Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lenemor
Jeg har hatt husmorvikar her i dag, så nå er huset shinet. Passet på å "demontere" juletreet også (klippet av grenene så det var enkelt å hive det ut døra), så nå er det endelig ute av huset og hun fikk støvsugt og vasket bort 99% av nålene...
I dag har jeg sortert kommoden til Johanna, fått kastet eller lagt bort ting som hun har vokst fra. Har også sittet og satt bilder i album - fikk 200 bilder fra Japanhpoto i går og skulle ønske jeg hadde bestilt mange fler, for de ble fine. Sannelig godt å komme igang med fotoalbum, for jeg har så himla mye bilder på pc'n. Har tatt bilder fra 13.09.06 og omtrent halvannet år frem ,med litt bilder fra hver måned, så vi får en tidslinje med noen hverdags- og noen høytidsøyeblikk. litt gøy å ha album å bla i også synes jeg. Må komme igang med scrapping igjen ogås, men det går ikke å scrappe alt uansett.
Har også sittet en del med lillebror på armen - stakkaren er så tett og surklete i nese og bryst at jeg synes synd på han. Håper det går seg til nå, ellers må jeg vurdere å ringe legenså vi får sett litt på han.
Skulle absolutt vært i butikken og handlet middag, men tør ikke ta August med ut i kulda, så Johanna får restemiddag i dag, så kan jeg eller G reise ut og handle sen middag til oss når hun sitter og ser barne-tv
ORIGINAL: namba
Jeg kjenner i magen at jeg er litt misunnelig på deg som er i ferd med å rase ned i vekt, almyrida. Jeg unner deg det, men jeg må si jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig med amming og kan slanke meg skikkelig.
ORIGINAL: Almyrida81
ORIGINAL: namba
Jeg kjenner i magen at jeg er litt misunnelig på deg som er i ferd med å rase ned i vekt, almyrida. Jeg unner deg det, men jeg må si jeg gleder meg veldig til jeg er ferdig med amming og kan slanke meg skikkelig.
Ja, det gjenstår jo å se da.. Er ikke alltid det går så fort og så bra man ønsker.. Men så skal det jo heller ikke gå for fort da.. [:)]
Men det blir iallefall spennende å se..! Det funka sist, så håper det gjør det nå og..