Fredag og snart helg

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Vips så var det fredag og helg igjen. Har dere noen planer for helga da?

Vi skal på familieskirenn på søndag hvertfall, ellers har vi ikke lagt så store planer. Se ann været litt i morra. Kanskje vi tar oss en skitur, lille storkoser seg i pulken:)
 
Ingen store planer i helga.

Klubbsalg på sportsbutikken for fotballlaget, eldstemann skal muligens ha nye fotballsko. Ellers ganske åpen helg, ikke lagt noen spesifikke planer og tar det litt etter formen på ungene Har hatt mellomste hjemme fra bhg i dag, og det har hun hatt godt av så hun er i mye bedre form nå enn i morges så jeg satser på at hun ikke er syk i helga. Er de andre friske også er alt fra svømmehallen, besøke besteforeldre, vennebesøk for ungene etc aktuelt
 
Last edited:
Litt godt med noen helger som er litt åpne også, bare det ikke blir for mange av dem etter hverandre.
Håper formen til gjengen holder seg bra da:) så dere får funnet på noe.
Vi må også se ann formen litt, men bortsett fra litt hosting så er den ganske grei.
 
Det har vært perioder med "noe på planen" hver eneste helg i 4-5-6 uker på rappen, så det er luksus med helger uten låste planer :)
 
Ingen planer denne helgen. Skal hente eldste i bhg nå også skal vi bare kose oss i dag. Skjedde nok i går. Går nok en tur i morgen, bare håper det slutter å blåse så fælt snart.
 
Mannen reiser vekk i helgen så da blir jeg "aleinemor" i helgen som jeg kaller det :p men i kveld skal jeg på kinopremiere og se skjønnheten og udyret! Det gleder jeg meg til! [emoji16][emoji173]
 
Ingen planer denne helgen. Skal hente eldste i bhg nå også skal vi bare kose oss i dag. Skjedde nok i går. Går nok en tur i morgen, bare håper det slutter å blåse så fælt snart.

Litt sånn "travel nok dag i går" her også ja.
 
Mannen reiser vekk i helgen så da blir jeg "aleinemor" i helgen som jeg kaller det :p men i kveld skal jeg på kinopremiere og se skjønnheten og udyret! Det gleder jeg meg til! [emoji16][emoji173]

Ååh, den vil jeg se også:) Kan du si hvordan den var etter at du har sett den?
 
Da er barnerommet faktisk ferdig, skal bare innom jusk i morgen og kjøpe en liten madrass *love*

i dag blir det pannekaer til midddag og hjemmekos.

Imorgen blir det loppemarked for alle pengene, og hjemmekos på kvelden.

Søndag blir det barnebursdag og lille sølv bengalen vår skal på ferie hos vertfamilien sin.
 
Så godt å endelig være ferdig:) Det håper jeg vi blir snart og, sjøl om jeg tviler på at A blir flytta inn dit med det første. Så mye lettere å dove på samme rom når vi ammer om natta enda.
 
Denne uka har gått utrolig fort, to dager på kurs og en dag hjemme med sykt barn gjorde sitt til at uka fløy avsted[emoji4] Vi får besøk på dagen i morgen av bror til mannen og ene ungen, så eldstejenta gleder seg stort til det. Ellers er det lite planer, og det er egentlig nokså herlig[emoji1]

Men på søndagskveld, da skal jeg på kino å se Skjønnheten og udyret med noen venninner. DET gleder jeg meg til![emoji16]
 
Mannen vasker opp/rydder kjøkkenet og lager mat. Herlig helg :)
 
Mannen reiser vekk i helgen så da blir jeg "aleinemor" i helgen som jeg kaller det [emoji14] men i kveld skal jeg på kinopremiere og se skjønnheten og udyret! Det gleder jeg meg til! [emoji16][emoji173]
Ååh misunnelig på deg! Skal med ei venninne, hun lurte på søndag men da kan jeg ikke. Håper å få sett den snart!
 
Venter på at sambo skal komme hjem så vi kan lage pizza! Jenta har sovet fra kvart over 2 til 5, så hun er litt opplagt og blir vel våken litt ekstra i kveld :)

I morgen skal sambo jobbe. Og på søndag skal han på studietur, blir borte til tirsdag. Dermed benytter jeg sjansen til å dra hjem til mamma. Muligens møte ei venninne som jeg ser veldig sjeldent.
I morgen blir vi med han på jobb for å se om vi kan få hilse på kjeene som er født nå :)
 
Mannen vasker opp/rydder kjøkkenet og lager mat. Herlig helg :)

Så herlig:) Her driver mannen å instalerer ei pumpe som skal skifte ut kjellerlufta og alt drit den inneholder med frisk luft. Så kan vi kanskje få brukt kjelleren til oppbevaring i det minste.
 
Venter på at sambo skal komme hjem så vi kan lage pizza! Jenta har sovet fra kvart over 2 til 5, så hun er litt opplagt og blir vel våken litt ekstra i kveld :)

I morgen skal sambo jobbe. Og på søndag skal han på studietur, blir borte til tirsdag. Dermed benytter jeg sjansen til å dra hjem til mamma. Muligens møte ei venninne som jeg ser veldig sjeldent.
I morgen blir vi med han på jobb for å se om vi kan få hilse på kjeene som er født nå :)

Da hadde det ikke vært kvelden før ved 10tia sikkert. Blir helkrise hvis ho sover lengere enn kl 4.
Så koselig å treffe venninner som man ser sjeldent. Det burde jeg gjøre snart også.
 
Da hadde det ikke vært kvelden før ved 10tia sikkert. Blir helkrise hvis ho sover lengere enn kl 4.
Så koselig å treffe venninner som man ser sjeldent. Det burde jeg gjøre snart også.

Hun er syk så da blir dagen litt annerledes :) hun sover nå ;-) helt utslått! Var egentlig utslått klokka 5 når jeg vekte henne :p

Ja det er koselig! Har bare ei venninne hjemmefra. Nå skal mamma flytte nordover så da blir det såennende å se om vi fortsatt klarer å holde kontakten.. :)
 
Hun er syk så da blir dagen litt annerledes :) hun sover nå ;-) helt utslått! Var egentlig utslått klokka 5 når jeg vekte henne :p

Ja det er koselig! Har bare ei venninne hjemmefra. Nå skal mamma flytte nordover så da blir det såennende å se om vi fortsatt klarer å holde kontakten.. :)

Ja, da blir det ofte litt annerledes. Håper ho får sove ordentlig i natt da:) Vi har ei frøken som nekter å sove i kveld:p Masse god bedring til frøkna di.

Ser hvor lett det er å miste kontakten når man ikke bor langt unna også.
 
Ja, da blir det ofte litt annerledes. Håper ho får sove ordentlig i natt da:) Vi har ei frøken som nekter å sove i kveld:p Masse god bedring til frøkna di.

Ser hvor lett det er å miste kontakten når man ikke bor langt unna også.
Hun pleier å sove ganske bra på natten! Takk :) hadde ikke feber i kveld, men skikkelig slapp, så godt å få komme seg i senga :)

Håper vesla de sovna til slutt da! Noen dager er det ikke så lett... :p
 
Back
Topp