Fredag morgen

Hehr godt samboer har peiling på pc..for jeg visste ikke at man kunne snu alt på skjermen engang :P

☆★hilsen meg★☆

Det er tydelig at en 1-åring trenger litt stimuli. Vi har sølvet i hele dag og han har vært klint inntil meg som en sugekopp og ropt mamamamam bare jeg har sett en annen vei :-p kjedet seg litt tror jeg. Selvom både pappaen og broren var her da jeg laget middag, var han som en klegg :-p knøt han så høyt på ryggen at han så godt over skuldra mi og dermed kunne få med seg alt samtidig som han fikk henge på meg :-)
Vi spiste kalkunfilet og wokede grønnsaker
Og jeg har nå en time out for meg selv mens de andre ser barne-tv
Vis vedlegget 39359

Så behagelig ut ;) hehe.. deilig med litt alenetid når man har klegg i hus :P

☆★hilsen meg★☆

Det er tydelig at en 1-åring trenger litt stimuli. Vi har sølvet i hele dag og han har vært klint inntil meg som en sugekopp og ropt mamamamam bare jeg har sett en annen vei :p kjedet seg litt tror jeg. Selvom både pappaen og broren var her da jeg laget middag, var han som en klegg :p knøt han så høyt på ryggen at han så godt over skuldra mi og dermed kunne få med seg alt samtidig som han fikk henge på meg :)
Vis vedlegget 39359

Åååå som jeg savner badekar, det så ikke rent lite digg ut:D:p

Hehehe, jeg er ikke alene med herpa pc ser jeg:D

Haha nei er nok ganske vanlig når man ikke passer på tingene :P mye har blitt ødelagt eller herpa her gjennom årene ;) Emira tok knekken på den gamle oppvaskmaskinen vår:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Haha nei er nok ganske vanlig når man ikke passer på tingene :p mye har blitt ødelagt eller herpa her gjennom årene ;) Emira tok knekken på den gamle oppvaskmaskinen vår:eek::p

☆★hilsen meg★☆

Oi, det var litt av en bragd for en liten kropp:cool: Jeg har fått herpa mobilen, den bør vel skiftes ut snart:D

Oi, det var litt av en bragd for en liten kropp:cool: Jeg har fått herpa mobilen, den bør vel skiftes ut snart:D

Haha kansje kjøpe en mobil som tåler å bli kastet rundt og som tåler vann?:P er nok mer som blir ødelagt det neste året å :P her ga det seg når Emira hadde blitt 2 år:eek::p;)

☆★hilsen meg★☆

Haha kansje kjøpe en mobil som tåler å bli kastet rundt og som tåler vann?:p er nok mer som blir ødelagt det neste året å :p her ga det seg når Emira hadde blitt 2 år:eek::p;)

☆★hilsen meg★☆

Vurderer det ja hehe:D Håper det roer seg hos oss rundt da også, hun slekter på faren og han lot seg ikke stoppe før han var 4 år:cool::D

Vurderer det ja hehe:D Håper det roer seg hos oss rundt da også, hun slekter på faren og han lot seg ikke stoppe før han var 4 år:cool::D

Haha ja da blir det full fres når dere får en til:P håper Leoh er roligere enn Liana :P men har mine tvil;)

☆★hilsen meg★☆

Min tante har strikka ullgensere til jentene for meg :) nå skal hun begynne på buksene som hører til :D

1383936612067.jpg

☆★hilsen meg★☆

Det er tydelig at en 1-åring trenger litt stimuli. Vi har sølvet i hele dag og han har vært klint inntil meg som en sugekopp og ropt mamamamam bare jeg har sett en annen vei :-p kjedet seg litt tror jeg. Selvom både pappaen og broren var her da jeg laget middag, var han som en klegg :-p knøt han så høyt på ryggen at han så godt over skuldra mi og dermed kunne få med seg alt samtidig som han fikk henge på meg :-)
Vis vedlegget 39359
Herlig timeout da :D
Hermine digger all plassen de har å leke på her (STORT hus), så hun er helt selvhjulpen her såfremst hun får mat og søvn :) ganske deilig ;)
Nå er det grønnsaker og dipp, og film :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei hei jenterrrr!

Som dåkk sekkert ha lagt merke tell så har eg ikje god tid på mårran og dagen tell å skriv her tell dåkk :oops:
Men prøv å ta det igjenn når Fie e lagt seg og eg ha fått rydda opp etter ho ;)

Eg ska no sætt meg ned å jær litt eksamens oppgava i bedriftøkonomi o_O
Arti fredagskveill :p

I mårra ska eg å Fie i bursdag tell tante jeinta mi som bi 7 år :D

Så då bi det vell full fræs på Fie…ho e så gla i oppmerksomhet når vi e ainner plassa :P

Eg e spent på om ho bi redd samboern tæll søstra mi..ho bruk å syns at han e litt skummel :eek:
E sekkert før at han e så lang…men ellers så e han lys, så eg sjønn ikje at ho e så redd han :p

jaja…vi fær no dit etter at Fie ha søve si første kvila :)

Ellers så ha eg å Fie kosa åss i dag :)
Fie e fortsatt litt "redd" eller skeptisk tell å bad :confused:
Sjønn ikje keffør at ho e det :( Ho ha ikje vøre det før….

Men så ska det no seies at ho e litt forkjøla og plages litt med ei tainn også e ho litt trøtt når vi har badetid….så ho ha ikje vøre i så godt humør :confused:
Så eg tenkt eg sku prøv i mårra og bad ho etter at ho ha søve kvila si, og ha spist, når ho e på tåpp i humøret :)

Så nydelige farger :D

Hehe ja :) dem skulle egentlig være helt like (begge som Emira sin), men så fant vi ut at garnet ble for tykt for Liana sin, så da brukte hun heller babyull på den :)

☆★hilsen meg★☆

Hei hei jenterrrr!

Som dåkk sekkert ha lagt merke tell så har eg ikje god tid på mårran og dagen tell å skriv her tell dåkk :oops:
Men prøv å ta det igjenn når Fie e lagt seg og eg ha fått rydda opp etter ho ;)

Eg ska no sætt meg ned å jær litt eksamens oppgava i bedriftøkonomi o_O
Arti fredagskveill :p

I mårra ska eg å Fie i bursdag tell tante jeinta mi som bi 7 år :D

Så då bi det vell full fræs på Fie…ho e så gla i oppmerksomhet når vi e ainner plassa :P

Eg e spent på om ho bi redd samboern tæll søstra mi..ho bruk å syns at han e litt skummel :eek:
E sekkert før at han e så lang…men ellers så e han lys, så eg sjønn ikje at ho e så redd han :p

jaja…vi fær no dit etter at Fie ha søve si første kvila :)

Ellers så ha eg å Fie kosa åss i dag :)
Fie e fortsatt litt "redd" eller skeptisk tell å bad :confused:
Sjønn ikje keffør at ho e det :( Ho ha ikje vøre det før….

Men så ska det no seies at ho e litt forkjøla og plages litt med ei tainn også e ho litt trøtt når vi har badetid….så ho ha ikje vøre i så godt humør :confused:
Så eg tenkt eg sku prøv i mårra og bad ho etter at ho ha søve kvila si, og ha spist, når ho e på tåpp i humøret :)
Kos dere i selskap i morgen :) kanskje det går bedre å bade hvis dere prøver det på morgenen i ei helg for eksempel? ;)

Kos dere i selskap i morgen :) kanskje det går bedre å bade hvis dere prøver det på morgenen i ei helg for eksempel? ;)

Jepp :) e det eg ha tenkt å prøv på :) å bad ho når humøret e på topp :)

Back
Topp