Fredag og snart helg

Hun pleier å sove ganske bra på natten! Takk :) hadde ikke feber i kveld, men skikkelig slapp, så godt å få komme seg i senga :)

Håper vesla de sovna til slutt da! Noen dager er det ikke så lett... :p

Håper ho får sovet det av seg i natt og blir frisk igjen:)

Jada, sovne til slutt etter at pappan lå og sang en stund. I benenden, på tværs oppå dyna:p
 
Ingen planer, og det er herlig :) har hatt travle lørdager i det siste, så godt å våkne til helg uten å måtte tenke på alt som skal gjøres i løpet av dagen. I morgen skal lille til svigermor noen timer på morgenen
 
Våknet til dette.

6393b077d96ef2097dd14e0a67f34a47.jpg
 
Å fy, den kom litt for sent etter min smak! Men sikkert kjekt for unga.
 
Her skinner sola og det drypper av taket i dag:) Snuppa sover første luren sin og jeg sitter å lurer på om jeg skal dra på senteret eller bli hjemme i sola. Ser nå at vi skulle hatt litt uteleker da det ikke er noe særlig å dra akebrett her lenger. Bøtte, spade og slike leker, for det har vi jo så klart ikke. Det er så kjett å bruke tid inne på senteret i fin været, men hva skal vi finne på ute uten leker?!:wacky:
 
Hehe =) Vi har liksom ikke noe sted å leke med uteleker, annet enn en lekeplass full av kattebæsj. Ikke fristende akkurat! Men vi har en ball eller to, og en trillebåre, det får holde. Så kan vi lage leker av pinner og kongler :p *studentbudsjett* Til sommeren er planen å lage sandkasse hos svigers! Det blir stas =)

Jeg sitter og gjør ingenting. Har det egentlig litt travelt. Men var så oppblåst når vi kom hjem fra tur at jeg måtte bare sette meg ned litt. Gleder meg til det går over! Vesla sover en tidlig dupp i dag, da hun våknet klokka halv seks pga tett nese :( Når jeg sto opp halv 9 holdt hun på å sovne på puppen, så da var det bare å få spist forkost, og kommet seg avgårde på tur =) sovna pladask! Håper hun sover til vi skal dra sånn i 1- tiden. Kanskje hun må ha en dupp til i dag, så får vi håpe at hun sover bedre i natt...
 
Leker av pinner og kongler er jo kjempeartig:D Her blir det nok en god blanding;) vi har kjempestor plass og boltre oss på, men nå erdet enten gjørme/grus, is eller rotten snø som er klissbløt. Så greit å ha noe å drive med. Blir nok rett å slett en "kjapp" tur på shopping;)

Stakar lita, ikke greit å være i dårlig form:( godt å få sove på dagen da hvertfall.
Åh, den tia man konstant er oppblåst er kje, ikke nok med at det er ubehagelig man føler seg så lite fin da også.
 
Jeg v et ikke... Jeg er så pass slank at det ser bare ut som jeg er gravid [emoji14] forrige svangerskap følte jeg meg skikkelig lite fin på den tiden her.. Men føler meg skikkelig dritt, og så mye gass at mannfolket ikke er no glad i meg for tiden [emoji14]
 
Last edited:
Vanskelig å skulle holde det skjult da.
Jeg husker jeg bare så ut som jeg hadde lagt på meg masse:oops: og jeg hadde litt for mye fra før.

Hehe:wacky: han har stor skyld i hele gassen så han får bare holde ut;)
 
Nei jeg sa det til sambo i sta, og viste frem magen, at det er jo ikke mye poeng i å holde det hemmelig :p spent på om jeg klarer å holde det hemmelig for mamma. Har så lyst til å ha det for meg selv en liiiten stund til!
Jeg hadde noen kilo ekstra jeg også. Ikke så veldig mye, men litt studentflesk :p Nå er jeg så tynn etter ammingen at han vi leier av lurte på om jeg var frisk :p men føler meg egentlig helt perfekt.

Ja skal si det til han neste gang han klager ;)
 
Jeg håper vi kan ha det litt for oss selv neste gang, sist så var jeg så dårlig så måtte si det:) var noen konfirmasjoner og familieselskaper flere helger på rad, og jeg kunne knapt nok gå fra badet. Og det begrenser seg hvor lenge man kan være "sjuk";)
Lykke til hos mor di, spennende å høre om du klarer det.
Jeg har jo gått opp mens jeg har amma:eek: så prøver å få gått ned litt før vi starter prøvinga.
 
Hun er syk så da blir dagen litt annerledes :) hun sover nå ;-) helt utslått! Var egentlig utslått klokka 5 når jeg vekte henne :p

Ja det er koselig! Har bare ei venninne hjemmefra. Nå skal mamma flytte nordover så da blir det såennende å se om vi fortsatt klarer å holde kontakten.. :)

Hvordan går det med snuppa di?:)
 
Hvordan går det med snuppa di?:)
Det går bedre :) sov godt i natt etter hun fikk litt ingefær, sitron og honningte i går kveld. I dag har hun vært høyt og lavt! Ikke hatt tid til å sitte stille (annet enn på fanget til mormor og onkel :p) Hoster litt da og har litt rennende nese...
 
Det går bedre :) sov godt i natt etter hun fikk litt ingefær, sitron og honningte i går kveld. I dag har hun vært høyt og lavt! Ikke hatt tid til å sitte stille (annet enn på fanget til mormor og onkel :p) Hoster litt da og har litt rennende nese...

Hehe, går riktig vei da;)
Skjønner ikke at så små neser kan produsere så mye snørr hele tia jeg da:wideyed: Vi tørker hele tiden, men formen er heldigvis bra:)
 
Hehe, går riktig vei da;)
Skjønner ikke at så små neser kan produsere så mye snørr hele tia jeg da:wideyed: Vi tørker hele tiden, men formen er heldigvis bra:)
Mamma lurte på om jeg visste hvor mye de kan produsere. Jeg sa jeg ikke trengte vite det :p det er ufattelige mengder altså! Tenk hvor myet kroppen jobber og hvor mye ekstra væske de trenger!
 
Mamma lurte på om jeg visste hvor mye de kan produsere. Jeg sa jeg ikke trengte vite det :p det er ufattelige mengder altså! Tenk hvor myet kroppen jobber og hvor mye ekstra væske de trenger!

Enig med deg i den:p
Det er ikke noe rart dem både er slitne og survete til tider. Du kjenner jo sjøl hvor slitsomt det er å være snørrete.
 
Back
Topp