Fredag og helg :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Good morning!
I natt mistet jeg tellingen på antall oppvåkninger og amminger :o
Men vi er oppe og i gang :D
Mamma leverer T i dag, og kommer innom for å prøve å bytte skoene til Lillebror som jeg kjøpte i går!
Klesmaskinen er i gang og jeg skriver ut forelesningsnotater for å forberede meg til samling i kveld og i morgen formiddag!
Håper alle får en fin dag :D :D

Håper dagen går greit unna på tross av en noe urolig natt hos dere, FruH.:)
Jenny er hos dm, jeg trakter kaffe og venter på forelesninga som starter 9.15. Må ordne meg litt også, for i dag er det gr.arb etter forelesninga, og jeg ser ikke helt smell ut enda.:p

I ettermiddag kommer ei venninne av meg og skal spise kakerester. I morra er det duket for barneselskap, så da håper jeg været blir fint. Vi skal uansett besøke noen lamaer som holder til litt borti veien her, så det blir stas for store og små. ;)

Lykke til med forelesning og gruppearbeid. Er det greit å jobbe slik via nettet, synes du?

Good morning!
I natt mistet jeg tellingen på antall oppvåkninger og amminger :o
Men vi er oppe og i gang :D
Mamma leverer T i dag, og kommer innom for å prøve å bytte skoene til Lillebror som jeg kjøpte i går!
Klesmaskinen er i gang og jeg skriver ut forelesningsnotater for å forberede meg til samling i kveld og i morgen formiddag!
Håper alle får en fin dag :D :D

Såpass ja:eek: kjedelig med sånne netter!
Ha en fin dag du å;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Håper dagen går greit unna på tross av en noe urolig natt hos dere, FruH.:)
Jenny er hos dm, jeg trakter kaffe og venter på forelesninga som starter 9.15. Må ordne meg litt også, for i dag er det gr.arb etter forelesninga, og jeg ser ikke helt smell ut enda.:p

I ettermiddag kommer ei venninne av meg og skal spise kakerester. I morra er det duket for barneselskap, så da håper jeg været blir fint. Vi skal uansett besøke noen lamaer som holder til litt borti veien her, så det blir stas for store og små. ;)

Ha en fin dag med kakerester og venninne-besøk:D og hils til lamaene :P hehe.. merkelige dyr:rolleyes::p

★Sender fra pipe-gjøken★

Såpass ja:eek: kjedelig med sånne netter!
Ha en fin dag du å;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja vi har noen slike netter innimellom, enda nå har det gått bedre en stuns og han har godtatt vann og smokk for å sove videre. Men det funket ikke i natt :p

God morgen!
Her våknet Liana kl 6:eek: hadde jeg bare reist meg opp å gitt hun smokken med engang, så hadde hun kansje sovnet igjen:p men neeeida, jeg drøya det til hun var litt for våken:P

Jentene er levert i barnehagen, og Liana skal feire bursdag der idag:rolleyes::D jeg har akkurat fått i meg frokost, og skal begynne å bake en kake for imårra;) hvertfall prøve meg frem med ny kakeform og ny oppskrift:) ellers blir det vel husvask! Noe som ikke er like gøy som å bake :P heheh..

Ha en fiiiin fredag, jenter!:D

Litt bilder av før-bursdags-jenta som var klar for barnehagen♡
1379056414522.jpg
1379056406135.jpg
1379056425659.jpg
1379056433433.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen!
Her våknet Liana kl 6:eek: hadde jeg bare reist meg opp å gitt hun smokken med engang, så hadde hun kansje sovnet igjen:p men neeeida, jeg drøya det til hun var litt for våken:p

Jentene er levert i barnehagen, og Liana skal feire bursdag der idag:rolleyes::D jeg har akkurat fått i meg frokost, og skal begynne å bake en kake for imårra;) hvertfall prøve meg frem med ny kakeform og ny oppskrift:) ellers blir det vel husvask! Noe som ikke er like gøy som å bake :p heheh..

Vis vedlegget 30662
Vis vedlegget 30661
Vis vedlegget 30663
Vis vedlegget 30664

★Sender fra pipe-gjøken★
Så fin hun er, klar for feiring :D

Ja vi har noen slike netter innimellom, enda nå har det gått bedre en stuns og han har godtatt vann og smokk for å sove videre. Men det funket ikke i natt :p

Ja man kan vel ikke se bort ifra urolige netter når man har små barn:rolleyes: men godt det ikke er sånn hver natt!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja man kan vel ikke se bort ifra urolige netter når man har små barn:rolleyes: men godt det ikke er sånn hver natt!:)

★Sender fra pipe-gjøken★
Nei det er helt overkommelig da, og så har jeg tross alt valgt å a han selvregulere ammingen, og da blir det ofte slik :)

God morgen!
Her våknet Liana kl 6:eek: hadde jeg bare reist meg opp å gitt hun smokken med engang, så hadde hun kansje sovnet igjen:p men neeeida, jeg drøya det til hun var litt for våken:p

Jentene er levert i barnehagen, og Liana skal feire bursdag der idag:rolleyes::D jeg har akkurat fått i meg frokost, og skal begynne å bake en kake for imårra;) hvertfall prøve meg frem med ny kakeform og ny oppskrift:) ellers blir det vel husvask! Noe som ikke er like gøy som å bake :p heheh..

Vis vedlegget 30662
Vis vedlegget 30661
Vis vedlegget 30663
Vis vedlegget 30664

★Sender fra pipe-gjøken★

så fiiin bursdagsjente! Kjempesøt kjole :D

Lykke til med forelesning og gruppearbeid. Er det greit å jobbe slik via nettet, synes du?
Takk for det!
Noen av forelesningene er vanskelige, og da kunne jeg tenkt meg å vært i et klasserom. Gruppearbeidet går veldig fint syns jeg. Det som er dumt, er at videokonferanseprogrammet vårt ikke er helt kompatibelt med windows8, noe som gjør enkle arbeidsoppgaver mer tungvinte.:p

God morgen!

Her hadde vi ei hostekule i 04.30 tida som førte til oppkast og kaos OG lysvåken baby som begynte å skravle "hei pappa, Heihei mamma" :eek: :confused: Ble litt irritert på meg selv, for vi ga henne ei flaske mme da fordi hun sutra sånn og vi VET jo at mme'en fører til hosteanfall...dumme meg tenkte at hosten var blitt bedre og at det derfor ville gå fint o_O MEN det gjorde det altså ikke! :( Hun hosta og brakk seg, gulpa og spydde i en drøy time, og 05.30 slokna hun igjen, heldigvis, og sov 2 timer til! Enda godt var det for merka at jeg kom til å bli merkbart misfornøyd om hun skulle finne på å ta dag 04.30! :P

Nå har hele familien spist havregrøt til frokost og pappan har levert snuppa i bhg. Nå skal vi vaske huset og så skal vi kjøre på hytta i ettermiddag og sette ned urna til hunden! :)

Eskil hat blitt så veldig glad i å leke med Duplo!
Puttere menneskene inn i biler, kjører rundt og prøver å bygge :D
OG så øver han seg litt på å gå da :)

så flink han er å gå! :)
Duplo er også kjempepopulært her! Hun har endelig funnet ut hvordan hun kan bygge og styrer fryktelig med det! :D Hun putter menneskene i munnen og kjører avgårde med bilene mens hun sier "brrrrrr" så menneskene flyr bortover gulvet :P

så flink han er å gå! :)
Duplo er også kjempepopulært her! Hun har endelig funnet ut hvordan hun kan bygge og styrer fryktelig med det! :D Hun putter menneskene i munnen og kjører avgårde med bilene mens hun sier "brrrrrr" så menneskene flyr bortover gulvet :p
Hehe :D Så søt! =)

God morgen!

Her hadde vi ei hostekule i 04.30 tida som førte til oppkast og kaos OG lysvåken baby som begynte å skravle "hei pappa, Heihei mamma" :eek: :confused: Ble litt irritert på meg selv, for vi ga henne ei flaske mme da fordi hun sutra sånn og vi VET jo at mme'en fører til hosteanfall...dumme meg tenkte at hosten var blitt bedre og at det derfor ville gå fint o_O MEN det gjorde det altså ikke! :( Hun hosta og brakk seg, gulpa og spydde i en drøy time, og 05.30 slokna hun igjen, heldigvis, og sov 2 timer til! Enda godt var det for merka at jeg kom til å bli merkbart misfornøyd om hun skulle finne på å ta dag 04.30! :p

Nå har hele familien spist havregrøt til frokost og pappan har levert snuppa i bhg. Nå skal vi vaske huset og så skal vi kjøre på hytta i ettermiddag og sette ned urna til hunden! :)
Usjameg, for et styr for dere alle sammen!
Bra hun sovnet igjen!

Usjameg, for et styr for dere alle sammen!
Bra hun sovnet igjen!

ja, blir så rådvill. Virker som om hosten har gått over fra slimhoste til mer tørrhoste, så vurderer om vi nå heller skal prøve hostedempende mixtur på natta for å se om det kan gi litt bedre søvn! Må nok ringe legen og spørre! o_O

Så fin hun er, klar for feiring :D

Hehe takk :) akkurat som om hun skjønte det, for hun var overlykkelig når hun så barnehagen:p hehe.. blir gøy å få hennes første krone:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe takk :) akkurat som om hun skjønte det, for hun var overlykkelig når hun så barnehagen:p hehe.. blir gøy å få hennes første krone:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★
ååå, så stas!
T og jeg skal lage krone til Lillebrors bursdag :D

Back
Topp