Fredag kveld!

Lene1986

Forumet er livet
Hva skjer i kveld dag jenter???

Jeg sitter her med colaen min, snopet og skal poppe meg popcorn snart [:D]
Mini sover godt i senga si. [:D]

Kos deg med cola og snop og popcorn!!! Høres godt ut! (jeg har godtestopp......)

Her i huset er jentene nettopp lagt, og jeg skal snart i gang med å lage taco som vanlig på fredager. Så er det jo masse å se på tv i kveld, elsker fredagskvelder!

Nora er i seng, Neo ligger i kurven sin og vi voksne har inntatt sofaen[:)]

Mannen lagde pepperbiff og bakt potet til oss i kveld, det falt i smak hos både store og små[;)]

Ønsker alle en finfin kveld[:)]

ORIGINAL: *charaina*

Nora er i seng, Neo ligger i kurven sin og vi voksne har inntatt sofaen[:)]

Mannen lagde pepperbiff og bakt potet til oss i kveld, det falt i smak hos både store og små[;)]

Ønsker alle en finfin kveld[:)]
ååå.. Pepperbiff med bakt potet.... nam nam..

Har nettopp lagt snuppa, fikk være litt lenge våken idag siden det er fredag [;)]

Nå skal jeg snart farge etterveksten min, så skal jeg vel bare slappe av. Tenkte jeg skulle være litt tidlig i seng idag! Har snudd døgnet helt opp ned, så er så trøtt for dagen [:'(]

Her er det også snopestopp! Savner det faktisk ikke [:D]

ORIGINAL: Gullklomp

Har nettopp lagt snuppa, fikk være litt lenge våken idag siden det er fredag [;)]

Nå skal jeg snart farge etterveksten min, så skal jeg vel bare slappe av. Tenkte jeg skulle være litt tidlig i seng idag! Har snudd døgnet helt opp ned, så er så trøtt for dagen [:'(]

Her er det også snopestopp! Savner det faktisk ikke [:D]
Kos deg med farging av håret! [:D]

ORIGINAL: tingeling1

Kos deg med cola og snop og popcorn!!! Høres godt ut! (jeg har godtestopp......)

Her i huset er jentene nettopp lagt, og jeg skal snart i gang med å lage taco som vanlig på fredager. Så er det jo masse å se på tv i kveld, elsker fredagskvelder!
Kos dere med taco og tv kveld! [:D]

Åååå, nå fikk jeg lyst på GOD mat!!! [8|]
...og vi har ikke planer om noooe sånt... [>:] [:o] [X(]

Meen, jeg har ikke snopestopp og det ligger en Troika i kjøleskapet! [:D]

Jeg prøver å bake muffins-tusenbein, men ble ikke helt vellykka gitt...[&:][&:]
Selvfølgelig ble det mislykka når jeg egentlig ikke har tid å bake nytt....[:@][:@]

Får bare bake nye og hive på glasur i morgen tidlig... Tantegutten blir 9 år i morgen!!![:D][:D]

Muffins tusenbein hva er det for noe??? [:D]

ORIGINAL: Reinbue

jeg hadde tenkt å lage meg guacamole.. skal jeg gidde? og jeg eeelsker nytt på nytt
Hmmm.. Hvis du har veldig veldig lyst på så gidder du kansje. Det er jo ganske godt da!

ORIGINAL: Lene1986

jeg hadde tenkt å lage meg guacamole.. skal jeg gidde? og jeg eeelsker nytt på nytt
Hmmm.. Hvis du har veldig veldig lyst på så gidder du kansje. Det er jo ganske godt da!
jeg elsker guacamole... men jeg trenger litt taco da :P og det har jeg jo ikke.. eller?

joo.. vi har noen rester i kjøleskapet :) juppi

jeg elsker guacamole... men jeg trenger litt taco da :P og det har jeg jo ikke.. eller?

joo.. vi har noen rester i kjøleskapet :) juppi
Ååå så lager du deg nachos!! [:D][:D][:D]

Vi har akkurat spist indrefilet med woket grønnsaker og gratinerte poteter[:)][:)][:)] en romantisk middag med lys og kos[:D]. Sitter nå og ser sammen på tv- tar opp pc-en nå somdet er reklame[8D]

Muffins tusenbein hva er det for noe??? [:D]

Hahaha... Muffins på rekke og rad med lakrissnøre-bein og masse fargerik melis og nonstop... Skal ligne på et tusenbein liksom... Ble totaaalt mislykka!!!![8D]

Back
Topp