Hehe usjda!
Hehr godt samboer har peiling på pc..for jeg visste ikke at man kunne snu alt på skjermen engang
☆★hilsen meg★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe usjda!
Det er tydelig at en 1-åring trenger litt stimuli. Vi har sølvet i hele dag og han har vært klint inntil meg som en sugekopp og ropt mamamamam bare jeg har sett en annen veikjedet seg litt tror jeg. Selvom både pappaen og broren var her da jeg laget middag, var han som en klegg
knøt han så høyt på ryggen at han så godt over skuldra mi og dermed kunne få med seg alt samtidig som han fikk henge på meg
![]()
Vi spiste kalkunfilet og wokede grønnsaker
Og jeg har nå en time out for meg selv mens de andre ser barne-tv
Vis vedlegget 39359
Jaddaaaa.. her har Liana vært å ordnet
Vis vedlegget 39351
Også mangler det 3 knapper
Vis vedlegget 39352
☆★hilsen meg★☆
Ja det var på sin plass i dagSå behagelig uthehe.. deilig med litt alenetid når man har klegg i hus
☆★hilsen meg★☆
Det er tydelig at en 1-åring trenger litt stimuli. Vi har sølvet i hele dag og han har vært klint inntil meg som en sugekopp og ropt mamamamam bare jeg har sett en annen veikjedet seg litt tror jeg. Selvom både pappaen og broren var her da jeg laget middag, var han som en klegg
knøt han så høyt på ryggen at han så godt over skuldra mi og dermed kunne få med seg alt samtidig som han fikk henge på meg
Vis vedlegget 39359
Hehehe, jeg er ikke alene med herpa pc ser jeg![]()
Haha nei er nok ganske vanlig når man ikke passer på tingenemye har blitt ødelagt eller herpa her gjennom årene
Emira tok knekken på den gamle oppvaskmaskinen vår
☆★hilsen meg★☆
Oi, det var litt av en bragd for en liten kroppJeg har fått herpa mobilen, den bør vel skiftes ut snart
![]()
Haha kansje kjøpe en mobil som tåler å bli kastet rundt og som tåler vann?er nok mer som blir ødelagt det neste året å
her ga det seg når Emira hadde blitt 2 år
☆★hilsen meg★☆
Vurderer det ja heheHåper det roer seg hos oss rundt da også, hun slekter på faren og han lot seg ikke stoppe før han var 4 år
![]()
Herlig timeout daDet er tydelig at en 1-åring trenger litt stimuli. Vi har sølvet i hele dag og han har vært klint inntil meg som en sugekopp og ropt mamamamam bare jeg har sett en annen veikjedet seg litt tror jeg. Selvom både pappaen og broren var her da jeg laget middag, var han som en klegg
![]()
Vis vedlegget 39359
Så nydelige fargerMin tante har strikka ullgensere til jentene for megnå skal hun begynne på buksene som hører til
Vis vedlegget 39370
☆★hilsen meg★☆
Så nydelige farger
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Kos dere i selskap i morgenHei hei jenterrrr!
Som dåkk sekkert ha lagt merke tell så har eg ikje god tid på mårran og dagen tell å skriv her tell dåkk
Men prøv å ta det igjenn når Fie e lagt seg og eg ha fått rydda opp etter ho
Eg ska no sætt meg ned å jær litt eksamens oppgava i bedriftøkonomi
Arti fredagskveill
I mårra ska eg å Fie i bursdag tell tante jeinta mi som bi 7 år
Så då bi det vell full fræs på Fie…ho e så gla i oppmerksomhet når vi e ainner plassa
Eg e spent på om ho bi redd samboern tæll søstra mi..ho bruk å syns at han e litt skummel
E sekkert før at han e så lang…men ellers så e han lys, så eg sjønn ikje at ho e så redd han
jaja…vi fær no dit etter at Fie ha søve si første kvila
Ellers så ha eg å Fie kosa åss i dag
Fie e fortsatt litt "redd" eller skeptisk tell å bad
Sjønn ikje keffør at ho e detHo ha ikje vøre det før….
Men så ska det no seies at ho e litt forkjøla og plages litt med ei tainn også e ho litt trøtt når vi har badetid….så ho ha ikje vøre i så godt humør
Så eg tenkt eg sku prøv i mårra og bad ho etter at ho ha søve kvila si, og ha spist, når ho e på tåpp i humøret![]()
Kos dere i selskap i morgenkanskje det går bedre å bade hvis dere prøver det på morgenen i ei helg for eksempel?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app