Fredag og helg :D

Eskil hat blitt så veldig glad i å leke med Duplo!
Puttere menneskene inn i biler, kjører rundt og prøver å bygge :D
OG så øver han seg litt på å gå da :)
369070DD-27C0-4790-942E-A6EAD50D0BAF-8643-000007C831ADDBD6_zpsf2027099.jpg

Så flink han er:D utrolig hva disse små får med seg..

★Sender fra pipe-gjøken★

Nei det er helt overkommelig da, og så har jeg tross alt valgt å a han selvregulere ammingen, og da blir det ofte slik :)

Ja:) ammet du T like lenge eller? Skulle ønske jeg opplevde amming like koselig og fint som det du gjør! :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Så flink han er:D utrolig hva disse små får med seg..

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, vi har ikke øvd særlig på slik lek i grunn. Men han leker jo masse med storebroren da =) Jeg ble så paff her første gangen han kjørte rundt med en bil og sa "brrrrrrr!" :p
De får mye "gratis" disse småsøsknene :D

Ja:) ammet du T like lenge eller? Skulle ønske jeg opplevde amming like koselig og fint som det du gjør! :D

★Sender fra pipe-gjøken★
Han ble ammet i ca 14 måneder, da ville han ikke ha mer siden han sov så godt på natta at produksjonen gikk mye ned :)
Blir spennende å se hvor lenge det blir denne gangen.

så fiiin bursdagsjente! Kjempesøt kjole :D

Takk:D kjolen er etter Emira:rolleyes::) var bilde av hello kitty foran, men det har slitt vekk :P (jeg var nok ganske glad i den) :P hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!

Her hadde vi ei hostekule i 04.30 tida som førte til oppkast og kaos OG lysvåken baby som begynte å skravle "hei pappa, Heihei mamma" :eek: :confused: Ble litt irritert på meg selv, for vi ga henne ei flaske mme da fordi hun sutra sånn og vi VET jo at mme'en fører til hosteanfall...dumme meg tenkte at hosten var blitt bedre og at det derfor ville gå fint o_O MEN det gjorde det altså ikke! :( Hun hosta og brakk seg, gulpa og spydde i en drøy time, og 05.30 slokna hun igjen, heldigvis, og sov 2 timer til! Enda godt var det for merka at jeg kom til å bli merkbart misfornøyd om hun skulle finne på å ta dag 04.30! :P

Nå har hele familien spist havregrøt til frokost og pappan har levert snuppa i bhg. Nå skal vi vaske huset og så skal vi kjøre på hytta i ettermiddag og sette ned urna til hunden! :)

Uff, at ikke den hostinga kan gi seg:( har erfaring på akkurat det der! Og det er helt grusomt.. men formen er fin ellers hos hun?

★Sender fra pipe-gjøken★

ååå, så stas!
T og jeg skal lage krone til Lillebrors bursdag :D

Å det er jo enda morsomere enn å bare få en!:D når har Eskil bursdag igjen?

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja, vi har ikke øvd særlig på slik lek i grunn. Men han leker jo masse med storebroren da =) Jeg ble så paff her første gangen han kjørte rundt med en bil og sa "brrrrrrr!" :p
De får mye "gratis" disse småsøsknene :D

Hehe ja de fanger opp mye av disse storesøsknene :D han har nok sittet å studert storebror;) merker på Liana at hun klarer seg mye mer sjøl når det kommer til lek å sånt, pga Emira, enn det Emira gjorde :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Han ble ammet i ca 14 måneder, da ville han ikke ha mer siden han sov så godt på natta at produksjonen gikk mye ned :)
Blir spennende å se hvor lenge det blir denne gangen.

Ja da kan man slutte med goood samvittighet:) hvertfall når dem selv velger å slutte;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Å det er jo enda morsomere enn å bare få en!:D når har Eskil bursdag igjen?

★Sender fra pipe-gjøken★
Han hadde det godt inne i magen han, så han har bursdag 3. oktober :D

Uff, at ikke den hostinga kan gi seg:( har erfaring på akkurat det der! Og det er helt grusomt.. men formen er fin ellers hos hun?

★Sender fra pipe-gjøken★

jada, hun er kvikk og rask ellers! Bare den dumme hosten :( Hun skravla mellom hostekulene i natt, til mammans store fortvilelse "heihei mamma" -nei, hysj, det er natt nå!" :p ;)

Good morning!
I natt mistet jeg tellingen på antall oppvåkninger og amminger :o
Men vi er oppe og i gang :D
Mamma leverer T i dag, og kommer innom for å prøve å bytte skoene til Lillebror som jeg kjøpte i går!
Klesmaskinen er i gang og jeg skriver ut forelesningsnotater for å forberede meg til samling i kveld og i morgen formiddag!
Håper alle får en fin dag :D :D

Usj a meg, kjipt med sånne netter:eek::confused: Er det nye tenner på vei? Håper denne natten byr på mye søvn:) Ha en fiin dag med gruppesamling:);):D

Håper dagen går greit unna på tross av en noe urolig natt hos dere, FruH.:)
Jenny er hos dm, jeg trakter kaffe og venter på forelesninga som starter 9.15. Må ordne meg litt også, for i dag er det gr.arb etter forelesninga, og jeg ser ikke helt smell ut enda.:p

I ettermiddag kommer ei venninne av meg og skal spise kakerester. I morra er det duket for barneselskap, så da håper jeg været blir fint. Vi skal uansett besøke noen lamaer som holder til litt borti veien her, så det blir stas for store og små. ;)

Kos deg med venninne besøk og lama titting:D Kule dyr, bare kjipt om de føler for og spytte litt:p;)

God morgen!
Her våknet Liana kl 6:eek: hadde jeg bare reist meg opp å gitt hun smokken med engang, så hadde hun kansje sovnet igjen:p men neeeida, jeg drøya det til hun var litt for våken:P

Jentene er levert i barnehagen, og Liana skal feire bursdag der idag:rolleyes::D jeg har akkurat fått i meg frokost, og skal begynne å bake en kake for imårra;) hvertfall prøve meg frem med ny kakeform og ny oppskrift:) ellers blir det vel husvask! Noe som ikke er like gøy som å bake :P heheh..

Ha en fiiiin fredag, jenter!:D

Litt bilder av før-bursdags-jenta som var klar for barnehagen♡
Vis vedlegget 30662
Vis vedlegget 30661
Vis vedlegget 30663
Vis vedlegget 30664

★Sender fra pipe-gjøken★

Foe ei lita nydelig bursdagsfrøken:rolleyes::) Blir nok kjempe stas mes bursdagsfeiring i bhgen:D Kos deg med kakebakinga:D;) gleder meg til og se resultatet:p;):cool::D

Eskil hat blitt så veldig glad i å leke med Duplo!
Puttere menneskene inn i biler, kjører rundt og prøver å bygge :D
OG så øver han seg litt på å gå da :)
369070DD-27C0-4790-942E-A6EAD50D0BAF-8643-000007C831ADDBD6_zpsf2027099.jpg

Hahah, se på skjønningen:rolleyes: Skikkelig moro han setter mennene i bilene og tøffer av gårde:D:D:D Emmeth tar gjerne mennene eller dyrene ut og kjører videre med bilene:p:cool:

God morgen!

Her hadde vi ei hostekule i 04.30 tida som førte til oppkast og kaos OG lysvåken baby som begynte å skravle "hei pappa, Heihei mamma" :eek: :confused: Ble litt irritert på meg selv, for vi ga henne ei flaske mme da fordi hun sutra sånn og vi VET jo at mme'en fører til hosteanfall...dumme meg tenkte at hosten var blitt bedre og at det derfor ville gå fint o_O MEN det gjorde det altså ikke! :( Hun hosta og brakk seg, gulpa og spydde i en drøy time, og 05.30 slokna hun igjen, heldigvis, og sov 2 timer til! Enda godt var det for merka at jeg kom til å bli merkbart misfornøyd om hun skulle finne på å ta dag 04.30! :P

Nå har hele familien spist havregrøt til frokost og pappan har levert snuppa i bhg. Nå skal vi vaske huset og så skal vi kjøre på hytta i ettermiddag og sette ned urna til hunden! :)

Det var da fælt som hu hoster da?:eek: Har ikke det pågått ganske lenge nå? Stakkars lita, fælt og hoste så man spyr:oops::confused: Så godt og få begravd han, men sikkert også litt trist!?

Ja, når du nevner det, så er det en tann på vei ut :D

Ååh, er det det ja;) hihi. Når vi har våkennetter har det som regel vært pga tenner eller sykdom. Hvor mange tenner har Eskil fått nå? Emmeth har fått 4 oppe og 4 nede;)

Back
Topp