Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *charaina*ååå.. Pepperbiff med bakt potet.... nam nam..
Nora er i seng, Neo ligger i kurven sin og vi voksne har inntatt sofaen[:)]
Mannen lagde pepperbiff og bakt potet til oss i kveld, det falt i smak hos både store og små[;)]
Ønsker alle en finfin kveld[:)]
ORIGINAL: GullklompKos deg med farging av håret! [:D]
Har nettopp lagt snuppa, fikk være litt lenge våken idag siden det er fredag [;)]
Nå skal jeg snart farge etterveksten min, så skal jeg vel bare slappe av. Tenkte jeg skulle være litt tidlig i seng idag! Har snudd døgnet helt opp ned, så er så trøtt for dagen [:'(]
Her er det også snopestopp! Savner det faktisk ikke [:D]
ORIGINAL: tingeling1Kos dere med taco og tv kveld! [:D]
Kos deg med cola og snop og popcorn!!! Høres godt ut! (jeg har godtestopp......)
Her i huset er jentene nettopp lagt, og jeg skal snart i gang med å lage taco som vanlig på fredager. Så er det jo masse å se på tv i kveld, elsker fredagskvelder!
ORIGINAL: Lene1986jeg elsker guacamole... men jeg trenger litt taco da :P og det har jeg jo ikke.. eller?
ORIGINAL: ReinbueHmmm.. Hvis du har veldig veldig lyst på så gidder du kansje. Det er jo ganske godt da!
jeg hadde tenkt å lage meg guacamole.. skal jeg gidde? og jeg eeelsker nytt på nytt
ORIGINAL: ReinbueÅåå så lager du deg nachos!! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Lene1986jeg elsker guacamole... men jeg trenger litt taco da :P og det har jeg jo ikke.. eller?
ORIGINAL: ReinbueHmmm.. Hvis du har veldig veldig lyst på så gidder du kansje. Det er jo ganske godt da!
jeg hadde tenkt å lage meg guacamole.. skal jeg gidde? og jeg eeelsker nytt på nytt
joo.. vi har noen rester i kjøleskapet :) juppi