Fredag *jippi*:-)

Hehe..ja med alle ut av huset så er det bare å svinge seg rundt ;-) det går utrolig raskt å ordne og vaske hus uten leker og baby i veien og en katt og en mann som drar støvet rundt omkring! Her har vi bare rota i dag. Får ta helgevasken i morgen tror jeg :) har handla maling til huset og div småting i dag.

Så bra at hun er bedre! Det er så fælt når de er syke! Veldig kjedelg at hun fortsatt gråt etter en paracet da...når snuppa her var syk så sovna hun etter en paracet. Men tennene kan jo gjøre veldi vondt, og kanskje ikke paracet alltid hjelper nok da? Jeg spurte hs hvorfor det virker som tennene er på gang periodevis her og så blir hun "seg selv" igjen en stund..hun sa at de kan ligge helt oppe veldig lenge og bli trykkt litt tilbake når de biter på ting. Derfor kan de plages periodevis. Høres ikke noe godt ut!

Simone begynnte å krabbe i går!!! Men hun krabber bare korte strekninger bår hun ser noe hun kan klare å nå med mindre enn ti "skritt". Hun vinka også hade til søskenbarnet og onkelen sin i går..uoppfordra, men i dag vinka hun ikke til k-e så det var kanskje bare at hun hærma ;-)
Vi må enten ha ny tvbenk der vi kan lukke inne tuner og dvd spiller eller et sånt grindsystem, for hun har funnet ut at det er gøy å rive de ned og leke med programkortet. Hjelper jo ikke å si nei virker det som, eller så bare gjør hun det selv om hun vet det ikke er lov. Så nå er den avslappa babytiden forbi...trodde hun skulle vente lenger med å krabbe siden hun tydelig ikke har vist interesse for det. Er stolt altså, men samtidig så hadde det ikke gjort noe om hun venta ;-)
Hehe, som regel gjør babyer slikt FOR å få en reaksjon, så det er slett ikke sikkert det hjelper å si NEI. Men de kan jo ikke gjøre alt de vil heller :p
Vi har god erfaring med å barnesikre/ rydde unna ting babyene ikke kan drive med. Jeg orker bare ikke å gå og passe på hele tiden og gjøre alt så negativt fordi de ikke kan røre noe som står fremme.
Så flink hun er som krabber :D

Skal si hun hadde apetitt ja! :-) er hun grei å ha med seg? Hva gjør dere om hun blir urolig? ..her er lengre bilturer et mareritt foe hun kjeder seg virker det som. Vurderte å kjøpe d vd spiller men synst det er altfor tidlig at hun skal bli hekta på det....
Nå sover hun igjen, og når hun er våken styrer hun med smokkesnora si og kosekluten;) har en hel bag med leker, så når hun blir litt urolig får hun en ny leke! Kjøpte henne en ny treleke i går med bjelle på, en slags ball med trefigurer på, og den har hun lekt med hele tiden til nå:)
Når hun blir skikkelig lei setter en av oss seg bak sammen med henne og underholder henne! Ooog så spiller vi musikk!!! Og stopper ofte! :)

*Surfer mobilt*

Jeg har vært på handletur med Lillebror og dumpet innom et Tinghus-bryllup til noen jeg kjenner bittelitt :p
Sprutregn her nå, glad vi kom oss hjem før det.
Han må ha vært trøtt, for først sovnet han i bilen på vei til butikken, sov seg gjennom å bli flyttet til vognen og på handtur og ut i bilen igjen. Sover fortsatt i vogna utenfor her :D
Vi skal lage oss pizza og opp på fjellet en tur til et vennepar som er på hytte i helgen :D

Takk det samme, kjære deg!:) Ekstra godt med helg da.. Skjønner godt at du kan være besøk for uten når formen ikke er helt på topp.

Ja, det var likegreit:-) Får håpe vi begge blir bedre over helga. Måtte du være hjem fra jobb?

Hehe, som regel gjør babyer slikt FOR å få en reaksjon, så det er slett ikke sikkert det hjelper å si NEI. Men de kan jo ikke gjøre alt de vil heller :p
Vi har god erfaring med å barnesikre/ rydde unna ting babyene ikke kan drive med. Jeg orker bare ikke å gå og passe på hele tiden og gjøre alt så negativt fordi de ikke kan røre noe som står fremme.
Så flink hun er som krabber :D

Ja det er det vi tenker også. Vil kunne gå litt fram og tilbake uten at slike ting blir ødelagt. Vi sier nei, men orker ikke å si nei hele dagene for det kan jo ikke være positivt. Vi må bare bestemme om vi vil ha ny tvbenk med høyg skap på sida eller bare ei grind ;-) vanskelig valg!

Nå sover hun igjen, og når hun er våken styrer hun med smokkesnora si og kosekluten;) har en hel bag med leker, så når hun blir litt urolig får hun en ny leke! Kjøpte henne en ny treleke i går med bjelle på, en slags ball med trefigurer på, og den har hun lekt med hele tiden til nå:)
Når hun blir skikkelig lei setter en av oss seg bak sammen med henne og underholder henne! Ooog så spiller vi musikk!!! Og stopper ofte! :)

*Surfer mobilt*

Det høres ut som en drøm! Her blir alt av leker, nye og gamle, uinteressant. Men kanskje vi skal prøve å spille musikk som er kjent for hun :-) goood tur videre! :-)

Ja, det var likegreit:-) Får håpe vi begge blir bedre over helga. Måtte du være hjem fra jobb?
Jeg hadde bare en arb.dag denne uka, og den dagen kom menshælvettet i tillegg så klart, men jeg var på jobb likevel ja. MEN nå har jeg ferie frem til august da.;)

Jeg hadde bare en arb.dag denne uka, og den dagen kom menshælvettet i tillegg så klart, men jeg var på jobb likevel ja. MEN nå har jeg ferie frem til august da.;)

Så digg:-)

Vet det er litt tidlig, men går hele tiden å føler om jeg kjenner noe tegn til at frøet har festet seg:-)
Synes selv jeg føler noe da selvsagt hehe, vet ikke noe sikkert før etter søndag neste uke:-)

Takk, det er noe på gang enda føler jeg, håper det blir bedre i morgen.
Det ble ikke noe besøk i helgen, men det er likegreit, ser frem til å slappe av bare oss:-)

Ja det er deilig det å, hvertfall når man har vært på jobb og ikke minst når man ikke er i toppform ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Vet det er litt tidlig, men går hele tiden å føler om jeg kjenner noe tegn til at frøet har festet seg:-)
Synes selv jeg føler noe da selvsagt hehe, vet ikke noe sikkert før etter søndag neste uke:-)

Hehe er jo mange som kjenner symptomer veeeldig tidlig da :) så får bare krysse fingrene! Men så kan hjernen leke litt med en også :P

*sender fra pipe-gjøken*

Nå slapper jeg og Emira av med litt disney junior etter en middag med wok :) skal snart dusje hun og etterpå reiser jeg på kino med mine søstre :)

*sender fra pipe-gjøken*

Hehe er jo mange som kjenner symptomer veeeldig tidlig da :) så får bare krysse fingrene! Men så kan hjernen leke litt med en også :p

*sender fra pipe-gjøken*

Hehe ja, det er akkurat det jeg tror den gjør:-)

Back
Topp