Fredag og helg

Anjalef

Gift med forumet
God formiddag.

Sovet godt i natt, sto opp for 30 min siden.
Har mye å gjøre i dag og, gjøre meg ferdig på badet også begynne på soverommet vårt.

Her er det -22 i dag, kaldt ja. Var 17,4 inne når jeg sto opp for en time siden.

Huff ja, helg igjen. Jeg har ikke spart meg opp nok krefter til helg enda, men det går vel bra likevel. Jeg er ikke sikker på hva denne dagen bringer, men jeg forventer ikke store ting av meg selv i dag heller. Jeg må prøve å hvile meg. Dessuten begynte jeg på matchende monsterbukse til Maja i går så det blir nok en del strikking.

I helgen skal Frida få hovedsoverommet til rom. Hun har rett og slett ikke plass til alle lekene sine på sitt rom, så nå flytter jeg inn på hennes med en squeeze fit til dobbeltsenga. Nattbordet blir stående foran en skapdør da, men men. Det er jo bare midlertidig for Maja skal ha det rommet om ikke lenge.

God helg alle sammen.

Fredag og helg!!! juhu!!![:)]

Nathalie er en sjusover for tida, så vi sto ikke opp før halv ni[8D], ganske deilig siden jeg sover så lite om nettene, så får jeg hvertfall slappet av litt på morningen[:)]. Her er også kaldt, med sol. Herlig!!! Er glad så lenge det ikke regner og blåser jeg[:D].

Begynte på monsterbukse i går til snuppa, men syns den ser gigastor ut[&:]! Eller så er det jeg som har en lietn unge... HUn er syltynn så det kan jo være derfor buksen ser stor ut.[8|] KOmmer til å sagge skikkelig i denne[:D]. skal dele av til bein nå, men vurderer å rekke opp igjen. hmmm... får se hva jeg gjør. Kan jo muligens sy den inn i sidene på maskin etterpå og....

Jeg har hatt husmorvikar her i dag, så nå er huset shinet. Passet på å "demontere" juletreet også (klippet av grenene så det var enkelt å hive det ut døra), så nå er det endelig ute av huset og hun fikk støvsugt og vasket bort 99% av nålene...

I dag har jeg sortert kommoden til Johanna, fått kastet eller lagt bort ting som hun har vokst fra. Har også sittet og satt bilder i album - fikk 200 bilder fra Japanhpoto i går og skulle ønske jeg hadde bestilt mange fler, for de ble fine. Sannelig godt å komme igang med fotoalbum, for jeg har så himla mye bilder på pc'n. Har tatt bilder fra 13.09.06 og omtrent halvannet år frem ,med litt bilder fra hver måned, så vi får en tidslinje med noen hverdags- og noen høytidsøyeblikk. litt gøy å ha album å bla i også synes jeg. Må komme igang med scrapping igjen ogås, men det går ikke å scrappe alt uansett.

Har også sittet en del med lillebror på armen - stakkaren er så tett og surklete i nese og bryst at jeg synes synd på han. Håper det går seg til nå, ellers må jeg vurdere å ringe legenså vi får sett litt på han.

Skulle absolutt vært i butikken og handlet middag, men tør ikke ta August med ut i kulda, så Johanna får restemiddag i dag, så kan jeg eller G reise ut og handle sen middag til oss når hun sitter og ser barne-tv

Våknet i morges og var skikkelig uggen i kroppen!! Typisk å få omgangsyken nå da.. Mannen kom hjem og kjørte Solveig til bhg! Jeg og Aslak sov videre.. og da jeg stod opp så var det "Bare" tante rød som kom på besøk.. ikke kjekt det heller da! Men til neste uke blir det hormonspiral og da tenker jeg hun ikke viser seg her på LANG tid!!!![8D]

Nå har formen kommet seg, jeg har fått ryddet kjøkkenet, betalt regninger (og faktisk ha mer penger enn jeg hadde forventet igjen). Nå Sover Aslak i vognen! Han har hatt noen urolige døgn i det siste. Men i dag så fikk han en heftig bleie og spiste bra etterpå. Så jeg håper det er ordnet nå! Har vertfall planer om å slå ut håret...eller tre på meg danseskoa og svinge meg på lørdag!!!! Og skal gå FØR leggetid!!!!! AC-time!! VELFORTJENT![:D]

Nå i dag har jeg planer om å få handlet litt, men nå sover jo minien her.. hm.. huff så leit! Da blir det BV i stedet!!! Senere skal vi på bading!!! Weee blir så kjekt![:D]

ORIGINAL: lenemor

Jeg har hatt husmorvikar her i dag, så nå er huset shinet. Passet på å "demontere" juletreet også (klippet av grenene så det var enkelt å hive det ut døra), så nå er det endelig ute av huset og hun fikk støvsugt og vasket bort 99% av nålene...

I dag har jeg sortert kommoden til Johanna, fått kastet eller lagt bort ting som hun har vokst fra. Har også sittet og satt bilder i album - fikk 200 bilder fra Japanhpoto i går og skulle ønske jeg hadde bestilt mange fler, for de ble fine. Sannelig godt å komme igang med fotoalbum, for jeg har så himla mye bilder på pc'n. Har tatt bilder fra 13.09.06 og omtrent halvannet år frem ,med litt bilder fra hver måned, så vi får en tidslinje med noen hverdags- og noen høytidsøyeblikk. litt gøy å ha album å bla i også synes jeg. Må komme igang med scrapping igjen ogås, men det går ikke å scrappe alt uansett.

Har også sittet en del med lillebror på armen - stakkaren er så tett og surklete i nese og bryst at jeg synes synd på han. Håper det går seg til nå, ellers må jeg vurdere å ringe legenså vi får sett litt på han.

Skulle absolutt vært i butikken og handlet middag, men tør ikke ta August med ut i kulda, så Johanna får restemiddag i dag, så kan jeg eller G reise ut og handle sen middag til oss når hun sitter og ser barne-tv

Kjenner meg så alt for godt igjen!! Stakar liten!! Håper det slipper taket nå!

Blir herlig med helg:)
I dag har jeg ryddet bort jula, og holder på å vaske enda.
Mannen startet i sin nye jobb på tirsdag, så der er et lite overskudd for tiden.
Så da tenkte jeg ha "alt klart" til helgen, så da kan vi kooooose oss som familie,
uten å tenke på rydding vasking osv :)

GOOOD (og kald) helg, alle sammmmen :)

PS! Nora hilser alle sammen [:)]

Hei jenter! [:D]
Her var natten halvurolig.. Maren er og blitt veldig tett i nesa.. (Vi forventa jo det da etter barmehagestart.. [:D]) Men heldigvis ikke feber da.. Men holdt henne hjemme likevel, siden hun er så ny og var så tufs.. Så får vi håpe på ny frisk på mandag.. [:)] Det har nå gått veldig fint nå i starten da..! Ho har sovet i barnehagen og alt.. Kjempefint..!

Nå skal vi hente lillebror og så må vi på butikken og handle.. Vet ikke helt hva jeg skal finne på til middag i dag.. Må vel bli noe kjøtt og grønnsaker.. Hehe.. [:D] Går strålende med ketolysen, og har denne gangen klart å ikke veie meg hver dag.. [8D] Sist gjorde jeg det, og det gikk ned dag for dag.. Men desto større (forhåpentligvis) forskjell mellom hver gang når jeg veier meg sjeldnere.. Hehe..!

Lurer på om vi skal på kino i kveld! "Luftslottet som sprengtes" Jeg har iallefall veeeldig lyst!! [:)]

Jeg kjenner i magen at jeg er litt misunnelig på deg som er i ferd med å rase ned i vekt, almyrida. Jeg unner deg det, men jeg må si jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig med amming og kan slanke meg skikkelig.

ORIGINAL: namba

Jeg kjenner i magen at jeg er litt misunnelig på deg som er i ferd med å rase ned i vekt, almyrida. Jeg unner deg det, men jeg må si jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig med amming og kan slanke meg skikkelig.

Ja, det gjenstår jo å se da.. Er ikke alltid det går så fort og så bra man ønsker.. Men så skal det jo heller ikke gå for fort da.. [:)]
Men det blir iallefall spennende å se..! Det funka sist, så håper det gjør det nå og..

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: namba

Ja, det gjenstår jo å se da.. Er ikke alltid det går så fort og så bra man ønsker.. Men så skal det jo heller ikke gå for fort da.. [:)]
Men det blir iallefall spennende å se..! Det funka sist, så håper det gjør det nå og..

Jeg tror det må bli noe sånt på meg også denne gangen. Jeg er såpass dårlig i bekkenet denne gangen at jeg får ikke forbrent noe særlig med trening - og så er jeg jo så glad i mat også, så jeg er nødt til å prøve noe der jeg faktisk kan SPISE.

I dag har vi ikke gjort noe særlig, bare vært hjemme og kost oss [:D]
Nå skal barna sove så skal jeg sette med me cola og ostepop å heie på Team Åge [:D][:D]

Krysser fingrene for at det ikke er noe som vedvarer *superberta*. Jeg unner INGEN å ha hodepine som svangerskapsplage!

Back
Topp