så blir morro, de jeg reiser meg har vært der mange ganger[;)]

ORIGINAL: Carrie86

Muffins med amerikans smørkrem!!! [:D][:D] kaloribombe, men utrolig enkelt og godt. [:D] eller ordentlig hjemmelaga sjkokolade kake med morsom pynt [:)]

Her har vi akkurat kommer hjem fra gåtur. I kveld skal vi handle og ha familie kveld [:)] sambo skal dømem hocky kamp både imorgen og søndag. [&:]

GOD helg til deg og Dennis Tihii89 [:D]

Hehe, var akkurat det jeg laga sist[;)] Svææære sjokolademuffins med maaaaasse smørkrem[:D] Sjokoladekake ja, kanskje.. Det frista egentlig[;)]

Flink dua, ute å går tur og greier[;)][;)] Her sitter jeg fint planta i soffan idag. Og her blir jeg, for Dennis sover[:D]

God helg til deg og Leander og[:D]

ORIGINAL: Klarforbaby

Whaaaat? Er der FREDAG alt? Herregud, mulig å bli så døgnvill? [8D][8D]

Hmm, da må jeg bestemme meg for om jeg skal bli med noen venninner ut i morgen eller ei.. skummeelt[8D]

Du skal bake brownies!! Har en good oppskrift til deg visst du vil[;)]

Ja, sant! Synes det er helg hele tia jeg[8D] Men ja! Klart du skal være med venninne dine ute.. Det verste er å dra - når man er ute så går det bra[;)]

Jaaa, vil veldig gjerne ha oppskrift![:D][:D]

ORIGINAL: **Siljemor**

bursdagsfest hos et vennepar , og da skal a mor nyte ei flaske vin !!! [:D]

Heeeerlig[:D][:D] Ta noen slurker for meg og[;)]

ORIGINAL: EnToTre

her tror jeg det blir tidlig kveld...dere skjønner att Ella mella våkna kl 2 i natt... vi trilla vogna vi gynga baggen vi skifta bleie vi holdt hu innte åss, hu fikk pupp hu fikk vann ... og kl halv 6 måtte jeg bare innse att Ella ikke hadde tenkt og sove.. hun sov sånn 10 min hyl osv,,, barna har vært til mamma mens jeg dro og handlet litt, skal være hjemme alene med barna i morgen HELE dagen ... sambo skal på fest.. handlet meg biff gratinerte poteter osv...nå er det staffet snart =)=)

Hjelper, kan tenke meg du er sliten da ja.. Får virkelig håpe hun sover i natt![:)]

Kos deg med biff du, det fortjener du[:D]

ORIGINAL: ~Emilie sin Mamma~

Min pappa har bursdag i dag så imorgen skal vi ta turen dit. Skal bake en tropisk aroma å ha med meg dit[:)] Det er ganske snadder syns jeg da[:D]

tropisk aroma? og det er?[:)] Grattis med pappan din idag![:D][:D]

ÅÅÅÅÅH!![:D][:D] når skal du dit? Jeg ooog vil til syden[:)][:)] Lucky yooou!

Back
Topp