Fredag og helg! :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Mannen får sove i dag, for han har bursdag :D
Begge gutta er våkne og vi ser litt barne-tv før vi ordner ferdig kake :D
ETter å ha kost oss med frokost og kake med bursdagsbarnet skal vi dra og bade i svømmehallen. Etter det skal vi møte familien min og spise på peppes :D
Ha en super fredag alle sammen - og god helg! =)

God morgen!
Begynner ikke før 09 idag så vi koser oss med frokost alle sammen:)
I grunn ganske koselig at snuppa var våken før vekkerklokka mi ringte, så fikk jeg et par timer sammen med henne før jobb:)
God fredag!

*Surfer mobilt*

God morgen!
I grunn ganske koselig at snuppa var våken før vekkerklokka mi ringte, så fikk jeg et par timer sammen med henne før jobb:)
God fredag!

*Surfer mobilt*
Så herlig!
Håper du får en finfin dag på jobb :D

Hei og hå!
ETter å ha kost oss med frokost og kake med bursdagsbarnet skal vi dra og bade i svømmehallen. Etter det skal vi møte familien min og spise på peppes :D

Hipp hipp hurra for mannen din! :-) dere må kose dere med kake, bading og peppes!

God morgen!
God fredag!

*Surfer mobilt*

Så deilig å ikke begynne før ni og få litt tid med snuppa di :-) ha en finfin dag på jobben!

Goood morning sunshines :-)
Vi har kosa oss med frokost og duplo. Det er veldig populært her! Nå sover snuppa og jeg slapper av. Vi skal treffe noen venner og barna i dag. Senere skal jeg lage lasagne så jeg og sambo kan kose oss med det i kveld :-)

Så koselig med et bursdagsbarn i familien;):) Gratulerer så mye :dance011 :cool05 :smiley-bounce015 :smiley-bounce013 :hug007 Og ha en fin feiring på peppes pizza med familien ikveld:) OG GOOOOOOd helg, ja:D

God morgen!
God fredag!

*Surfer mobilt*

Det er koselig du får noen kvalitetstimer sammen med henne før du skal på jobb<3 Ha en fin dag på jobb, søta:)

Goood morning sunshines :)
Vi har kosa oss med frokost og duplo. Det er veldig populært her! Nå sover snuppa og jeg slapper av. Vi skal treffe noen venner og barna i dag. Senere skal jeg lage lasagne så jeg og sambo kan kose oss med det i kveld :)

Hørtes ut som en veldig koselig dag, det:) Kose dere masse med lek og sravling;):D

Idag skal jeg ut og kose meg i hagen og klippe plenen;) Og ligge med rompestumpen høyt i været :cool14 Oh Yes. Skal bli rundt 18-20 grader idag, så bassenget til jentene skal huffepuffes opp og fylles i:D Ha ei flotters dag, snupper :smiley-angelic003 :blob3 ;)

Hei og hå!

Hurra for pappan i huset :D hehe kos dere masse idag! høres ut som en fin kommende dag for dere alle ;) :D

God morgen!
God fredag!

*Surfer mobilt*

Deilig med litt senere arbeidstid da :) håper du koste deg masse med familien og at du får en fin dag på jobb ;)

Goood morning sunshines :)
Vi har kosa oss med frokost og duplo. Det er veldig populært her! Nå sover snuppa og jeg slapper av. Vi skal treffe noen venner og barna i dag. Senere skal jeg lage lasagne så jeg og sambo kan kose oss med det i kveld :)

hehe duplo er gøy for store og små :P heheh..
Lasagne er digg! hehe kansje jeg å skal lage det? :P
Kos dere på venne/barne treff idag :)

Idag skal jeg ut og kose meg i hagen og klippe plenen;) Og ligge med rompestumpen høyt i været :cool14 Oh Yes. Skal bli rundt 18-20 grader idag, så bassenget til jentene skal huffepuffes opp og fylles i:D Ha ei flotters dag, snupper :smiley-angelic003 :blob3 ;)

Høres jammen ut som en herlig plan :) Kos dere masse alle sammen ;) Du får slenge deg oppi bassenge du å, om det blir for varmt :P hehe..

God fredag alle sammen :)
Her er det fin vær og meldt passe varmt :) Så får nok bli noen turer ut idag :D
Nå skal Liana snart få mat, så legge seg rundt 11:30.. Da hopper jeg i dusjen tenker jeg, også får vi ta litt husvask idag, siden det er helg ;) Lagde smoothie-is igår, så er spent på hvordan de smaker :P
God helg!

Flott vær her også , deilig :)

Så herlig!
Håper du får en finfin dag på jobb :D
Takk! Er herlig sommervær så er blitt skikkelig brun bare på to dager i barnehagen! :D går mye bedre idag enn i går, da syntes jeg det var helt forferdelig å være borte fra snuppa :p er sikkert bare en tilvenningssak;)
Mannen var innom her å hilste på da, så fikk hun leke i sandkassa. Hun vrææælte da han tok henne opp derifra for å gå, så hun blir nok å like barnehagen;)

*Surfer mobilt*

Så deilig å ikke begynne før ni og få litt tid med snuppa di :-) ha en finfin dag på jobben!
Takk! Er deilig å bo så nært jobben og da, gikk hjemmefra 08.50! :p:D

*Surfer mobilt*

hehe duplo er gøy for store og små :P heheh..
Lasagne er digg! hehe kansje jeg å skal lage det? :P
Kos dere på venne/barne treff idag :)

Det ble visst ikke noe treff i dag, så vi har vært å handla mat og vaska klær. Snuppa sovna nå så lurer på å hive meg rundt å lage lasagne mens hun sover. Meren først skal jeg ha en latte ;-)

Goood morning sunshines :-)
Vi har kosa oss med frokost og duplo. Det er veldig populært her! Nå sover snuppa og jeg slapper av. Vi skal treffe noen venner og barna i dag. Senere skal jeg lage lasagne så jeg og sambo kan kose oss med det i kveld :-)
Duplo er en slæger om dagen her også! Alle babylekene er plutselig SÅ kjedelige:eek: men hun bygger jo ikke da, river bare ned og spiser på den;)

*Surfer mobilt*

Back
Topp