Fredag og helg :D

Jada, ser jo klart at hun hoster og hoster og hoster og så begynner hun å brekke seg og så kommer der :( så sitter klar med bøtte :p
Må ikke gi mme på natt for da begynner hun å hoste med en gang :eek: så da må vi heller holde ut sutring og gi vann :p;)

*Surfer mobilt*
Hva er det som gjør at hun hoster av mme da?

Jada, ser jo klart at hun hoster og hoster og hoster og så begynner hun å brekke seg og så kommer der :( så sitter klar med bøtte :p
Må ikke gi mme på natt for da begynner hun å hoste med en gang :eek: så da må vi heller holde ut sutring og gi vann :p;)

*Surfer mobilt*

Ja like greit om hun begynner å hoste av mme..men rart at det ikke skjer med vann å?

★Sender fra pipe-gjøken★

Så fiiin! :D
Hermine også elska krona si, peika og styra hver gang hun så den på hylla hjemme for hun skulle ha den på:p så måtte sette den nede på rommet hennes før hun brukte den opp;)

*Surfer mobilt*

Haha så søt hun er:rolleyes::D
Jeg må ta bilde med mobilen, av det bilde som hang i barnehagen idag! DET gliset når hun hadde på krona:D haha

★Sender fra pipe-gjøken★

Endele helg :-D
Og eg å fie ska kun kos oss :-D

Gled meg tell å kun va lamme snuppa mi <3 ellers så ska vi kansje fær på besøk te folk :-)

Hiv ut et par bilda av snuppa <3

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1379104270268.jpg
    1379104270268.jpg
    153,4 KB · Visninger: 14
  • 1379104300681.jpg
    1379104300681.jpg
    45,8 KB · Visninger: 13
  • 1379104322698.jpg
    1379104322698.jpg
    58,4 KB · Visninger: 13
For ei søt bursdagsjente! :D
Jeg er kjempesliten etter samling og gruppearbeid :eek:
Nå har jeg fått slappet av og spist litt snop, så blir det senga og oppladning til en lang skoledag i morgen :eek:

Hva studerer du?
Skoledag i mårra??? Hoff!

Eg har 4 daga i uka med forelesninga! og bruk av og tell å va igjenn etter skola, og eg biii sååå sliiiitn!
I mårra (vis mamma bi frisk) så ska eg å Fie ligg tell mamma, så ho kan hjølp meg med matematikken når Fie e lagt seg :)

Hva er det som gjør at hun hoster av mme da?
Melken danner mer slim i brystet/halsen så hun hoster mer :( slår ikke feil at det kommer hosteanfall konsekvent etter flaske, og så hoster hun til alt kommer opp igjen, men hvis hun bare får vann skjer det ikke :confused:

Melken danner mer slim i brystet/halsen så hun hoster mer :( slår ikke feil at det kommer hosteanfall konsekvent etter flaske, og så hoster hun til alt kommer opp igjen, men hvis hun bare får vann skjer det ikke :confused:
Øh ja, at jeg ikke tenkte på det. Det er jo samme problematikken som vi har med kumelk ;)

Hva studerer du?
Skoledag i mårra??? Hoff!

Eg har 4 daga i uka med forelesninga! og bruk av og tell å va igjenn etter skola, og eg biii sååå sliiiitn!
I mårra (vis mamma bi frisk) så ska eg å Fie ligg tell mamma, så ho kan hjølp meg med matematikken når Fie e lagt seg :)
Jeg tar en videreutdanning i Spesialpedagogikk, og den er på deltid da mange jobber fult ved siden av. Derfor har vi samling fredag ettermiddag og lørdag :p :D

Jo, nå har hun holdt på i over ei uke :( glemte helt av å ringe legen i morges for å få cosylan hostemixtur til henne så vi får prøve reseptfri Noskapin nå i helga og se om det hjelper noe! :confused:

Håper det kan hjelpe. Fikk du tak i det til henne? Hvordan gikk natten?

Back
Topp